Comunicare

Elemente de pragmatica ale comunicarii

In analiza noastra vom adopta un demers semio-discursiv si vom lua in considerare situatia de comunicare ca factor generator al oricarui discurs. Vom adopta termenul de contract de comunicare, implicând perspectiva comunicativa si mai ales...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 45 kb

Campaniile Benetton

Ce ati spune daca, in drum spre serviciu sau spre scoala, ati vedea un imens panou publicitar care infatiseaza un cal alb si unul negru, surprinsi in actul procrearii? Mai mult ce ati spune daca aceasta ar fi o reclama pentru un producator de...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 481 kb

Arta persuasiunii

Juliet Erickson este un apreciat consultant in comunicare, fiind specializata in comunicarea persuasiva si tehnici de negociere.   In ultimii 15 ani a oferit consultanta unor lideri si manageri din domeniul afacerilor, antreprenori,...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 14 kb

Tipologia comunicarii

Exista o diversitate de criterii pentru clasificarea comunicarii. La nivelul unei organizatii comunicarea poate fi privita din doua perspective: comunicarea intre indivizi numita si comunicare interpersonala; comunicarea intre diferite...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 18 kb

Deprinderile de comunicare manageriala

Deprinderea este, in general, o abilitate care poate fi formata, dezvoltata si perfectionata, spre deosebire de aptitudine care este abilitate inascuta. Deprinderea consta de fapt in abilitatea de a traduce in actiune cunostintele insusite, la...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 13 kb

Cultura organizationala

Termenul cultura are deosebit de multe definitii, la nivel general putem intelege prin cultura un sistem integrat al componentelor sociale, al modului de gandire si simtire invatat si transmis din generatie in generatie in cadrul sociatatii....

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 19 kb

Laborator formativ de comunicare si negociere

Fie ca vrei sau nu: esti negociator! In fiecare zi intâlnesti oameni, in fiecare zi comunici. Cu partenerul / partenera sau cu copiii. Sau cu seful. Pe strada si la piata. Majoritatea oamenilor cred ca negocierea este folosita doar in timpul...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 535 kb

Publicitate si comunicare

Publicitatea este unul dintre cele 5 instumente importante folosite de firme  pentru orientarea comunicatiilor, convingatoare, catre cumparatori si alte categorii de public vizate. Definim publicitatea ca fiind orice forma de prezentare si...

Numar pagini: 44  |  Marime fisier: 71 kb

Imaginea - sinteza si cauza a comportamentului consumatorului

Climatul concurential contemporan este, in prezent, in aceasta perioada de criza mondiala, deosebit de complex si agitat, alternand perioade de involutie pentru majoritatea agentilor economici, cu perioade  de evolutie lenta pentru altii....

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 18 kb

Comunicare si Rezolvarea Conflictelor

In demersul nostru de identificare, dezvoltare si optimizare a campului complex de influente pe care comunicarea il poate crea in jurul metodelor de interactiune educationala, un tip aparte cu deosebita relevanta practica il reprezinta comunicarea...

Numar pagini: 44  |  Marime fisier: 48 kb

Conceptul de Comunicare - introducere in teoria comunicarii

Daca v-ati pus intrebarea cum ar trebui sa definiti comunicarea in cazul in care vi s-ar cere acest lucru si ati ezitat, nu va faceti probleme! Spre consolarea dumneavoastra, amintim ca in anul 1970, cercetatorul Franck E. X. Dance a identificat...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 51 kb

Comunicarea in afaceri - note de curs

Notiunea de comunicare incepe sa fie utilizata incepand cu secolul XIV, din latinescul communis care inseamna a a pune in comun, a impartasi. Doua secole mai tarziu, odata cu secolul XVI cand incep sa se dezvolte posta si drumurile, i se asociaza...

Numar pagini: 78  |  Marime fisier: 1103 kb

Comunicarea in Afaceri - curs id

Scopul cursului este de a-i familiariza pe studenti cu notiuni referitoare la comunicarea in afaceri in economia moderna de piata si de a le reliefa importanta diferitelor forme de comunicare ale firmei in mediul concurential actual. Obiective...

Numar pagini: 96  |  Marime fisier: 123 kb

Comunicare Interculturala - suport de curs

In sens larg, perceptia reprezinta procesul intern prin care selectam, evaluam si organizam stimuli din mediul extern. Cu alte cuvinte perceptia este transformarea energiilor fizice din mediu in experienta semnificativa. Anumite aspecte din...

Numar pagini: 182  |  Marime fisier: 246 kb

Comunicare - procesul comunicarii

Privit din punct de vedere stiintific, actul de comunicare este procesul de transmitere a informatiilor si sentimentelor (idei, pareri, atitudini, opinii) de la un individ catre un alt individ sau de la un grup social catre un alt grup social....

