Marketing

Concurenta

Concurenta reprezinta un fenomen deosebit de important pentru viata economica, dar si pentru viata sociala, deoarece ea reprezinta factorul motor care motiveaza, atat afacerile, cat si existenta oamenilor. Concurenta este privita ca o...

Numar pagini: 42  |  Marime fisier: 47586 kb

Cercetare De Marketing

Stabilirea obiectivelor si ipotezelor cercetarii studierea comportamentului consumatorilor fata de produsul: "cafea Elita": daca este favorabil sau nu; studierea atitudinii consumatorilor referitor la raportul calitate -...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 70 kb

13 reguli de aur in vanzari

1. Cunostintele tale – Esti un profesionist? Nu poti face performanta daca nu-ti cunosti produsele in cel mai mic amanunt. La fel cum nu poti convinge pe cineva de un lucru pe care nu-l cunosti. Trebuie sa sti TOTUL despre: produs, firma in...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 14 kb

Studiu: comportamentul consumatorului

1. Introducere Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta si, cu atat mai putin, una perfecta sau infailibila. Ea lucreaza cu oamenii, cu nevoile, cu dorintele lor, toate in permanenta schimbare, aflate mereu sub influenta a sute de...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 30380 kb

Promovare produs - lapte praf

Rezumat introductiv Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei SC Babydream SRL si activitatea departamentului management-marketing din cadrul acesteia. SC Babydream SRL este o firma cunoscuta consumatorilor din Romania...

Numar pagini: 24  |  Marime fisier: 65481 kb

Comportamentul consumatorului - Tigari Kent

1.1  Produsul De mii de ani, oamenii fumeaza sau mesteca frunze de tutun (Nicotiana tabacum). Tutunul a fost descoperit si cultivat pentru prima data pe continentul american, chiar din anul 6000 i.e.n.   Dupa descoperirea si...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 97640 kb

Cercetarea tabletelor de ciocolata

Capitolul 1 – Scop, obiective, ipoteze si variabile   Descrierea generala a pietei ciocolatei            Ciocolata - categorie in care intra tabletele, batoanele, napolitanele...

Numar pagini: 23  |  Marime fisier: 732783 kb

Politici de marketing

Politici de marketing   Capitolul 4. Strategia de piata si mixul de marketing 4.1. Continutul si locul strategiei de piata 4.2  Strategia de piata - nucleul politicii de marketing 4.3. Marketingul - mix - instrument specific de...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 107799 kb

Marketingul - sinteza

Capitolul 3. Piata intreprinderii 3.1 Continutul pietei intreprinderii 3.2 Sfera pietei intreprinderii 3.3 Dimensiunile pietei intreprinderii       3.3.1. Aria (localizarea) pietei...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 270659 kb

Fundamentele marketingului (prezentare Power-Point)

Prezentare Power-Point (13 slide-uri) Partea 1. Fundamentele marketingului Capitolul 1. Esenta marketingului Confruntare cu o crestere continua a complexitatii si a exigentelor pietei, intreprinderile - sa se adapteze "regulilor de...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 157 kb

Marketingul serviciilor

Prezentarea unei variabile a mix-ului de marketing la o firma prestatoare de servicii Hotel International Sinaia Sinaia se afla aproximativ in centrul tarii, pe valea raului Prahova, la cca. 120 km de Bucuresti si la 45 km de Brasov....

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 27172 kb

Brandul BMW (Power-Point)

Prezentare Power-Point - 21 slide-uri Istoric - BMW este un producator german de automobile, motociclete si motoare, fondat la 9 martie 1916 cu numele de Bayerische Flugzeug-Werke, care abia in 1917 isi schimba numele in Bayerische Motoren...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 369 kb

Altex

Scurt istoric al firmei ALTEX   ALTEX este cea mai mare retea de magazine electronice, IT si electrocasnice, cu peste 125 de magazine in mai mult de 70 de orase din intreaga tara. Firma are ca principal obiectiv satisfactia si confortul...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 67477 kb

Nestle: singled out again and again

Company case 2...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 128270 kb

Marketing

C A P I T O L U L  1 FUNDAMENTELE ECONOMICO-SOCIALE ALE MARKETINGULUI. In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului...

Numar pagini: 96  |  Marime fisier: 156529 kb

Procesul decizional de cumparare a unui laptop

Capitolul I 1. Aparitia nevoii nesatisfacute Nevoia de a cumpara un laptop a aparut anul trecut, odata cu mutarea in Bucuresti si cu dobandirea statutului de studenta, fapt care implica cautarea pe Internet a diverse informatii, realizarea de...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 26112 kb

Chestionar - odorizant de camera

Buna ziua! Numele meu este ………………….si as dori sa-mi acordati cateva minute din timpul dumneavoastra pentru a-mi putea raspunde la cateva intrebari legate de odorizante de camera. Va multumesc!...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 12084 kb

Marketing

PRETUL In activitatea firmei pretul afecteaza nemijlocit si prompt: profitul, volumul vanzarilor, cota de piata si pozitia pe care aceasta o ocupa pe piata.   1.Semnificatia pretului   Pretul pietei reprezinta o cantitate de...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 19789 kb

Proiect practica - elaborarea strategiei de marketing

CAPITOLUL I INTRODUCERE – IMPORTANTA STRATEGIILOR DE PIATA PENTRU INTREPRINDEREA MODERNA   Intreprinderea moderna actioneaza, in general, intr-un mediu dinamic, cu multiple schimbari, la care ea este obligata sa se adapteze si in...

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 788450 kb

Analiza activitatii de marketing a firmei Intersnack SRL

Cap 1. Prezentarea firmei 1.1.    Denumire, localizare, forma juridica de constituire  Intersnack este unul din principalii producatori de snacks-uri sarate si in alte tari europene. Expertii in snacks-uri din Köln...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 365970 kb

Mixul de marketing al unui hotel

1.    Prezentarea unitatii, amplasament, descrierea unitatii, obiectul de activitate. Hotelul restaurant CRISTAL*** s-a dat in functiune in anul 2005 fiind proprietatea Societatii Comerciale CRISTAL TURISM SRL CLUJ....

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 34478 kb

Cercetare de piata - panouri solare

1. Titlul cercetarii ce va fi efectuata Cercetare de marketing privind introducerea unui nou produs pe piata   2. Problema decizionala. Conturarea mixului de marketing Scopul acestei cercetari de piata este acela de a studia factorii...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 27615 kb

Conceptul de marketing. Origine, terminologie, definitii

1. Conceptul de marketing. Origine, terminologie, definitii. Conceptul de marketing, aparut in ultimele decenii ale secolului trecut, este considerat astazi factorul esential al succesului unei organizatii, fiind procesul de identificare,...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 13567 kb

Stera

Am ales sa cream un nou produs pe piata sucurilor naturale din Romania. STERA, care sa contina ingrediente 100% naturale. Pentru a putea reusi acest lucru, toate sortimentele pe care le vom crea sunt rezultatul combinarii ingredientelor conform...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 248884 kb

Radioul local intre markentig si ascultatori

Marketing = 1. conceptie privind organizarea si desfasurarea activitatii economice, potrivit careia productia trebuie sa fie permanent adaptata la cerintele prezente si viitoare ale consumatorilor si sa le satisfaca cu maximum de eficienta. 2....

Numar pagini: 1  |  Marime fisier: 25234 kb

Marketing turistic

Definitia turismului Calatoriile si turismul reprezinta, in esenta, o piata pe care se manifesta cererea consumatorilor pentru o mare varietate de produse si servicii. Aceasta piata prezinta un interes deosebit in majoritatea tarilor, interes...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 20919 kb

Analiza pietei iaurturilor

Iaurtul este un produs cu traditie in consumul autohton. Totusi, oferta tot mai bogata a companiilor importatoare si producatoare formeaza noi obiceiuri de consum, lucru facilitate de interesul mare al consumatorului roman pentru produse noi. Un...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 42009 kb

Sisteme informatice de marketing

Sistemele informatice de marketing reprezinta instrumente manageriale utilizate pentru obtinerea informatiei de marketing, absolut indispensabila procesului de fundamentare a deciziei la nivelul agentilor economici.   Activitatea cotidiana...

Numar pagini: 194  |  Marime fisier: 2348431 kb

Activitatea de marketing. Studiu de caz

Argument Pe piata mondiala actuala, consumatorii au posibilitatea de a alege dintr-o gama uriasa de produse din ce in ce mai diversificate. Potentialii clienti au cerinte si reactii diferite fata de pretul unui produs sau de raportul...

Numar pagini: 41  |  Marime fisier: 68768 kb

Piata cu concurenta imperfecta de tip oligopol

Piata cu concurenta imperfecta de tip oligopol (Gheorghe Oprescu, Microeconomie, Editura Economica, Bucuresti, 2005) Oligopolul este unul dintre tipurile de piata existente in prezent in economie. Caracteristica principala care defineste o...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 197389 kb

Rezultate 31 - 60 din 850
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...