Marketing

Masurarea si scalarea fenomenelor in cercetari de marketing

Masurarea reprezinta procesul de exprimare simbolica, numerica sau nenumerica, a gradului in care un fenomen, un proces sau un indicator ce reflecta evolutia preferintelor sau a pietei, poseda o anumita caracteristica. Prin masurare se urmareste...

Numar pagini: 1  |  Marime fisier: 6 kb

Imaginea unei agentii de turism

1. Identificarea problemei decizionale Agentia de turism Visit Romania actioneaza de cativa ani pe piata romaneasca, fiind in principiu o agentie „tanara”. Cu toate acestea, pentru a ajunge si pentru a reusi sa se mentina printre cei...

Numar pagini: 24  |  Marime fisier: 53 kb

Caracterizarea pietei si perspectiva intreprinderii SC EGEROM S.A.

In 1994 a fost fondata SC EGEROM Production SA cu scopul de a crea in Romania o fabrica moderna si competitiva in domeniul productiei de ambalaje si sacose din polietilena ,capabila sa realizeze o LUME A AMBALAJELOR. Deasemenea, Egerom...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 20 kb

Marketing - concepte generale

Marketingul nu isi are originea in producerea unui fenomen izolat, ci se poate spune ca primele elemente de marketing sunt concomitente cu existenta comertului. Dar au trebuit sa existe anumite cauze care sa conduca la infiriparea acestei...

Numar pagini: 31  |  Marime fisier: 156 kb

Analiza comparativa a calitatii televizoarelor color

Televizoarele color se afla in continua diversificare, prin realizarea unor dispozitive moderne ( telecomanda, mufa pentru conectarea aparatelor video) prin folosirea tuburilor cu diagonala de dimensiuni variate. Televizoarele sunt aparate...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 245 kb

Proprietatea in sistemul economiei contemporane

In economia de piata exista o stransa legatura dintre formele de proprietate si modul de implicare a agentilor economici in viata societatii. Formele de proprietate pot genera fie interes pentru sporirea performantelor agentilor economici, fie...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 16 kb

cfccc

Intrebarea 1: Care sunt metodele de stabilire a pretului? Pretul este ceva de valoare schimbat pentru un bun sau serviciu, orice (bani, timp, etc.) la care clientul trebuie sa renunte pentru a consuma produsul sau serviciul. Factorii care...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 9 kb

Micromediul intreprinderii - proiect

Micromediul firmei este compus din agentii externi care se afla in anturajul imediat sau actioneaza in stransa si directa legatura cu firma: clientii, furnizorii, intermediarii, concurentii, firma insasi si publicul. Managerii si marketerii firmei...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 122 kb

Publicitatea - cel mai bun instrument de promovare

Firmele nu trebuie sa se limiteze la a oferi bunuri sau servicii de calitate. Ele trebuie sa-i  informeze pe consumatori in legatura cu avantajele in constiinta fiecaruia. Pentru aceasta, este necesar ca firmele sa utilizeze in mod...

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 54 kb

Managementul marketingului

1.    Scop (motivatii) Motivele ce ne-au facut sa optam pentru initierea acestei afaceri sunt centrate pe satisfacerea nevoilor clientilor, orientarea spre oferirea pe piata a unor produse sanatoase, 100% naturale, obtinute prin...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 28 kb

Proiect de Marketing

Ochelarii au fost utilizati prima oara de italieni in Europa, fapt dovedit si de picturi medievale care reprezinta personalitati cu ochelari. In 1268 filozoful si omul de stiinta englez Roger Bacon scria intr-o lucrare despre folosirea lentilelor...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 415 kb

Politici si strategii de marketing la SC Elex SRL

Serviciile reprezinta corespondentele unor nevoi cel putin la fel de numeroase ca nevoile de bunuri materiale, dar cu un caracter mai complex si mai eterogen; cunoasterea esentei si structurii acestor nevoi intereseaza major stiinta marfurilor,...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 20 kb

Influente de natura endogena asupra comportamentului consumatorului

Maniera in care consumatorii abordeaza deciziile de cumparare cunoaste o mare diversitate, intrucat reactiile acestora sunt determinate in foarte mare masura de problemele mediului ambiant in care isi traiesc viata. Complexitatea deosebita a...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 26 kb

Romtelecom - prezentare

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. in ultimii ani ea a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu. In...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 1229 kb

Metoda de optimizare a comportamentului consumatorului

De mii de ani, oamenii fumeaza sau mesteca frunze de tutun (Nicotiana tabacum). Tutunul a fost descoperit si cultivat pentru prima data pe continentul american, chiar din anul 6000 i.e.n.   Dupa descoperirea si colonizarea Americii de Nord...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 141 kb

Stategii de promovare-comunicare Milka

Strategia media este o totalitate de operatiuni care implica promovarea si consolidarea mai multor activitati in vederea promovarii produsului sau serviciului. Intr-un mediu de afaceri din ce in ce mai competitiv, companiile se bazeaza pe...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 579 kb

Analiza Comparativa Danone - Zuzu

Compania Danone a intrat pe piata lactatelor din Romania in anul 1996 prin achizitionarea activelor unei  foste fabrici de lactate din Bucuresti. In prezent Danone fabrica circa 95% din produsele comercializate pe piata din Romania....

