CE AM REALIZAT ...

0 stele

4681 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

CE AM REALIZAT ...
2007 - 2008
-  Think Strategy 3 - mai 2008
Project Manageri: Andreea Spilca & Bianca Manciulescu

La cea de a treia editie a scolii de business Think Strategy am dorit sa oferim participantilor o perspectiva cat mai detaliata a tot ceea ce inseamna departamentele de PR, Marketing, HR si Sales intr-o companie si cum lucreaza impreuna. Nu a fost vorba de teorie sau de citate din carti ci de exemple reale din partea specialistilor in fiecare domeniu, studii de caz, exercitii interactive si simulari atat de interviuri cat si de situatii de criza specifice fiecarui departament.
Din acest motiv evenimentul s-a intins pe durata a 10 zile, timp in care temele celor 16 workshop-uri au variat de la "Insight intr-o agentie de PR" - Sorana Savu, Senior Partner Premium Communication, "PR international" - Alexandra Dinita, Director General Free Communication, "Marketing politic" - Sorin Tudor, Managing Director Project 365 Communication, "Marketing across cultures" - Liliana Caimacan, Brand Manager Dove, "Consiliere profesionala" & "Simulare interviuri" cu firma de trening Alicat, "Comunicarea in vanzari" cu Cristi Gheorghe, Director Executiv F.C. Sportul Studentesc, "Etapele procesului de vanzare" - Florin Bulgariu, Sales Manager Vodafone, "Sales Tips & Tricks" - Paul Nuber, Director General Nestle
Cele 10 zile s-au incheiat cu o vizita la "Fabrica de Fericire", fabrica Coca-Cola HBC Romania de la Ploiesti, unde a avut loc si premierea celor mai buni participanti.
- ImPRINT 1 - aprilie 2008
Project Manageri: Ana Iugulescu & Anda Vicol   
imPRINT este un concurs online dedicat celor pasionati de grafica, fotografie, design si publicitate. Ne-am dorit sa redescoperim simplitatea unei idei creative si sa punem fata in fata o viitoare generatie de graffic designeri cu specialistii de astazi. Am reusit sa creem o atmosfera destinsa si deschisa cu ajutorul celui „mai verde loc jazzofon din Bucuresti".
Principiul a fost simplu. Am lansat un brief online, acesta a venit din partea Coca-Cola HBC, participantii s-au inscris cu lucrari care mai de care, juriul:Razvan Soare, Emil Comsea si Alexandru Pop a analizat, criticat (destul de dur se pare, dar constructiv) laudat si in final am premiat cele mai bune executii.
- Teach Me 3 - martie 2008
Project Manageri: Andra Oprisan & Iulia Niculae
Conceput ca o scoala de publicitate proiectul urmareste oferirea de oportunitati pentru tinerii pasionati si cu potential ce doresc sa ia contact direct cu domeniul publicitatii. Teach Me incearca sa-i puna pe participanti in fata unor situatii cat mai reale, sa-i faca sa lucreze pe baza unui brief (ce isi doreste solutionarea unei situatii concrete de pe piata) si sub presiunea deadline-urilor.
Printre temele abordate in acest an la Teach Me s-au numarat: "Search the Research - Cercetare de piata" cu Raluca Popescu - Customer Market Knowledge Manager P&G, "Strategie in advertising" cu Victor Stroe-Strategic Planner Leo Burnett, "Trenduri in publicitatea alternativa" cu Mona Opran-Managing Director Saatchi & Saatchi X, "Good Strategy = (Equals) Successful Campaigns" cu Elena Ionita-Senior Strategic Planner Leo Burnett si Costin Radu-Managing Director Iqads, "Consumer Generated Content Advertisingul in mediul online" cu Mugur Patrascu-Managing Partner Leo Burnett Interactive (iLeo) si "Marketing in comertul online Studiu de caz Diverta: DOL" cu Alexandru Stoica - Administrator DOL E-TAIL SRL si TICKETPOINT SRL
Am gazduit si un seminar special cu Insides la Festivalul de Publicitate de la Cannes cu doamna Teodora Migdalovici, iar la finl, castigatorul brief-ului lansat la inceputul evenimentului a avut sansa de a participa la Festivalul international de publicitate de la Cannes.
-  AdRevolution 3 - februarie 2008
Project Manageri: Anca Banita & Vlad Podeanu

