Comunicare

Negociere si conflict

Negocierea reprezinta o forma importanta de interactiune sociala. Ea apare ori de cate ori exista un conflict intre doua sau mai multe parti care nu doresc sa recurga la o confruntare violenta. Partea este o persoana sau un grup de persoane cu...

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 42 kb

Relatia dintre PR si mass-media

Consilierea. Ofera sfaturi conducerii in legatura cu diverse politici, relatii si tipuri de comunicare. Cercetarea (Research). Determinarea atitudinilor si comportamentelor publicului pentru a facilita planificarea strategiilor de relatii publice....

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 292 kb

Gestionarea unei crize - JetBlue

JetBlue este un brand puternic, infiintat de un lider carismatic ,David Neeleman. Compania JetBlue este pozitionata drept o companie aeriana ce practica tarife scazute. JetBlue a fost numita numarul 1 in randul companiilor aeriene low cost.Dupa ce...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 22 kb

Crizele si activitatea departamentului de relatii publice

Departamentul de comunicare al oricarei organizatii trebuie sa fie pregatit pentru prevenirea si gestionarea unei crize deoarece evenimentele si situatiile apte sa genereze crizele par a fi mult mai dese decat se crede; in plus, odata intrata...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 30 kb

Comunicare institutionala

Comunicarea reprezinta elementul indispensabil pentru functionarea oricarei colectivitati umane. Originea comunicarii se afla in necesitatea de a relationa oamenii, de a-i face sa coopereze si sa-si coordoneze actiunile in vederea atingerii unor...

Numar pagini: 68  |  Marime fisier: 146 kb

Nevoi si scopuri ca persoana privata si ca om de afaceri

Individul ca si element al societatii civile, este conditionat de anumite nevoi ivite in mod gradual in diferite trepte  ale dezvoltarii sale. Tratatele de psihologie admit unanim necesitatea existentei unor sisteme de valori cu rol de...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 12 kb

Comunicare, societate si cultura de masa

Comunicarea umana se poate construi pe baza a 2 mari tipuri de relatii:  directe: comunicarea se realizeaza intre 2 sau mai multe persoane, aflate in pozitii de proximitate; indirecte: comunicarea este mediata de un suport mai mult sau mai...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 2235 kb

Presa de azi si episcopul Williamson despre Holocaust

Lumea considera indeobste ca un supravietuitor e un om norocos; in realitate, supravietuirea e de multe ori o povara grea, incarcata cu sentimente de vinovatie si amintiri dureroase ce nu pot fi sterse. E o stare de neapartenenta, de...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 23 kb

Propaganda in timpul razboaielor

Propaganda este o raspandire a unor anumite idei si informatii pentru a induce sau intesifica anumite actiuni sau atitudini.Pentru ca propaganda este frecvent acompaniata de denaturari ale faptelor si apelul la sentimente si prejudecati,este...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 12 kb

Metode si metodologii de cercetare in stiintele comunicarii

Stiintele comunicarii ca si celelalte stiinte sociale au nevoie de o metodologie, de anumite metode cu ajutorul carora sa cerceteze diferite teme, diferite subiecte din domeniul comunicarii. Metodologia ca notiune distincta inseamna o anumita cale...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 228 kb

Comunicare cu presa - organizarea biroului de presa

Biroul de presa este un department care are ca sarcina principala stabilirea si mentinerea relatiilor de comunicare intre organizatie si mass-media. Este direct subordinat conducerii organizatiei si trebuie sa fie in permanenta legatura ca sa...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 26 kb

Politici de comunicare in organizatii

Managementul comunicarii este o activitate orientata spre eficienta morganizatorica. Ea se concentreaza, in cea mai mare masura, pe comunicarea interna si externa in cadrul organizatiei, pe analiza gradului de interactiune si a dialecticii...

Numar pagini: 43  |  Marime fisier: 678 kb

Avantajele si limitele comunicarii persuasive

Trecutul si istoria Romaniei este unul foarte agitat. Evenimentele atat de variate si fundamental deosebite intre ele, ne face sa ne miram cum de au rezistat, somatic si psihic, fiintele umane de pe pamantul Romaniei, fara sa se fi naucit mai mult...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 24 kb

Comunicarea in procesul de negociere

Maniera de comunicare este o mostra de comportament individual pe care ceilalti o pot observa ca atare. Impresiile pe care oamenii si le formeaza despre ceilalti sunt fundamental marcate de modul in care acestia saluta, pastreaza distantele,...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 25 kb

Evolutia discursului in publicistica romaneasca

In primele decenii ale secolului 19, cand presa periodica romaneasca incepe sa prinda radacini durabile, presa din Occident avea deja o traditie, valori statuate, principii si aspiratii clar formulate, intr-un cuvant este un domeniu autonom,...

