..
 
Promoveaza-ti oferta in campus!
 
 

4 motive pentru a include migdale in alimentatia ta

0 stele

748 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

4 motive pentru a include migdale in alimentatia ta
Rezumat:
  • Consum de migdale
  • Include migdale in alimentatie
  • Migdalele, esentiale in dieta
Comenteaza

Delicioase si satioase, migdalele sunt gustarea perfecta! Migdalele mai au, insa, o multime de alte proprietati benefice care le transforma in alimente ce nu ar trebui sa lipseasca din dieta zilnica. Descopera, in continuare, cateva motive pentru a consuma migdale in fiecare zi!

1. Te ajuta sa slabesti si iti protejeaza inima
Migdalele sunt bogate in substante nutritive care, pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti, iti protejeaza si inima. Un studiu realizat asupra unui grup de americani obezi a dezvaluit faptul ca aceia care au consumat 2/3 de cana de migdale in fiecare zi au slabit cu 62% mai mult decat cei care au urmat o dieta standard. In plus, migdalele contin calciu, magneziu si potasiu, ceea ce le trasnforma intr-o optiune demna de luat in seama pentru o viata sanatoasa.

2. Reduc glicemia
Un studiu a dezvaluit faptul ca migdalele ajuta in lupta cu sindromul rezistentei la insulina care mareste considerabil riscul de aparitie a diabetului. Astfel, cercetarile intreprinse la Centrul Medical National City of Hope din California au indicat faptul ca migdalele ajuta la reducerea rezistentei la insulina, atunci cand sunt incluse in alimentatia specifica unei diete standard.

3. Magneziu si vitamina E
Migdalele par sa influenteze si alegerile alimentare pe care le facem! Astfel, un studiu realizat in SUA a dezvaluit rezultate suprinzatoare – voluntarii care au consumat ½ de cana de migdale in fiecare zi au avut parte de urmatoarele efecte beneficii:

- reducerea consumului de alimente bogate in grasimi periculoase si cresterea consumului de grasimi sanatoase;

- reducerea consumului de zahar si cresterea celui de fibre;

- reducerea consumului de sare cu 21% si cresterea celui de magneziu;

- cresterea aportului de vitamina E cu 66%.

4. Reduc colesterolul
Un studiu realizat in Canada a dezvaluit faptul ca 2/3 de cana de migdale, consumate in fiecare zi in cadrul unei diete de catre pacientii cu un nivel ridicat de colesterol, au redus in mod semnificativ nivelul de colesterol LDL. Dieta cu migdale a redus, de asemenea, si nivelul proteinei C reactive care indica prezenta inflamatiilor.

Dana Saporan - editor Studentie.ro

 
Citeste mai mult despre: MIGDALE  ALIMENTATIE  CONSUM  DIETA 

 
Ti-a placut articolul? Da-i un vot!
 
CARE ESTE OPINIA TA?

Cod

Cod de securitate

Alte categorii

Popular students
Profir Marian
Proboteanu Marius
Iulia019
porcar georgiana
NICO
Dinica Ionela