Marketing

Bеnеficiilе sistеmului comеrcial OMC

Organizatia Mondiala a Comеrtului  (WTO - World Tradе Organization, OMC - Organisation Mondialе du Commеrcе) a fost infiintata in 1995, ca un nou stadiu al conlucrarii multilatеralе la nivеl mondial in domеniul comеrtului; еstе...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 26 kb

Analiza activitatii de marketing la Orange

In fiecare zi, o multime de oameni din toate partile lumii au nevoie de comunicare. in aceasta lume sunt 100 si ceva de milioane de oameni pe care ii despart distante de prieteni sau rude, care vorbesc limbi diferite si au diferite moduri de...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 45 kb

Cercetarea de marketing privind produsul Samsung Galaxy S IV

Samsung Electronics Company este principalul subsidiar al gigantului Korean Samsung Grup si este unul dintre cei mai mari producatori de electronice din Asia si mondiali. Produsele construite de Samsung Electronics includ echipamente audio-video,...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 1190 kb

Strategii de promovare in marketingul serviciilor de sanatate in reteaua privata de sanatate "Regina Maria"

Activitatile promotionale in domeniul serviciilor de sanatate sunt influentate si diversificate de nivelul ridicat de canale de comunicare disponibile. Pe langa mijloacele media traditionale, printre instrumentele promotionale sunt incluse...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 739 kb

Politica de pret in cazul ciocolatei Milka

In cadrul celor patru politici de marketing, pretul pare a detine un loc aparte in teoria si practica de specialitate. Aceasta asertiune este sustinuta de faptul ca unii specialisti considera ca pretul nu este o variabila controlabila la nivelul...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 29 kb

Analiza discursului public

Termenul “discurs” se refera mai mult la problematica vasta a unui camp de cercetare decat la un anumit mod de intelegere a limbajului. Faptul ca termenul presupune relatia limbajului cu parametri ai realitatii nonlingvistice face ca...

Numar pagini: 274  |  Marime fisier: 4639 kb

Turism

  Forma de turism poate fi definită prin aspectul concret pe care îl îmbracă asocierea/combinarea serviciilor (transport, cazare, alimentaţie, agrement) ce alcătuiesc produsul turistic, precum şi modalitatea de...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 29 kb

Masa Monetara

Masa Monetara reprezinta o cerinta a politicii monetare deoarece politica monetara impune o puternica corespondenta intre definirea teoretica si cea empirica a masei monetare; banca centrala trebuie sa fie in masura sa controleze masa monetara si...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 19 kb

Ce este reclama?

Pentru necunoscatori Reclama ar putea parea un domeniu fara prea multe reguli si cu multa creativitate implicata. Un domeniu in care oricine poate avea succes daca este un bun comunicator. Insa de fapt reclama s-a dezvoltat de-a lungul timpului...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 17 kb

Referat marketing: analiza SWOT a unui laborator de patiserie si cofetarie

SC PRODPROSPER SRL a fost infiintata in anul 1994 de catre sotii Georgeta si Emil Junghiu, avand activitatea de baza: laborator de patiserie si cofetarie. Dobandind experienta in „Productie”, in anul 2012 s-a amenajat o sectie de...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 23 kb

Auditarea sistemelor calitatii

Auditul calitatii reprezinta, prin definitie, procesul sistematic, independent si documentat intreprins in scopul obtinerii de dovezi de audit si evaluarea lor cu obiectivitate pentru a determina masura in care sunt indeplinite criteriile de...

Numar pagini: 61  |  Marime fisier: 596 kb

Consumer culture theory

The past 20 yr. of consumer research have produced a flurry of research addressing the sociocultural, experiential, symbolic, and ideological aspects of consumption. In this article, we offer a thematic overview of the motivating interests,...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 151 kb

Marketing agroalimentar

Ciocolata, categorie in care intra tabletele, batoanele, napolitanele invelite in ciocolata, figurinele si produsele de sezon, reprezinta unul dintre segmentele cele mai importante ale pietei de bunuri de larg consum. Analiza care urmeaza este...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 63 kb

Promovarea vanzarilor produselor de ingrijire masculina NIVEA

Firma Nivea este una dintre cele mai puternice competitoare de pe piata a tenului. Cu toate acestea a dorit sa işi creasca vanzarile la produsele de ingrijire masculina. Etapa I. Conceperea proiectului Pentru ca o activitate sa fie proiect,...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 27 kb

Cel mai vestit vanzator din lume

Cel mai vestit vanzator din lume de Og Mandino este una dintre cele mai citite carti motivationale pentru vanzari din lume. Cartea este povestea unui secret bine pastrat care ajunge in mana unui om bun si ambitios, care isi doreste sa devina...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 24 kb

Marketing - suport de curs

In literatura de specialitate, precum si in practica economica, conceptul de marketing are mai multe acceptiuni. In functie de unghiul de abordare, prin termenul de marketing se pot desemna, deopotriva, atat un domeniu al stiintei, o disciplina,...