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 598 kb

Marketing social-politic

O definitie cvasi-oficiala a marketingului este cea formulata de Asociatia Americana de Marketing - cea mai prestigioasa organizatie internationala a specialistilor in marketing - in anul 1988: Marketingul reprezinta procesul planificarii si...

Numar pagini: 98  |  Marime fisier: 213 kb

Proiect Marketing

S.C. PIPERA S.A. este o fabrica romaneasca de mobila cu traditie pe piata nationala si cunoscuta pe piata externa, una dintre principalele tari importatoare fiind Germania. Datorita procentului semnificativ din vanzarile fabricii detinut de...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 18 kb

Raport de cercetare - Dove

Din studiul desfaturat au rezultat urmatorii concurenti principali ai marcii Dove: Nivea cu un procent de 93% - din totalul de 200 de persoane chestionate au avut printre optiunile bifate (1% din total au ales Nivea ca unica optiune); Dove cu...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 121 kb

Cercetare de marketing - Dove

Firma Dove doreste modificarea ambalajului la sapun deoarece vrea sa aduca un grad de noutate brandului. in acest sens compania urmareste realizarea unui studiu de piasa pentru a afla daca o astfel de modificare va avea un impact negativ sau...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 13 kb

Refereat la marketing si management - notiuni de baza

In acceptiunea generala, marketingul reprezinta stiinta si arta de a convinge clientii sa cumpere. Philip Kotler definea marketingul ca un proces social si managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obtin ceea ce le este necesar si...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 26 kb

Proiect la disciplina Marketingul locurilor - Bucovina

Cand spui Bucovina, primele ganduri te duc la o cultura populara impresionanta si inca vie, arhitectura populara, port, mestesuguri traditionale, numeroase obiceiuri calendaristice, meleaguri pline de o frumusete rara, manastiri ridicate de...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 123 kb

Proiect marketing - Ochelarii de vedere

Piata ochelarilor de vedere face parte din piata produselor oftalmologice. Pe plan mondial, din totalul produselor destinate ingrijirii vederii ponderea vanzarilor de lentilele si ramele de ochelari  este semnificativa:  48% , in...

Numar pagini: 31  |  Marime fisier: 480 kb

Procesul decizional de cumparare

In viata consumatorului aparitia unei nevoi de cumparare a unui produs, constituie un prim pas a procesului decizional de cumparare atunci cand sesizeaza ca exista o diferenta suficient de mare, intre modul cum ii este satisfacuta o anumita...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 107 kb

Satisfacerea nevoilor clientilor

Marketingul este legat de asigurarea produselor si serviciilor necesare clientilor. Scopul principal al oricarei activitati economice este satisfacerea nevoilor clientilor. Daca organizatiile nu au grija de proprii clienti, atunci o vor face...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 13 kb

Referat Marketingul firmei

Studiile si cercetarile in marketing sunt destinate a ajuta in luarea deciziilor. Studiile au ca scop obtinerea, interpretarea, analizarea datelor pentru a procura informatii pentru cel care are puterea de decizie. Informatia obtinuta trebuie sa...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 15 kb

Mixul de marketing - politica de produs

In general un produs este ceva ce poate fi oferit unei piete pentru a atrage atentia, a fi cumparat si folosit cu scopul de a satisface o nevoie,cerinta sau o preferinta. Din perspectiva marketingului, conceptul are o arie de cuprindere mai larga...

Numar pagini: 54  |  Marime fisier: 145 kb

Marketingul organizatiilor non-profit

O mare descoperire a secolului XX ce a marcat evolutia societatii oemenesti,mai ales in perioada postbelica,este MARKETINGUL,care „ne-a furnizat un nivel de trai pe care stramosii nostri nu si l-ar fi putut imagina”(Ph. Kotler,g...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 15 kb

Analiza de piata a firmei Vodafone

Vodafone Romania face parte din Vodafone Group, cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si aproape 180 de milioane de clienti. Vodafone Romania a fost infiintata in 2005 prin cumpararea operatorului local de telefonie...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 51 kb

Rezultate 121 - 150 din 850
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...