comportamentul consumatorului

Articole "comportamentul consumatorului"

 

comportamentul consumatorului

Consumul este un fenomen universal. Orice fiinta vie, pentru a exista, trebuie sa consume. De asemenea, organizatiile, sau structurile se mentin atata vreme cat au un bilant pozitiv al consumului. O asemena organizatie are doua forme de consum. -    EXTERN, care priveste resursele naturale sau produse ale altor organizatii, el reprezinta consecinta interactiunii unei organizatii cu mediul sau. Totodata, pentru a-si atingi obiectivele, organizatia consuma si resurse proprii, inte...
Cursuri - Mass media - 22 Mai 2010

Curs Comportamentul consumatorului - curs complet

Conceptul de marketing este important datorita varietatii considerabile a ofertei, consumatorii avand posibilitati diverse de a-si cheltui banii. Lumea de astazi este mai educata ca oricand, avand o putere de cumparare si o mobilitate mai mare, fiind capabila sa achizitioneze mult mai multe produse pentru satisfacerea propriilor nevoi. De aceea, orice activitate economica este indreptata in directia satisfacerii cerintelor consumatorilor, cu maxima eficienta, in ziua de azi, consumatorul fiind ...
Cursuri - Marketing - 25 Ianuarie 2010

Referat Comportamentul consumatorului de produse si servicii financiare

Comportamentul consumatorului de servicii financiare...
Referate - Economie - 06 Ianuarie 2010

Curs Comportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului reprezinta un domeniu de studiu relativ tanar, primele incercari de a-l delimita ca domeniu distinct aparand in anii 60 ai secolului XX. Motivatiile dezvoltarii ulterioare a acestuia tin in principal de dinamismul si complexitatea vietii economice. Dezvoltarea economica a natiunilor, imbogatirea ofertei de produse si servicii, intensificarea competitiei, rata accelerata de aparitie de noi produse, aparitia miscarilor consumeriste si ecologiste, cresterea interdepen...
Cursuri - Marketing - 10 Decembrie 2009

Referat COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI - caracteristicile si implicatiile lor asupra activitatii de marketing a firmei

Consumatorul - trasaturi si factori de influenta Una din cele mai importante variabile ale mediului de marketing asupra carora firma nu are control dar pe care incearca sa o influenteze in sensul dorit este consumatorul. Comportamentul cumparatorului cuprinde toate actiunile implicate in alegerea, cumpararea, utiliazarea si debarasarea de produse si servicii.1 in analiza comportamentului consumatorilor marketerii trebuie sa aiba in vedere urmatoarele trasaturi 2: o comportametul consumatorul...
Referate - Marketing - 13 Noiembrie 2002

Comportamentul consumatorului - note de curs

Denumirea obiectului de studiu comportamentului consumatorului este oarecum un lucru inedit si particular in cadrul disciplinelor studiate in domeniul economic si cu precadere a celor de la specializarea marketing. Mare parte din cartea de fata trateaza aspecte legate de comportamentul consumatorului si de aici si asemanarea metodologica cu ceea ce este cunoscut a fi Consumer Behavior. In completarea acestui fapt cartea trateaza si aspecte diferentiate dar complementare, legate de fenomene...
Cursuri - Marketing - 19 Noiembrie 2010

Comportamentul consumatorului

Definite: comportamentul consumatorului reprezinta un sistem de activitati si procese decizionale implicate in alegerea, procurarea si utilizarea produselor sau serviciilor.  Se sugereaza uneori ca acest comportament al consumatorului este doar in interesul marketerilor, deoarece ei doresc sa il influenteze si sa il schimbe. O asemenea afirmatie mareste invariabil controversa in ceea ce priveste intrebarea daca marketingul este o profesie etica. Intuitiv, este gresit ca orice organizat...
Laboratoare - Marketing - 17 Mai 2010

Referat Comportamentul consumatorului

In orice loc de pe planeta, producatorul de bunuri si servicii este animat de un unic scop - acela de a obtine un profit cat mai mare. Dar, el stie, ca isi poate atinge telul, numai daca produce bunul sau serviciul cu cheltuieli mai mici decat pretul la care-l poate vinde si daca gaseste clienti care sa-l cumpere. De aceea, pentru producator este la fel de important, sa gaseasca solutii pentru a produce in conditii de maxima eficienta si sa cunoasca motivele pentru care se cumpara bunurile s...
Referate - Marketing - 10 Mai 2010

Comportamentul consumatorului de turism

Prin comportamentul consumatorului de turism vom intelege ansamblul actelor, atitudinilor si deciziilor sale privind alegerea, cumpararea si consumarea produselor si serviciilor turistice, precum si reactiile sale post-consum.      Comportamentul consumatorului este influentat de o multitudine de factori de natura psihologica, sociala, culturala si chiar naturala, care pot fi grupati in trei clase mari: factori personali, factori sociali si factori situationali. O sinteza a a...
Cursuri - Economie - 21 Aprilie 2010

Comportamentul Consumatorului - consumul si societatea de consum

Consumul este un fenomen universal. Orice fiinta vie pentru a exista, a trai trebuie sa consume. De asemenea, organizatiile sau structurile sociale se mentin atata vreme cat au un bilant pozitiv al consumului. O asemenea organizatie are doua forme de consum: consum extern care priveste resurse naturale sau produse ale altor organizatii, respectiv consumul extern reprezinta consecinta interactiunii organizatiei cu mediul sau; totodata pentru a-si atinge obiectivele organizatia consuma si resurse...
Cursuri - Comunicare - 03 Martie 2010

Referat COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI

Comportamentul consumatorului n ultimele decenii,una din problemele eseniale ale firmelor productoare o constituie cunoaterea manierei n care vor rspunde consumatorii la diveri stimuli pe care i vor folosi n vederea atingerii elului lor final-profitul ct mai mare. Studierea comportamentului consumatorului a devenit o preocupare a specialitilor n marketing ,ntruct ei pot afla cum i aleg cumprtorii bunurile i serviciile necesare satisfacerii multiplelor nevoi,care sunt stimulii, factorii ca...
Referate - Marketing - 19 Noiembrie 2007

Referat Comportamentul consumatorului

In ultimele decenii, una din problemele esentiale ale firmelor producatoare o constituie cunoasterea manierei in care vor raspunde consumatorii la diversi stimuli pe care  ii vor folosi in vederea atingerii telului lor final-profitul cat mai mare. Studierea comportamentului consumatorului a devenit o preocupare a specialistilor in marketing, intrucat ei pot afla cum isi aleg cumparatorii bunurile si serviciile necesare satisfacerii multiplelor nevoi, care sunt stimulii, factorii care le ...
Referate - Marketing - 29 Decembrie 2009

Curs marketing. Comportamentul consumatorului

Conceptul modern de marketing porneste de la premisa ca orice activitate economica trebuie indreptata spre directia satisfacerii la nivel superior a cerintelor efective si potentiale ale consumatorilor cu maximum de eficienta economica si sociala. Orientarea catre nevoile de consum, catre cerintele pietei necesita ca punct de plecare si de referinta cunoasterea temeinica a acestor cerinte, urmarirea sistematica si chiar anticiparea lor pe baze stiintifice prin proiectarea si aplicarea unui i...
Cursuri - Marketing - 07 Martie 2008

Studiu: comportamentul consumatorului

1. Introducere Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta si, cu atat mai putin, una perfecta sau infailibila. Ea lucreaza cu oamenii, cu nevoile, cu dorintele lor, toate in permanenta schimbare, aflate mereu sub influenta a sute de factori, mai mult sau mai putin cunoscuti.   Studiul pietei arata ce doresc oamenii sa cumpere, sa consume sau sa foloseasca. De regula, asta inseamna altceva decat ceea ce vor firmele sa proiecteze, sa produca si sa vanda. Nu este destul sa se cercet...
Proiecte - Marketing - 20 Februarie 2012

REFERAT ECONOMIE: TEORII FUNDAMENTALE REFERITOARE LA COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI

Modelul Marshalian = in baza acestuia, deciziile de cumparare,precum si achizitionarea propriu-zisa de bunuri si servicii sunt efectul unor calcule rationale si constient ec; oamenii isi cheltuie veniturile ptr cumpararea acelor marfuri care le procura cea mai mare satisfactie, in concordanta cu gusturile rationale si cu preturile pe care trebuie sa le plateasca. Modelul Marshalian porneste de la conceptul de utilitate marginala a valorilor de bunuri si servicii. Pe masura ce o nevoie este s...
Referate - Economie - 29 Octombrie 2009