La cea de a treia editie AdRevolution este unul dintre cele mai de succes evenimente de advertising organizate de studenti pentru studenti.
Scopul a ramas acelasi: de a oferi participantilor informatii relevante si de actualitate de la oameni apreciati in domeniul lor de activitate.
Cele 5 zile de conferinte au urmat drumul parcurs de un brief intr-o agentie de publicitate si au fost pe rand: Client`s Day, Research/Strategy Day, Creative`s Day, PR Day, Media Day. Am avut atat oaspeti de peste ocean Daniela Knecht  - Deputy Managing Director, Client Service & Business Development McCann Erickson si Paul Garrison - Presedinte Garrison Group, Profesor de Marketing si Decan CEU Business School cat si autohtoni: Eusediu Margasoiu, Lorand Balint (Boti), Sorin Psatta, Stefan Pop, Serban Alexandrescu, Adrian Botan, Ema Prisca, Bogdan Mane, Gabriela Lungu, Dragos Dehelean, Sorana Savu,Crenguta Rosu, Imola Zoltan, Madalin Matica, Radu Ionescu, Lucian Despoiu, Anca Iordache.
Pentru prima oara evenimentul a fost moderat de profesionisti precum Mihai Morar, Alin Zainescu, Victor Kapra, Robert Zanescu si Andi Moisescu, fapt ce a sorit interactiunea dintre invitati si public.
2006 - 2007
- Think Strategy 2 - mai 2007
Project Manager: Alina Petrescu
Editia din acest an a scolii de business Think Strategy a avut ca scop analizarea modului de concepere si implementare a strategiilor marilor companii, fiind cele care asigura avantajul competitiv fata de concurenta. Evenimentul a abordat strategiile de management din 2 perspective: cea a companiei locale si cea a companiei multinationale care opereaza pe piata romaneasca sub o forma sau alta. Tematica s-a concentrat asupra strategiilor de Human Resources, de Marketing, a firmelor de Consultanta de Management, precum si pe analiza acestor strategii in domeniul New Media si in domeniul Imobiliarelor
Structural, proiectul a continut 5 zile de workshop-uri/seminarii sustinute de manageri din companii precum Banca Transilvania, P&G, Coca Cola, Axxa Consulting, Baneasa Imobiliare, Euroest si din agenti cum ar fi Starcom sau Ileo. Numarul de participanti la aceste seminarii a ajuns in final la 200 de studenti din cadrul Academiei de Studii Economice, Universitatii Bucuresti, Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
- crossROads - aprilie 2007
Project Manageri: Narcisa Dorbrincu & Roxana Dobrila

“A man travels the world over in search of what he needs and returns home to find it." De la aceaste cuvinte ale lui George Moore a pornit proiectul, al carei scop principal a fost de a-i convinge pe studenti ca pot sa isi construiasca o cariera de succes si in Romania, aducandu-i in contact cu personalitati din diferite domenii care au facut aceasta alegere.
Am dorit sa redeam o noua imagine pietei romanesti de munca, prin scoaterea in evidenta a celor care au visat, au muncit si in cele din urma au reusit sa-si implineasca obiectivele de cariera chiar aici,in Romania, tranformand piata romaneasca de munca intr-una mai competitiva pe plan internationa. Am discutat cu Bogdan Butnar (strategic Planner McCann Erickson), Liviu David (Creative Director Next Advertising), Bogdan Manea (General Manager Brightness) si multi altii.
- Teach Me 2 - martie 2007
Project Manageri: Roxana Onicala & Octav Moise

Cea de a doua editie a scolii de publicitate, a pastrat coordonatele initiale, workshopuri ce imbina teoria cu practica, sustinute de oameni de top din industrie in fata unui public restrans, format din studenti selectati in urma conferintelor AdRevolution.. Participantii au aflat de la nume importante din domeniu despre: elemente de baza in copywriting, legatura dintre strategie si o campanie de succes, noi tendinte in advertising, inceputul unei cariere in advertising in Romania, branding.
La editia 2007 am premiat cei mai buni 3 participanti, oferindu-le sansa de a participa la cel mai important festival de publicitate Cannes Lion.
- AdRevolution 2 - februarie 2007
Project Manageri: Costin Oane & Andreea Pasat
Dupa succesul inregistrat la prima editie, am hotarat sa continuam sa il organizam si in acest an, astfel ca ADVICE Students a organizat in Aula Magna din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti cea de-a doua editie a conferintelor pe teme de advertising, marketing si PR - AdRevolution. Au avut loc 2 conferinte pe zi, stil panel pe teme extrem de variate din domeniile mentionate mai sus: etapele crearii unei campanii, personal branding, noi trenduri in advertising (new media), relatia media-advertising, campanii de succes.
Astfel am inregistrat un numar de aproximativ 254 de participanti zilnic ce au beneficiat de opiniile a 30 de personalitati din industria publicitatii. Publicul a fost nu doar numeros ci plin de studenti foarte entuaziasti, dinamici, activi si dornici sa afle cat mai multe din culisele advertisingului.
2005 - 2006
- Think Strategy 1 - mai 2006
Project Manager: Ruxandra Dumitrache