Numar pagini: 48  |  Marime fisier: 71 kb

Persuasiunea in lumea contemporana

De la publicarea primei editii din Persuasiunea, Receptare si Responsabilitate, de acum un sfert de secol, lumea s-a schimbat fata de acea perioada ,mai précis fata de anul 1973,anul razboiului din Vietnam, dar in acelasi timp unele lucruri...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 10 kb

Test de comunicare nonverbala - Limbajul corpului

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 530 kb

Comunicare Nonverbala

Exista mai multe teorii despre originea limbajului, datele citate pentru prima aparitie a sa variind de la un autor la altul, de la epoca omului Cro-Magnon, acum 40.000 de ani, pana la epoca lui Homo habilis, aproximativ acum 2 milioane de ani. O...

Numar pagini: 28  |  Marime fisier: 141 kb

Antropologie politica

In acest curs universitar vom incerca sa demonstram importanta studierii antropologiei politice, cat si a celorlalte ramuri ale antropologiei dealtfel, pentru intelegerea originii si evolutiei formelor de comunicare in interdependenta lor....

Numar pagini: 177  |  Marime fisier: 281 kb

Preambulul unui plan de campanie

Agentia McCann-Erickson propune in documentul de fata o campanie de relatii publice intitulata „Esti 70% apa, esti ceea ce bei”, care constituie rezultatul mai multor saptamani de studiu si reflectie. Succesul campaniei va depinde,...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 9 kb

Strategiile discursive

In cazul comunicarii mediatice procesul de transformare consta, pentru instanta mediatica, in transferul unui eveniment care poate fi calificat ca eveniment brut spre organizarea mediatica construita, ac insemnand transform evenim in stire. Acest...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 6 kb

Managementul relatiilor mass-media

Teoria managementului organizational arata existenta mai multor modele manageriale. Henry Mintzberg, profesor de management la Universitatea McGill din Montreal, porneste de la premisa ca exista o diferenta substantiala intre ceea ce fac managerii...

Numar pagini: 37  |  Marime fisier: 69 kb

Corespondenta economica

Domnilor, Ni s-a epuizat stocul de articole din blana si piele si am fi bucurosi daca ne veti trimite catalogul dvs. ilustrat, impreuna cu cele mai avantajoase preturi si conditii de livrare. Va rugam sa ne trimiteti ti informatiile necesare visa-...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 23 kb

Arta si comunicare in civilizatia moderna si publicul ei

Termenul de arta provine din latinescul ars insemnand acelasi lucru cu grecescul techne. Totusi nici unul nici altul nu insemnau exact ceea ce intelegem astazi prin arta. Linia ce leaga termenul nostru contemporan cu cei de odinioara e continua,...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 47 kb

Minciuna simulare si disimulare - delimitari conceptuale

Minciuna constituie un act psihic complex, cu rezonante socio-culturale, ce vizeaza mai multe straturi existentiale: ontologice, gnoseologice, retorice, axiologice, antropologice, culturologice, sociologice. Ea este o forma de administrare...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 26 kb

Comunicare interpersonala prin prisma analizei tranzactionale

Conceptul central al analizei tranzactionale este cel de stari ale eului Starile eului sunt “sisteme de gandire, de emotii si de comportament legate de diferitele etape de dezvoltare ale unui individ si chiar ale unui grup, cum ar fi o...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 18 kb

Rolul imaginii in comunicarea publica

Conceptul de imagine are o istorie restransa in timp si s-a impus initial in vocabularul comercial , pentru a defini reprezentarea pe care un individ sau un grup de indivizi o aveau despre un produs anume.Prin imagine se intelege...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 11 kb

Agentiile de presa: istoric si evolutie

Potrivit definitiei oferite de Dictionarul Limbii Romane Contemporane, “agentia de presa este institutia care culege, pentru presa si radio - televiziune, informatii din diferite domenii de activitate” 1. Agentiile monitorizeaza, cu...

Numar pagini: 59  |  Marime fisier: 63 kb

Comunicarea organizationala: dezvoltarea gandirii critice si analitice

Fenomenele comunicationale si/sau informationale reflecta nevoile crescande ale societatii, motiv pentru care expresii ca: „avem nevoie de o comunicare mai buna”, „acest grup are probleme de comunicare” devin uzuale. in...

Numar pagini: 31  |  Marime fisier: 46 kb

Submixul publicitar: Particularitati ale procesului de comunicare publicitara

Above the line (ATL) Publicitate clasica Relatii publice (relatii cu angajatii si relatii cu clientii, furnizorii, partenrii de afaceri, firme concurente) – sunt deseori considerate ca parte a BTL Bellow the line (BTL) Sponsorizare Product...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 302 kb

Rezultate 91 - 120 din 328
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...