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 36 kb

Comunicarea in managementul starilor conflictuale

Notiunea de conflict se refera atat la conflictul cu efecte negative (neproductive) cat si la conflictul pozitiv, cu efecte benefice asupra individului, grupului sau organizatiei. Conflictul pozitiv poate testa ideile, poate stimula generarea de...

Numar pagini: 70  |  Marime fisier: 114 kb

Comunicarea - obiectivul comunicarii

Comunicarea isi propune sa conduca la indeplinirea intentiilor unui individ prin interactiune cu altii. in general, se considera ca un manager este un comunicator de succes daca: 1. oamenii simt ca au primit suficiente informatii de la el....

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 10 kb

Comunicarea paraverbala - aspecte

Fie ca ne place sau nu sa recunoastem, estetica este un aspect la care suntem cu totii sensibili: “ambalajul” conteaza la fel de mult ca “produsul” (poate chiar mai mult)- astfel, ceea ce spui poate fi mai putin important...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 16 kb

Referat Mijloace de comunicare

Procesul care satisface aceste trebuinte ale omului si care este în stransa legatura cu latura sociala a acestuia este comunicarea. Procesul comunicarii, in sine, poarta cinci intelesuri majore: 1.Comunicarea reprezinta intelegerea...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 27 kb

Conceptul de comunicare

Definitie: Comunicarea este un proces care din unghiul stiintei comunicarii dispune de patru componente fundamentale: un emitator, un canal, informatie si un receptor. Esenta procesului este transferul informatiei de la un participant la celalalt....

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 7 kb

Comunicarea Scrisa

Literatura de specialitate distinge o mare varietate de forme de comunicare, oferita de diversitatea criteriilor de clasificare a acestora. Astfel, dupa criteriul partenerilor, intalnim o comunicare intrapersonala, o comunicare interpersonala, una...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 27 kb

Comunicare

Probleme de definire a conceptului Comunicarea este o dimensiune centrala a vietii noastre culturale; fara ea, orice tip de cultura moare. in consecinta, studiul comunicarii presupune studiul culturii in care este integrata (John Fiske, 1982,...

Numar pagini: 61  |  Marime fisier: 65 kb

Comunicarea Non-Verbala in Afaceri

1.1 Elementele comunicarii non-verbale Managerii folosesc nu numai cuvinte pentru a comunica, ci comunica si nonverbal cu ajutorul gesturilor, expresiei fetei, modului cum se imbraca sau cum isi aranjeaza biroul. Comunicarea nonverbala poate...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 16 kb

Relatii publice - Comunicatul de presa

Definitie: Comunicatul de presa este un text obisnuit prin care se transmit informatii catre media. El este apreciat de catre ziaristi in raport cu noutatea informatiei prezentate, cu interes potential pt publicul tinta, al canalului media...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 10 kb

Limbaj Jurnalistic

Limbajul jurnalistic sta la baza emiterii unui text jurnalistic. Paleta de semnificatii a conceptului de comunicare este foarte larga. Exemplu: in biologie cand se discuta despre comunicarea celulelor, in neurologie se vorbeste despre comunicarea...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 36 kb

Influenta diferentelor de sex asupra stilurilor de conducere intr-o organizatie

Leadership-ul este un proces prin care o persoana poate influenta membrii grupului din care face parte spre atingerea unor obiective comune. Fiecare organizatie are o misiune, iar liderii din cadrul ei au la randul lor un rol foarte important. Ei...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 13 kb

Jocurile manipularii - A. Cardon - prezentare critica

Cartea aleasa este scrisa de Alain Cardon, consultant in comunicare si management, specializat in metoda Analizei Tranzacsionale si in aplicasiile Abordarii Sistemice pentru dezvoltarea strategica a organizasiilor. `Jocurile manipularii` are in...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 12 kb

Tehnici de Comunicare si Informare

O prima observatie legata de titulatura cursului de fata priveste o distinctie conceputala: tehnicile de informare si comunicare se refera, pe de o parte, la modalitatile specifice utilizate de jurnalisi si specialisti PR pentru a se documenta si,...

Numar pagini: 28  |  Marime fisier: 349 kb

Tehnici de investigare

Hugo de Burgh presa este primul strat brut al istoriei, jurnalismul de investigatie ofera primul strat brut al legislatiei. Jurnalismul de investigatie atrage atentia asupra sistemelor de regularizare ale societatii, asupra modului in care aceste...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 18 kb

Etica in publicitate

Etica este, conform definitiei, stiinta care se ocupa cu studiul teoretic al valorilor si conditiei umane din perspectiva principiilor morale si cu rolul lor in viata sociala cu alte cuvinte totalitatea normelor de conduita morala corespunzatoare....

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 65 kb

Rezultate 61 - 90 din 328
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...