Brandul ospitalitatii - prima carte de branding din Romania dedicata industriei HoReCa

Brandul ospitalitatii - prima carte de branding din Romania dedicata industriei HoReCa 5 2
5 stele

1292 vizualizari  |  1 comentariu

Brandul ospitalitatii - prima carte de branding din Romania dedicata industriei HoReCa

Cartea "Brandul ospitalitatii" este a patra carte publicata de Cristian Caramida in sfera brandingului si prima sa carte dedicata industriei ospitalitatii.

 

"Loialitatea consumatorului fata de un brand sau altul a devenit unul dintre cele mai importante atribute ale oricarei afaceri. Industria ospitalitatii s-a transformat intr-o piata globala in care consumatorii sunt atrasi prin cele mai sofisticate produse si servicii, iar brandingul devine un element de importanta maxima in economia unei retete de succes", spune autorul. Avand ca obiectiv prezentarea notiunilor fundamentale despre brand si branding in contextul industriei ospitalitatii, cartea abordeaza temele esentiale pentru o buna cunoastere si exploatare a potentialului de brand.

Plecand de la conditii speciale impuse industriei ospitalitatii si abordand fiecare element necesar constructiei unui brand, cartea este un indrumar folositor si o lectura placuta. Fara a folosi un limbaj academic, cartea se adreseaza in egala masura specialistului in marketing si PR din industria ospitalitatii, managerului de hotel sau restaurant si chiar directorului de resurse umane. Brandingul porneste de la oameni, astfel incat recrutarea este un element decisiv in procesul circular al constructiei unui brand.

Cartea este un bun instrument nu doar pentru cei ce activeaza in companii care administreaza hoteluri, pensiuni sau restaurante, ci si pentru companiile care lucreaza cu acestea - furnizori din HoReCa, agentii de turism, institutii si asociatii din turism.

Avand experienta a mai mult de 25 de ani in calitate de practician, in slujba intereselor de imagine ale unor companii si institutii dintre cele mai importante, Cristian Caramida a publicat o serie de articole pe tema brandingului in publicatii prestigioase din Romania si din Statele Unite ale Americii. De asemenea, a participat ca lector la diverse seminarii, simpozioane, conferinte si cursuri ce au avut ca subiect brand si branding.

 

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: horeca  brandul ospitalitatii  Cristian Caramida  Carte 
Comentarii

Raspunde-i

Intr-o tara in care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, cartea prezenta vine in intampinarea nevoilor oricarui student, specialist sau profesionist in branding, marketing si comunicare, fiind de nelipsit din biblioteca oricarui antreprenor sau reprezentant al industriei ospitalitatii. Prin subiectele tratate, cartea prezinta cu inteligenta, creativitate, dar si respect fata de valorile tarii noastre, principiile care ar trebui sa stea la baza oricarei afaceri ce se doreste a fi de succes. Fiind prima carte din domeniul ospitalitatii care pune accent pe plusvaloarea adusa de brand oricarei afaceri, cartea prezinta un important si necesar material de studiu.

Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!