4 modalitati simple prin care sa iti imbunatatesti alimentatia

0 stele

1169 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

4 modalitati simple prin care sa iti imbunatatesti alimentatia

O alimentatie sanatoasa face minuni pentru organism, insa nu este intotdeauna usor sa o deprinzi. Din pacate insa, acest lucru este mult mai usor de spus decat de facut! Pe langa multa vointa, ai nevoie de timp si bani pentru a include in dieta ta numai alimente nutritive.

Exista insa si cateva trucuri care iti sunt la indemana si nu necesita foarte mari sacrificii. Iata 4 modalitati simple prin care iti poti imbunatati alimentatia.


1. Incepe cu micul dejun

Importanta micului dejun este arhicunoscuta, de aceea nu trebuie sa sari peste aceasta masa. Te va ajuta sa consumi mai putine calorii pe timpul zilei, reduce riscul de diabet si preintampina bolile de inima.

Un mic dejun sanatos poate fi format dintr-un smoothie de fructe sau legume, un iaurt cu doua felii de paine prajita, un sandwich cu cateva bucatele de piept de pui si o rosie, doua oua jumari sau doua briose englezesti care au mai putine calorii decat briosele normale.

 

2. Numara caloriile

Fie ca vrei sa slabesti, fie ca nu, o buna metoda de a-ti imbunatati alimentatia este de a numara caloriile de la fiecare masa sau gustare pe care o iei. Daca vrei sa slabesti o jumatate de kilogram pe saptamana, trebuie sa tai in jur de 500 de calorii din dieta ta zilnica.


3. Hidrateaza-te

Adeseori, importanta hidratarii este subestimata. Apa joaca un rol important in nutritie si asigura o buna functionare a creierului, de aceea o alimentatie sanatoasa presupune o hidratare corespunzatoare, mai ales atunci cand depun efort, atat fizic, cat si intelectual. In plus, apa duce si la scaderea poftei de mancare, lucru benefic daca vrei sa slabesti.


4. Renunta la sarea din conserve

De cate ori nu ti s-a intamplat sa consumi legume, cum ar fi mazare sau fasole, la conserva? Sunt alimente sanatoase, care retin aceleasi vitamine si minerale ca acelea proaspete. Din pacate, aceste conserve vin si cu o doza destul de ridicata de sodiu. Nutritionistii te sfatuiesc sa scurgi si apoi sa speli aceste legume pentru a reduce aportul de sare.

Sursa foto: draxe.com

 

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: apa dieta  sare alimentatie  calorii dieta  ALIMENTATIE 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!