ABTINE-TE DE LA FAST-FOOD!

ABTINE-TE DE LA FAST-FOOD! 5 1
5 stele

3317 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

ABTINE-TE DE LA FAST-FOOD!
Daca esti student caminist, atunci cu siguranta nu ti-e strain fast-food-ul: fie ca iei o shaowrma dimineata in drum spre cursuri, fie ca iti cumperi un kebap noaptea cand te intorci din club sau te ghiftuiesti cu hamburgeri si cartofi prajiti de la Mc atunci cand n-ai pofta de ciorba de perisoare si de tocanita de la mama.
Specialistii tot trambiteaza sus si tare cat de nociva este aceasta mancare asupra sanatatii, insa cum fast-food-ul are avantajul de a fi rapid si relativ ieftin, cam greu sa renunti tentatiei de a-ti potoli foamea in pauza dintre cursuri, cu ceva gustos si foarte rapid.
Poate totusi gandul ca forma ta fizica ar avea de suferit, te-ar face sa te ganditi de doua ori inainte sa dai banii de buzunar pe snitele imbibate in ulei si pe carne de pui aproape cruda. Cum consumul ideal de calorii pentru un corp armonios si sanatos ar trebui sa se situeze in medie 30% grasimi, 40% proteine si 30% carbohidrati, nu este de mirare ca majoritatea consumatorilor de fast-food sunt predispusi catre obezitate, avand in vedere ca hrana de acest tip iti ofera 80% grasimi si 20% proteine.
Daca te-ai molipsit deja de virusul fast-food-ului, iata cateva remedii simple care, te vor ajuta sa renunti la caloriile si grasimile in exces, fara a fi nevoit sa lasi cu totul in urma vizitele la acest tip de restaurante.
1. Nu opta niciodata pentru o portie dubla! Daca esti intra-adevar atat de infometat incat te tenteaza sa mananci doi hamburgeri in loc de unul, strange de dinti si comada totusi o portie simpla, optand de asemenea pentru un pahar mare de apa sau un ceai cu gheata.
2. Refuza intodeauna cascavalul! Prelucrat, acesta are efecte nocive asupra arterelor incarcandu-le cu grasimi. Unde mai punem si surplusul de calorii.
3. Fa din maioneza un dusman! Desi foarte multe mancaruri se servesc cu maioneze, nu mai e de mult un secret ca pasta delicioasa este foarte bogata in grasimi, colesterol si calorii.
4. Mananca fara sare! Mancarea fast-food contine oricum prea multa sare, vinovata de retentia apei in organism, asa ca nu mai adauga si tu un surplus nociv.
5. Bea apa! Inainte cu 30 de minute de masa, bea 2 pahare de apa. Punand in aplicare acest truc, vei manca mai putin si te saturai mai repede.
6. Spune Nu! desertului! Chiar daca varianta unei prajituri insiropate pare mai mult decat tentanta, alege totusi un mar in locul ei. Rezerva-ti pentru weekend desrtul delicios.
7. Prepara-ti singur gustarea! Fie ca ai o fereastra intre cursuri, fie ca esti la job, in pauza de masa, o salata de ton, un gratar de pui si paine integrala vor fi gustarea ideala, atat din punct de vedere caloric, cat si din punctul de vedere al caloriilor. Preparate acasa, mancarurile, fie frugale se vor dovedi mult mai sanatoase.
Iar data viitoare cand te mai tenteaza o vizita la un fast-food, ai grija sa alegi mancaruri cu cat mai putine grasimi si calorii. Asta daca vrei sa ai un corp sanatos si de invidiat!
Georgiana Voicu - Editor Studentie.ro

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: FAST-FOOD  ABTINE-TE 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!