Numar pagini: 132  |  Marime fisier: 976 kb

Plan de marketing turistic

La 9 mai 1880 Sinaia a dobandit statutul de comuna urbana si cuprindea catunele Izvor, Furnica si Poiana Tapului. Intravilanul orasului Sinaia a fost astfel desprins din domeniul comunei Podul Neagului, care si-a mutat resedinta inapoi la...

Numar pagini: 30  |  Marime fisier: 387 kb

Curs Tehnici promotionale

Schimbarile ample si profunde ce au avut loc in cadrul economiei romanesti in ultimii 17 ani, de-a lungul procesului de tranzitie spre economia de piata, au condus la intensificarea luptei concurentiale, iar in acest context, agentii economici au...

Numar pagini: 126  |  Marime fisier: 665 kb

Politica de produs

Kandia s-a nascut intr-o fabrica din Timisoara, iar in 1890 a fost produsa prima ciocolata care, insa, nu avea niciun nume. Din acel moment, pana in 2003 Kandia a existat in Romania, cu o prezenta timida, asteptand momentul ideal pentru a se...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 62 kb

Cercetari de marketing

Reprezinta cea mai populara metoda de scalare si cea mai frecvent utilizata in cercetarile de marketing. Bazele acestei metode au fost puse de psihologul Charles E. Osgood inca din anul 1957 iar ulterior, prin contributia catorva sute de...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 38 kb

Cercetari de marketing - metode de scalare

I. Metode de scalare – exemple 1. Diferentiala semantica 2. Scala lui Stapel 3. Scala lui Likert 4. Scala cu suma constanta 5. Modelul Fishbein – Rosenberg II. Stabilirea marimii esantionului intr-o cercetare de marketing...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 31 kb

Marketing general si industrial

„Marketingul este procesul managerial prin care se identifica, se anticipeaza si se satisfac in mod profitabil cerintele consumatorului.” (Chartered Institute of Marketing) Marketingul - procesul de planificare si de concepere a...

Numar pagini: 111  |  Marime fisier: 983 kb

Posta romana: proiect practica marketing

Posta de pe meleagurile romanesti este cunoscuta inca din Evul Mediu. Ea a fost infiintata din nevoia de a transmite poruncile voievozilor pana la limitele teritoriului aflat in stapanirea lor. Curierii domnului se slujeau de cai, pe care...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 37 kb

Plan de marketing unui hotel

Planul de marketing reprezinta instrumentul cu ajutorul caruia sunt directionate activitatea de marketing si resursele organizatiei pentru indeplinirea obiectivelor de marketing ale acesteia. Printre principalele functii ale planului de marketing...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 24 kb

Glezniera

Firma Decathlon doreste sa scoata pe piata, un produs nou, pentru sportivi, si nu numai: glezniera. Aceasta este un produs folosit pentru  leziuni ale muschilor si a fibrelor. Este recomandata si in tratamentul leziunilor cronice si a...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 366 kb

Plan de marketing vizand promovarea produselor FIRATPEN

Per ansamblul industriei constructiilor, segmentul tamplariei termoizolante a cunoscut una dintre cele mai spectaculoase cresteri atat ca numar al firmelor ce activeaza in domeniile specifice, cat si ca evolutie a afacerilor. In acelasi timp,...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 23324 kb

Plan de marketing privind lansarea pe piata a unui nou produs

Diversificarea tot mai pronuntata a sortimentului de patuturi pentru copii datorata dezvoltarii noilor tehnologii si evolutiei gusturilor cumparatorilor face necesara lansarea pe piata a unui nou pat pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 7 luni...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 15176 kb

Market Consult consultanta in activitatea de marketing

In contextul favorabil creat ca urmare a deschiderii pietei romanesti si a apritiei unei oferte tot mai variate , nevoia de diferentiere a firmelor concurente a condus incepand cu anul 1990, la cresterea preocuparilor pentru constituirea si...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 55 kb

Crearea unor produse de inalta performanta

Date de identificare a firmei Numele firmei: S.C. ERMETICA S.A Localizare: Satu Mare; B-dul Lucian Blaga Nr. 155, Jud. Satu Mare; Romania Forma juridica: societate pe actiuni Capital social: 265000 lei. Repartitia capitalului social este...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 43 kb

Analiza comunicarii de marketing pentru marca Elseve

Lansarea unui nou proElsève furnizeaza o gama larga de produse de ingrijire a parului care, desi cuprinde si produse adresate barbatilor, este perceputa ca fiind o marca feminina, moderna, ce vizeaza persoanele in permanenta preocupate de...

Numar pagini: 49  |  Marime fisier: 1333 kb

Rezultate 1 - 30 din 850
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook