Mass media

Curs Comunicarea de criza

Managementul crizei reprezinta o functie organizationala esentiala. Esecul poate cauza probleme grave pentru stakeholderi, pierderi pentru organizatia insasi sau poate duce chiar la disparitia acesteia. Practicienii de relatii publice fac parte...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 9 kb

Drepturile de autor - Legislatie editoriala si mass media

Sectiunea 1. Notiune Sectiunea a 2-a. Dreptul de valorificare a operei prin aducerea ei al cunostinta publica Sectiunea a 3-a. Drepturile patrimoniale ale artistilor interpreti sau executanti. Dreptul la remuneratia echitabils. Dreptul la...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 23 kb

Curs Analiza Structurii Reclamei

Comunicarea prin intermediul reclamei urmareste realizarea acelui mesaj publicitar  orientat spre consumator. Reclama este o forma indirecta de persuasiune. Ea se bazeaza pe starnirea emotiilor, perceptiilor  clientilor potentiali si are...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 6146 kb

Competenta in mass-media

Personal, nu prea gasesc  multe reviste care sa reuseasca sa imi retina atentia doar dintr-o privire astfel incat sa nu stiu care a fost momentul in care mi-am scos banii din portofel si am achizitionat-o. Nici cu Tabu nu pot zice ca a fost o...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 773 kb

Curs Politologie

De cand exista preocupare pentru cunoastere (logica aristotelica, geometria euclidiana) exista si preocupare pentru politica (vezi Platon, Republica; Aristotel, Politica). Reflectia asupra politicii (gandirea si filosofia politica) a insotit...

Numar pagini: 35  |  Marime fisier: 69 kb

SISTEMUL DE TELEVIZIUNE SECAM

Sistemul a aparut in 1958, al doilea dupa NTSC si este utilizat in Franta si in Europa de Est cu exceptia Romaniei. Ca si in cazul sistemului PAL,  s-a urmarit ca nuantele pe imaginea redata sa fie cat mai putin distorsionate de erorile...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 141858 kb

FOTOGRAFIA IN PRESA

Fotojurnalismul poate fi definit ca o realitate vizuala a informatiei care devine mai credibila pentru cititor daca este insotita de imagine. Consumatorul de informatie are tendinta de a da crezare daca si vede: „cred ceea ce vad”....

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 12645 kb

CURS MASS-MEDIA: RELATIILE PUBLICE SI MASS-MEDIA

INTRODUCERE In 1985, cu ocazia unei festivitati consacrate celor 60 de ani de invatamant de relatii publice la Universitatea din New York, Edward L. Bernays, unul dintre intemeietorii relatiilor publice, a rostit un discurs transformat ulterior...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MASS MEDIA: DESPRE \"DILEME, NEVROZE SI UTOPII\" IN MENTALITATEA ROMANEASCA

Despre "dileme, nevroze si utopii" in mentalitatea romaneasca In contextul social social-politic si cultural actual, marcat de experienta initiatica (?) a intrarii in Europa, lumea romaneasca pare mai mult decat oricand "presata" sa-si regleze...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS JURNALISM: MASS MEDIA DE IERI SI DE AZI

In fiecare zi, milioane de oameni cauta in ziare si in alte surse mass-media  informatii si divertisment. insa, acestea au fost adesea controlate de diversi magnati-care au fost acuzati de manipularea surselor de informare - si opinia...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MASS MEDIA: PRESA SI ACTUALITATEA

AVOCATUL POPORULUI Avocatul poporului nu ne poate apara in instanta! Avocatul Poporului este denumirea constitutionala sub care este organizat si functioneaza, in Romainia, ombudsmanul. Institutia "Avocatul Poporului" a fost creata...

Numar pagini: 34  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MASS MEDIA: PRESA ASISTATA DE ORDINATOR

Imaginati-va urmatoarea scena: o persoana se indreapta catre o borna asezata pe trotuar si scoate din buzunar un obiect stralucitor. Placuta dintr-un material asemanator staniolului este introdusa in aparat. Persoana desfasoara obiectul care era...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MASS MEDIA: ISMM

Locul comunicarii de masa in anamblul formelor de comunicare umana Comunicarea umana se poate construi pe baza a doua mari tipuri de relatii: a)    relatii directe: comunicarea se realizeaza intre doua sau mai multe persoane,...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MASS MEDIA: INTRODUCERE IN RP

In mod frecvent sintagma "relatii publice" este utilizata in chip impropriu de catre persoane care nu inteleg sau inteleg foarte putin semnificatia ei. Mai grav, adeseori expresia "relatii cu publicul" apare ca sinonima cu...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MASS MEDIA: INTRODUCERE IN TEORIA COMUNICARII - ID

Tema de fata reprezinta o repede privire asupra principalelor scoli de comunicare ce au influentat cercetarea stiintifica, fie ca se refera la comunicarea interpersonala ori la cea mediata. Urmariti in tabelul de mai jos o reprezentare grafica...

Numar pagini: 44  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MASS MEDIA: COMUNICARE CU PRESA

Cateva date extrase dintr-un sondaj efectuat de Bennet&Company pe un esantion reprezentativ alcatuit din ziaristi pot sa dea serios de gandit specialistilor si lucratorilor in domeniul comunicarii sociale: - 69% dintre utilizatorii postei...

Numar pagini: 38  |  Marime fisier: 63 kb

CURS MASS MEDIA: MASS MEDIA SI SOCIETATEA

Epoca moderna consemneaza istorii succesive ale principalelor mijloace de comunicare in masa. Fiecare mijloc a debutat furtunos, a stralucit pe cerul mediatic, dupa care s-a retras, lasand locul altui mijloc, mai promitator. Asa s-au intamplat...

Numar pagini: 187  |  Marime fisier: 350 kb

CURS MASS MEDIA: INTRODUCERE IN PUBLICITATE

Incepand cu 1990, o data cu disparitia treptata a monopolurilor de stat oi a economiei socialiste, romanii au fost nevoiti sa reinventeze publicitatea oi comunicarea de marketing. Mai intai, acest efort a fost asumat pe cont propriu, mizandu-se de...

Numar pagini: 152  |  Marime fisier: 302 kb

CURS MASS MEDIA: COMUNICARE ORGANIZATIONALA

Continutul capitolului, dupa lectura si analiza informatiilor, ofera suportul necesar pentru: a) identificarea si utilizarea principalelor criterii de clasificare a organizatiilor; b) exersarea abilitatilor de aplicare a conceptelor de baza din...

Numar pagini: 89  |  Marime fisier: 170 kb

CURS MASS MEDIA: COMUNICARE AUDIO-VIZUALA

Cursul de comunicare audiovizuala din anul II se concentreaza asupra cunostintelor despre productia de televiziune, intrucat dezvoltarea tehnologiei digitale a dus la modificarea profunda a peisajului audiovizual international. Imaginea de...

Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 161 kb

CURS MASS MEDIA: MASS MEDIA SI CULTURA

National si universal in opera lui Mihai Eminescu Urmatoarele randuri sunt o provocare la meditatie asupra a doua aspecte esentiale ale operei lui Mihai Eminescu, dimensiunea nationala si dimensiunea universala, in incercarea de a oferi...

Numar pagini: 46  |  Marime fisier: 90 kb

CURS MASS MEDIA: INTRODUCERE IN PUBLICISTICA RADIO

Mult timp, obiectul de studiu al publicisticii l-a constituit procesul de comunicare publica, dar, o data cu dezvoltarea tehnicii, ea si-a largit granitele ocupandu-se si de problematica societatii informationale, de noile forme si canale de...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 42 kb

CURS MASS MEDIA: ELEMENTE ESENTIALE DE TEHNICA MEDIATICA

Semne diacritice Semnele diacritice sunt acele semne care, plasate deasupra, dedesubtul sau (nu e cazul in limba romana) in interiorul unor litere, le modifica statutul si pronuntia. in limba romana, diacriticele sunt: punctul pe i, sedila sub s...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 20 kb

SINTEZA MASS MEDIA: POLITOLOGIE II

Desi politica a atras atentia ganditorilor sociali, filosofilor, inca din antichitate, politologia, ca disciplina de sine statatoare, este o stiinta a secolului XX. Termenul de politologie ca denumire pentru stiinta politica a fost utilizat prima...

Numar pagini: 25  |  Marime fisier: 36 kb

CURS MASS MEDIA: CONCEPEREA SI ELABORAREA ZIARULUI

Incercari de definire a comunicarii Conceptul de comunicare a fost abordat, in timp, din perspective multiple, ceea ce a determinat o proliferare spectaculoasa a definitiilor. Doi cercetatori americani, Frank E.X. Dance si Carl E. Larson, au...

Numar pagini: 158  |  Marime fisier: 239 kb

SINTEZA MASS MEDIA: INTRODUCERE IN PSIHOLOGIA COMUNICARII

Rezumatul temei tratate in domeniul comunicarii exista un clivaj intre reprezentarea stiintifica, mediata, explicita a fenomenului, prin intermediul paradigmei, si cea implicita, i-mediata, directa. Acest lucru pune problema intemeierii...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 17 kb

SINTEZA MASS MEDIA: INTRODUCERE IN MASS MEDIA

I.Introducere. Cursul reuneste, sub forma unei sinteze, cele mai importante etape ale constituirii sistemului mass-media, de la "protoistoria" fenomenului pana la cele mai recente realizari din domeniu, cunoscute sub denumirea...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 24 kb

Curs de mass- media. Limbajul politic si presa

Consideram potrivit a incepe acest curs prin lamurirea insusi a conceptului de politic(a). Trebuie sa afirmam de la inceput ca incercarea este pe atit de grea pe cit este de frecventa utilizarea acestui cuvint atit in discursul cotidian, cit si in...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 0 kb

Curs Mass Media. MASS MEDIA SI SOCIETATEA

Sec. 20 a demonstrat ca omul modern nu poate fi perceput in afara spatiului comunicarii. Presa a devenit un element vital pentru societate. Dezvoltarea exploziva a mass-media, inovatiile tehnologice, amploarea fenomenului comunicarii de masa si...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 0 kb

Curs Mass media. CONCEPTE FUNDAMENTALE DIN STIINTELE COMUNICARII SI STUDIILE CULTURALE

Teoria agendei - descrie modurile in care mass-media structureaza, constient sau nu, dezbaterile si constiinta publicului. Orice grup de lucru are de obicei o agenda: o lista de subiecte de discutat. Tot ce nu se afla pe agenda ramane nediscutat....

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 0 kb

Rezultate 61 - 90 din 91
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...