Marketing

Marketing

Se spune ca e inutil sa opresti scurgerea timpului si ca cel mai bine este sa inveti sa mergi in aceeasi directie cu el. Succesul deplin nu este asigurat atunci cand privesti dinspre tine spre ceea ce e in jurul tau, ci atunci cand privesti...

Numar pagini: 86  |  Marime fisier: 553513 kb

Practica de marketing SC ELBAC

S.C. ELBAC S.A. este situata la limita dintre municipiul Bacau si comuna Margineni in strada Moinesti nr.4, constituind o unitate puternica a municipiului Bacau. La baza studiilor de amplasare in Bacau a unui Combinat pentru prelucrarea...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 29637 kb

Marketingul Intern in cadrul hotelului Cindrel din Paltinis

Hotelul Cindrel, deschis in ianuarie 2009, este situat in centrul statiunii Paltinis, la doar cateva minute de mers de partia de schi si de telescaun. Asezat la poalele muntilor Cindrel, acest hotel este o alegere ideala pentru petrecerea unei...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 162706 kb

Publicitate si planificare media

Brief de comunicare Agentia de turism EXIMTUR 1. PIATA Turismul romanesc incearca sa-si dezvolte, odata cu integrarea in Uniunea Europeana, criterii de recunoastere definitorii la nivel global, privind calitatea serviciilor oferite si a...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 128823 kb

Tehnica focus group

Firma UNILEVER a lansat pe piata samponul Clear, promovat intens pentru o perioada prin publicitate la TV si in reviste. Scopul cercetarii este cunoasterea obiceiurilor de cumparare pentru sampon antimatreata, in paralel cu obiceiurile de...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 9531 kb

Metoda mystery shopping

„Mystery shopping” sau „Consumatorul misterios” este o metoda utilizata in cercetarea de marketing pentru a asigura calitatea serviciilor de vânzare sau pentru a aduna diverse informatii despre produse si servicii....

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 16470 kb

Strategia TAROM

TAROM - Transporturile Aeriene Romane - a fost infiintata la 18 septembrie 1954. La cativa ani dupa lansare, TAROM opera deja catre aproape toate tarile europene. In 1966 TAROM a efectuat primul zbor peste Atlantic. Incepand cu anul 1974 a...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 17346 kb

Rezolvari subiecte Marketing

TRUE/FALSE „Nota de atribuire” este atribuita in functie de raspunsurile care indica faptul ca elementul de comunicare le-a placut.   ANS:F „Nota de recunoaştere” ne permite sa aflam cate persoane au reţinut...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 43 kb

Autoitalia - Alfa Romeo

Capitolul 1. Introducere Alfa Romeo Automobiles SpA este un italian automaker fondat la 24 iunie 1910 la Milano. Alfa Romeo a fost o parte a Grupului Fiat din 1986. Compania a fost initial cunoscuta sub numele de ALFA, care este un acronim...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 456643 kb

Tehnici promotionale

Miniplan promotional VIVA CHIPS Introducere Gustarile au fost intotdeauna la indemana oamenilor, fiind consumate intre mese, ca aperitiv sau la petreceri/adunari cu prietenii, la vizionarea unui film, acasa sau la cinema. Chipsurile sunt...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 36 kb

Politica de promovare in domeniul serviciilor

Activitatea de marketing nu se limiteaza la elaborarea produsului, la alegerea unui pret de vânzare şi a unui mod de distribuţie. Pentru a vinde produsul, firma trebuie sa se implice într-o activitate complex de comunicare cu mediul...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 16 kb

Nike

Nike este o companie ce produce si comercializeaza articole sportive, atat de imbracaminte, incaltaminte cat si accesorii. Sediul companiei se afla in Statele Unite ale Americii in orasul Beaverton, in apropiere de Pórtland, Oregon.  ...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 18 kb

Plan de afaceri sc.Ermetica.sa

PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI                                   ...

Numar pagini: 23  |  Marime fisier: 47 kb

Opinia consumatorilor asupra Coca-Cola

In lucrarea de fata  s-au studiat  opiniile si atitudinile oamenilor fata de aparitia noului produs din gama Coca Cola numit Coca Cola zero. Rezultatele studiului arata ca din cele 100 de persoane intervievate, majoritatea sunt...

Numar pagini: 66  |  Marime fisier: 206 kb

Proiect ata dentara

Fie ca suntem oameni de afaceri, de televiziune, profesori, doctori, studenti, casnici, barbati sau femei, cu totii dorim un zambet frumos, o dantura sanatoasa si, prin urmare, un corp sanatos. Ceea ce nu multi stiu este ca ata dentara ofera...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 23 kb

Cercetare piata - ata dentara

1.Titlul cercetarii: ”Cercetare de marketing privind lansarea pe piata a produsului ata dentara aromata.” 2. Problema decizionala: Scopul efectuari acestei cercetari il constitue studierea imaginei firmei DENTA in randul...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 29 kb

Heineken - Plan de marketing

I. Stabilirea dezvoltarii strategice a organizatiei 1. Stabilirea misiunii Misiunea noastra este satisfacerea completa a nevoilor consumatorilor. Declaratia de misiune: sa ne mentinem pozitia de lider pe piata autohtona de bere, acordand...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 396 kb

Evaluarea unui bun

Baza evaluarii realizate in prezentul referat este valoarea de piata a bunului , ce se defineste astfel: este un concept economic referitor la pretul cel mai probabil, convenit de cumparatorii si vanzatorii unui bun disponibil pentru cumparare....

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 1790 kb

Pepsi Cola

a)    Scurt istoric al produsului PEPSI  la nivel mondial  si national Povestea Pepsi Cola incepe cu o farmacie in New Bern, Carolina de Nord, si un farmacist numit Caleb Bradham. Scopul lui Bradham a fost sa creeze o...

Numar pagini: 25  |  Marime fisier: 9846 kb

Competitivitatea in mediul de afaceri

Scopul unei afaceri este de a se angaja in activitati concepute pentru a-i spori profiturile. Daca acest scop al afacerii este dezirabil, atunci toti cei care lucreaza intr-o afacere au obligatia de a contribui la indeplinirea sa....

Numar pagini: 27  |  Marime fisier: 75 kb

Metode de cercetare

Am ales aceasta tema deoarece identificarea nevoilor clientilor, intelegerea si satisfacerea lor, este principiul de baza in tehnicile moderne de vanzare. Cercetarea de marketing reprezinta principalul mijloc al unui agent economic sau...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 39 kb

Intermediarii si rolul lor

Am ales proiectul cu tema “Intermediarii si rolul lor” deoarece  apreciez ca are un rol important in cadrul sistemelor de distributie si pentru ca o economie puternica se bazeaza intotdeauna pe comert si competitivitate. Pentru ca...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 55 kb

Vamuirea marfurilor de import

Pentru prezentarea acestei teme, sa presupunem ca o firma romaneasca de transport international,  S.C. ALPHA S.R.L. a incheiat un contract cu firma Delamode Romania S.R.L., (care este o casa de expeditii interne si internationale) privind...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 18 kb

Eficientizarea muncii angajatilor

In contextul pietei tot mai competitive, angajatorii cauta resurse noi pentru cresterea productivitatii muncii, inclusiv prin monitorizarea angajatilor si a activitatii lor in orele petrecute la job. Se spune ca angajatii petrec,in medie, 90 de...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 13 kb

Contabilitatea financiara a cheltuielilor si veniturilor la o societate comercială

1.  Aria de  definitie si aplicabilitate. Termeni si concepte cheie specifice cheltuielilor si veniturilor. Contabilitatea financiara are rolul de a inregistra tranzactiile intreprinderii cu mediul ei extern, pentru determinarea...

Numar pagini: 40  |  Marime fisier: 109 kb

Mixul de marketing

Mixul de marketing Mixul de marketing este un element foarte intalnit in domeniul marketingului, acesta reprezentand principalul element al tacticii de marketing. Elemetele Mixului de marketing sunt cunoscute sub numele de "Cei Patru...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 3 kb

Economie europeana

Cap.1. GENEZA SI EVOLUTIA INTEGRARII ECONOMICE IN EUROPA POSTBELICA Uniunea Europeana reprezinta, astazi, o entitate economica, sociala si politica in constructie, rezultat al unui proces inceput in urma cu mai bine de cinci decenii. Citandu-l...

Numar pagini: 146  |  Marime fisier: 250 kb

Indicatori de eficienta economica

1.1. Conceptul de eficienta economica a investitiei Pentru realizarea unui obiectiv de investitii, in practica exista mai multe posibilitati concretizate in diferite variante, fiecare avand avantajele si dezavantajele sale. De aceea este necesar...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 34 kb

Analiza mediului de marketing

Termenul "marketing" provine de la verbul de origine anglo-saxona "to market", care inseamna a cumpara si a vinde, a realiza tranzactii de piata. Pornind de la sensul general al cuvintelor de origine, dar luand in considerare...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 39 kb

Proiect merchandising

Amplasarea supermarketului << Salis >> este in judetul Iasi, in locul fostei fabrici de bere Zimbru din apropierea campusului Tudor Vladimirescu. Obiectul disciplinei: realizarea unui proiect Obiectivul proiectului: realizarea...

Numar pagini: 65  |  Marime fisier: 92 kb

Rezultate 61 - 90 din 850
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...