Mass media

Introducere in mass-media

I.Introducere. Cursul reuneste, sub forma unei sinteze, cele mai importante etape ale constituirii sistemului mass-media, de la „protoistoria” fenomenului pana la cele mai recente realizari din domeniu, cunoscute sub denumirea...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 123 kb

Mama Mia Pizza Delivery: dosar practica

Societatea Mama Mia Pizza Delivrey este o noua pizzerie din Bucuresti cu livrare la domiciliu, in 1 mai 2012, ramanand pana in momentul de fata in stadiul de promovare, urmand sa fie deschisa in data de 1 octombrie. Activitatea intreprinderii...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 2058 kb

Romania, stat de drept - material constitutional

Principiul statului de drept consacrat in art. 1 alin (3) al Constitutiei: „Romania este stat de drept, democratic si social ...”.  Fireste, simpla adeziune formala nu este suficienta pentru a transforma tara noastra intr-un...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 22 kb

Introducere in mass-media (prezentare ppt)

Exista sute de definitii ale comunicarii, fiecare dintre ele accentuand asupra unui aspect sau al altuia, in functie de orientarea celui care a dat-o. Comunicarea este un proces continuu si o parte integranta a lumii in care traim, care faureste...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 20 kb

Mass-media si societatea

Cursul de fata - Mass media si societatea - isi propune sa surprinda impactul major pe caremedia il au asupra vietii sociale. Cel mai semnificativ argument in aceasta privinta il constituie faptul ca momente importante in studiul opiniei publice,...

Numar pagini: 300  |  Marime fisier: 2565 kb

Agentiile de presa

Definitie :           Agentia de presa este o institutie de stat si privata care aduna, claseaza si trateaza informatia de orice natura precum si ilustratii in scopul transmiterii lor cel mai...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 21794 kb

Ancheta - curs jurnalism

Ancheta, ca specie publicistica de teren, isi propune sa evoce si, mai ales, sa aprofundeze, prin investigare directa, mari probleme economice, sociale, politice, culturale de actualitate sau nu....

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 11631 kb

Publicitatea pe internet. Studiu de caz - Dove

Din ce in ce mai multe intreprinderi - din toate sectoarele economice - incep sa realizeze potentialul enorm al noului mediu de comunicatie electronica, internetul.  Pentru a avea acces la un auditoriu de cateva milioane de...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 30866 kb

Umberto Eco - tratat de semiotica

Intr-adevar, proiectul unei discipline care sa studieze ansamblul culturii, dizolvand in semne o imensa varietate de obiecte si evenimente, poate lasa impresia unui „imperialism” semiotic arogant. Cand o disciplina isi defineste...

Numar pagini: 88  |  Marime fisier: 77 kb

Notiuni de publicitate

1.PUBLICITATEA 1.1. Definitie  Publicitatea (sinonima termenului englez advertising) este definita astfel de Asociatia Americana de Marketing : „Orice forma platita de promovare nonpersonala de idei, bunuri sau servicii, de...

Numar pagini: 110  |  Marime fisier: 176 kb

Proiectarea campaniilor publicitare

La fel ca o campanie de Relatii Publice, o campanie publicitara este rezultatul unui intens efort de planificare. Pentru a se asigura ca mesajul referitor la produsul sau serviciul de promovat va fi perceput si, in final, insusit de catre...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 197 kb

Factorii comunicarii

Factorii comunicarii

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 3466 kb

Introducere in stiintele comunicarii - power point 29 slide-uri

Etimologie: Cuvantul „comunicare“ provine din limba latina; communis inseamna „a pune de acord“, „a fi in legatura cu“ sau „a fi in relatie“, desi termenul circula in vocabularul anticilor cu sensul...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 45 kb

Introducere in mass-media si publicitate - power point 26 slide-uri

Conditiile specifice de producere a textului jurnalistic, il defineste in raport cu alte texte apartinând stilului beletristic, epistolar, stiintific, administrativ.   Textul jurnalistic este redactat de un jurnalist angajat, prin...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 11142 kb

Introducere in mass--media si publicitate (power-point 35 slide-uri)

Comunicare de masa este procesul prin care un grup specializat colecteaza, prelucreaza sau produce si difuzeaza mesaje catre un public numeros si eterogen, in flux continuu, prin intermediul unor canale tehnice, in regim concurential si pe baza...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 17 kb

Tehnici de Prezentare - Publicuri.

In sensul cel mai larg, acest termen se refera la orice grup ai carui membri au un interes comun, intr-o anumita situatie, sau impartasesc valori comune; astfel, un partid politic, managerii unei corporatii, fanii unei formatii, candidatii la...

Numar pagini: 67  |  Marime fisier: 2534 kb

Analiza Imaginii Publicitare

Propunandu-si sa defineasca notiunea de imagine, Martine Joly porneste de la urmatoarea constatare : „Termenul de imagine este atat de folosit cu tot felul de semnificatii fara vreo legatura aparenta, incat pare foarte greu sa-i dam o...

Numar pagini: 51  |  Marime fisier: 97 kb

Cum se scrie un comunicat de presa

Te-ai hotarat tu asa intr-o zi ca vrei sa faci PR. Urmezi o facultate de profil, asa ca n-ar trebui sa fie problema. Cate ceva stii. Nu esti chiar paralel cu ceea ce inseamna PR. Te duci la interviu sa te angajezi si prima chestie care te intreba...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 5 kb

Jurnalism, comunicare si relatii publice: Comunicare interculturala

Insusirea ideilor si deprinderea metodelor de baza ale comunicarii interculturale. Abordarea comunicarii interculturale prin prisma asemanarilor si deosebirilor dintre culturi, a dialogului intercultural, precum si a unor fenomene importante ca:...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 51 kb

Mass media romanesti actuale - Forme de proprietate media

Comunicatori: cel care vorbeste sau care scrie - Coduri: limbajul - Controlorii (gatekeepers): editori, producatori TV, in general cei care gestioneaza, au control asupra continuturilor - Mass-media: canalul de comunicare - Regulatori: frecvente...

Numar pagini: 28  |  Marime fisier: 664 kb

Biroul de presa si purtatorul de cuvant

Comunicarea face parte din viata noastra, este esentiala pentru a trai si munci. Derivata din latinescul comunis - comun - comunicarea semnifica un fapt simplu: practicand-o,  omul incearca sa stabileasca cu alte persoane o comunicare...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 39 kb

Presa religioasa in Romania

Omul are o existenta multidimensionala, raportandu-se la existenta nu numai prin rationalitate sau intentionalitate pragmatica, ci si prin simtire si traire contemplativa. Religia ii ofera omului aceasta sansa de a se proiecta intr-un orizont...

Numar pagini: 40  |  Marime fisier: 77 kb

Genurile presei

Genurile presei este un proces cultural de lunga durata care acunoscut in ultima vreme o dezvoltare fara precedent  datorita perfomantei tehnicilor  de comunicare prin  intermediul carora informati circula peste tot. Se clasifica in...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 13 kb

Limbaj jurnalistic in radio

Trebuie precizat ca acest curs prezinta in general modalitati de exprimare si definitii ale limbajului jurnalistic folosite mai ales in radio si ca a fost astfel structurat de tehnoredactor cu intentia de a fi usor asimilat de catre student (de...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 37 kb

campaniile de publicitate

Oamenii  traiesc  organizati  in  grupuri  deoarece  sunt  fiinte  sociale. Un  grup  social  reprezinta  un ansamblu  de  indivizi  intre  care exista relatii bine...

Numar pagini: 102  |  Marime fisier: 126 kb

Tehnici de arta fotografica

Permanent, prin fata ochilor, cu o viteza ce adesea devine ametitoare, ni se deruleaza imagini din cele mai diverse surse. De pe ecranul televizorului sau de pe dislay-ul telefonului mobil, de pe afisele publicitare, de pe etichetele unor produse...

Numar pagini: 60  |  Marime fisier: 1296 kb

Structuri sociale ale comunicarii

Intr-o abordare istorica a psihologiei sociale moderne Gordon Allport afirma ca atitudinea este probabil conceptul cel mai distinct si cel mai indispensabil din psihologia sociala americana contemporana (cf. Hennessy, 1985). Cu toate ca lucrurile...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 31 kb

Structuri sociale in comunicare

Oamenii au tendinta de a se lasa influentati atat de catre persoane care ii ademenesc cu un produs material (de exemplu, un aspirator) sau cu un produs simbolic (de exemplu, imaginea unui om politic), cat si de persoane care le cer   sa...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 30 kb

comportamentul consumatorului

Consumul este un fenomen universal. Orice fiinta vie, pentru a exista, trebuie sa consume. De asemenea, organizatiile, sau structurile se mentin atata vreme cat au un bilant pozitiv al consumului. O asemena organizatie are doua forme de consum....

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 35 kb

Manipularea politica

Manipularea reprezinta actiunea prin care un actor social (persoana, grup, colectivitate) este determinat sa gandeasca si/sau sa actioneze intr-un mod compatibil cu interesele initiatorului, si nu cu interesele sale, prin utilizarea unor tehnici...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 13 kb

Rezultate 1 - 30 din 91
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook