Au renuntat la facultate si au lansat o companie de ceasuri care a facut 60 de milioane de dolari in 2016

0 stele

365 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza  |  4 dec 2016

Au renuntat la facultate si au lansat o companie de ceasuri care a facut 60 de milioane de dolari in 2016
La 19 ani, Jake Kassan a abandonat cursurile colegiului comunitar din Santa Barbara, California, pentru a se concentra asupra planurilor sale de lansa o afacere de succes.

La randul sau, Kramer LaPlante a decis sa paraseasca Universitatea California din Santa Barbara, cu un semestru inainte de absolvire, pentru a lucra cu Kassan.

Cei doi tineri, care au in prezent 25 de ani, au infiintat in iunie 2013 compania de ceasuri MVMT. Investitia s-a ridicat la 300.000 de dolari, bani pe care i-au strans printr-o campanie de crowdfunding de pe Indiegogo, scrie CNBC.

Trei ani mai tarziu, start-up-ul cu sediul in Los Angeles s-a dovedit intr-adevar a fi unul de succes, veniturile sale urmand sa atinga sau chiar sa depaseasca in acest an 60 de milioane de dolari.

Pentru Kassan, spiritul antreprenorial este o trasatura de familie. Tatal sau avea propria afacere in domeniul financiar, insa a dat faliment in timpul crizei din 2008. Din incercarile tatalui a invatat fiul.

"Sa ai un parinte antreprenor te motiveaza cu siguranta sa inveti cum sa faci bani", spune Kassan.

Si a inceput sa invete de mic. La 12 ani vindea acadelele pe care tatal sau le oferea in scop promotional. In doua saptamani a castigat intre 300 si 400 de dolari.

Voia sa devina psiholog, dar a ajuns milionar, cu o firma deschisa la 19 ani
Concediat la 48 de ani, un american a pornit o afacere care ii aduce 1 milion de dolari pe an
Mai tarziu, la 17 ani, vindea tricouri cu LED-uri. Pentru a porni afacerea, a obtinut un imprumut de cateva mii de dolari de la tatal sau, pe care l-a garantat cu propria sa masina. In weekendurile din timpul verii conducea prin Santa Monica pentru a-si vinde tricourile. A lansat si un magazin online, pe care l-a promovat cu succes pe YouTube. In cea mai buna perioada a sa, afacerea cu tricouri i-a adus 10.000 intr-o saptamana.

Nici LaPlante nu era strain de lumea antreprenoriala. Inainte de MVMT, a lansat un brand de portofele pe Kickstarter, unde a reusit sa stranga mai mult de 100.000 de dolari.

Combinand cunostintele lui Kassan in domeniul comertului electronic si experienta lui LaPlante in strangerea de fonduri, cei doi au lansat in cele din urma MVMT.

In timp ce cautau furnizori din China, prin intermediul Alibaba, au realizat ca adaosurile comerciale practicate de majoritatea brandurilor de ceasuri sunt uriase.

Si-au dat seama ca pot vinde online cu preturi cuprinse intre 95 si 160 de dolari ceasuri oferite de alte companii cu 300 de dolari.

Tanarul care a renuntat la un job bine platit pe Wall Street pentru a spala masini
Cum a reusit un portughez pasionat de calculatoare sa faca 1,5 miliarde de dolari in industria modei
Au creat astfel o companie de ceasuri reprezentativa pentru generatia lor, valorificand din plin potentialul comertului electronic.

MVMT face parte dintr-o generatie infloritoare de afaceri de e-commerce care se bazeza pe terti pentru majoritatea operatiunilor.

"Toti partenerii si toate agentiile noastre au o vechime mai mica de cinci ani. Este o noua industrie in care am intrat la momentul potrivit", mai spune Kassan.

In doar trei ani, echipa lor de 25 de oameni a vandut mai mult de 600.000 de ceasuri. In 2016, MVMT a inclus in oferta si ochelari de soare, iar compania urmareste sa se extinsa in viitor cu noi tipuri de produse.
Via Ziare.com

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!