REFERAT PSIHOLOGIE: COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI - VOPSEAUA KOBER

Rezumat introductiv Industria de producere a grundurilor, vopselelor si diluantilor a constituit unul dintre domeniile performante de activitate din Romania in ultimii ani, atragand un volum apreciabil de investitii si reusind sa atinga un nivel tehnologic foarte apropiat de companiile din Comunitatea Europeana. Industria romaneasca de pana in 1990 a fost formata din mari producatori ce acopereau 50-60% din piata. Companiile rezultate prin privatizarea acestor unitati acopera in prezent un pr...
Referate - Psihologie - 23 Martie 2009

REFERAT MARKETING: COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE VOPSELE

Rezumat introductiv Industria de producere a grundurilor, vopselelor si diluantilor a constituit unul dintre domeniile performante de activitate din Romania in ultimii ani, atragand un volum apreciabil de investitii si reusind sa atinga un nivel tehnologic foarte apropiat de companiile din Comunitatea Europeana. Industria romaneasca de pana in 1990 a fost formata din mari producatori ce acopereau 50-60% din piata. Companiile rezultate prin privatizarea acestor unitati acopera in prezent un p...
Referate - Marketing - 17 Decembrie 2008

Iaurtul - comportamentul consumatorului

Iaurtul isi are originea in Asia sau in Europa de est si a aparut ca raspuns la nevoia de a conserva laptele peste cele cateva ore care urmau mulsului. Astfel a inceput aventura descoperirii nenumaratelor avantaje nutritionale si medicale pe care le detine.   Coagularea laptelui a fost, desigur, descoperita absolut din intamplare. in foarte multe tari, Grecia, Turcia, Mongolia sau India, consumarea iaurtului face parte din traditie, dar incepand cu anii '20 ai secolului al XX-lea, iaurt...
Referate - Marketing - 17 Aprilie 2010

Comportamentul consumatorului - caracteristici ale potencialilor clienti

Caracteristici  relevante  ale  clientilor  potentiali Cele doua categorii mari de clienti, clientii individuali si clientii organizationali, vor fi influentati in achizitionarea produselor de caracteristicile lor relevante de stare si de comportament. Cumparatorul alege un produs influentat de: -    Caracteristicile de stare -    Caracteristicile de comportament -    Necesitatea produsului (piramida lui Maslow)...
Cursuri - Marketing - 08 Februarie 2010

Comportamentul consumatorului - Tigari Kent

1.1  Produsul De mii de ani, oamenii fumeaza sau mesteca frunze de tutun (Nicotiana tabacum). Tutunul a fost descoperit si cultivat pentru prima data pe continentul american, chiar din anul 6000 i.e.n.   Dupa descoperirea si colonizarea Americii de Nord si de Sud, tutunul a fost exportat masiv in Europa continentala si in restul lumii. inca de la inceput, folosirea tutunului a fost extrem de controversata. Unele persoane ii apreciau calitatile medicinale. Spre exemplu, se pre...
Proiecte - Marketing - 20 Februarie 2012
 

Bazar "comportamentul consumatorului"

Vezi toate produsele
 

Teste "comportamentul consumatorului"

 
Filtreaza cautarea
Vezi toate categoriile
 
 

Esti prea posesiv/a?

Cand vine vorba de relatii, una din cele mai grave probleme este nesiguranta. Comportamentul posesiv este un semn al lipsei de incredere. Persoanele posesive trimit un semnal clar a unei probleme in viata de cuplo. Crezi ca esti prea posesiv/a? Afla din testul nostru!

Ce rasa de pisica esti?

Te-ai uitat vreodata la comportamentul unei pisici? Se aseamna cu anumite gesturi pe care le faci in viata de zi cu zi? Afla din testul nostru ce rasa de pisica esti!
Login  |  Cont nou
 
Inchide

E-mail

Parola

Am uitat parola Cont nou
Conteacteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook
Publicitate pe Studentie.ro ×