In mai 2006 a avut loc prima editie a scolii de business organizata de ADVICE Students. Proiectul s-a derulat sub forma unei serii de conferinte avand ca teme centrale doua mari subiecte: strategiile folosite in implementarea anumitor proiecte si o privire din interior asupra muncii intr-unul din departamentele dintr-o companie.
Mai exact am discutat despre: strategii de vanzare, branding&rebranding, corporate culture, strategie de internationalizare, ce pasi trebuie urmati pentru a propune un proiect, cum implementam o strategie odata stabilita, cum depasim inevitabilele obstacole, cum controlam si evaluam un proiect cu: Peter Jansen - Managing Partner Bucharest Consulting Group, Adriana Ross-Maugourd - Manager Resurse Umane Metro Cash-Carry, Diana Graepel - Director General Funky Business, Andrei Panculescu - General Manager Eurisko Real Estate Consulting, Mirela Iordan - Human Resources Manager Pfizer, Valentina Baicuianu – Communication Director Coca-Cola HBC, Shachar Shaine - Presedinte Tuborg Romania, Robert Redeleanu - Head of Marketing and Communications Zapp, Gabriela Hagiu - Business Development Director Peacock Hotels.
- AdRevolution 1 - ianuarie 2006
In anul 2006 am lansat evenimentul care avea sa devina reprezentativ pentru activitatea ADVICE. Conferintele AdRevolution au oferit tinerilor interesati de domeniul advertisingului sansa de a se intalni cu membrii reprezentativi ai industirei la acel moment.
Acest eveniment si-a propus crearea unei noi generatii de profesionisti in aceasta industrie, prin facilitarea accesului la training-uri si conferinte sustinute de cele mai cunoscute nume din lumea advertisingului romanesc, precum si prin dezlegarea secretului unor campanii si produse de succes
Temele si invitatii conferintelor au fost in ordine: „Advertising inside out". Invitatii au incercat sa ofere celor prezenti o imagine cat mai clara cu privire la modul in care conlucreaza diferitele departamente din cadrul unei agentii de succes. Speakerii acestei zile au fost: Adrian Preda, Nicolae Cosniceru, Razvan Matasel, Emanuel Grigorcea si Larisa Petrini.
Cea de-a doua zi a avut ca subiect "Advertising in Marketing". InvitatiiMihai Ciobanu, Eusediu Margasoiu , Mihai Ghyka, Paula Apreutesei, Adrian Botan si Andreea Ionescu au incercat sa explice legatura dintre marketing si advertising. Un studiu eficient de marketing ofera insight-uri extrem de valoroase pentru publicitari, astfel incat campania de promovare care urmeaza sa fie construita avand la baza nevoile clientilor si asteptarile lor de la un nou produs.
Tema abordata in a treia zi de conferinte a fost "Advertising out of the box". Gilda Lazar, Dumitru Bortun, Simona Dan, Ioana Manoiu, Bogdan Kisescu si Mircea Gheorghe au incercat sa ofere participantilor o imagine mai clara legata de acea latura a industriei publicitare mai putin conventionale, care foloseste si alte canale de promovare decat cele de media
Creative Strategy a fost tema abordata de Dragos Iliescu, Serban Alexandrescu, Andrei Cohn, Anca Zamfirescu, Sorin Tranca si Ionut Padurariu in cea de a patra zi de conferinte. Iar Ultima zi a fost dedicata unui subiect de mare interes si anume Success in Advertising. Speakeri Bogdan Naumovici, Adela Pascu, Panicos Christopoulos, Felix Tataru si Corina Esteller au prezentat cateva campanii publicitare de succes.
Conform misiunii de a crea oameni revolutionari, ADVICE Students spera sa ajute la crearea unei generatii de profesionisti in media si advertising.
- Teach Me 1 - ianuarie 2006
Seminariile Teach Me au luat nastere ca o continuare fireasca a conferintelro AdRevolution. Am pornit de la ideea ca foarte multi studenti din ziua de azi se simt atrasi de advertising dar foarte putini dintre acestia stiu exact care sunt indatoririle unei persoane care lucreaza in acest domeniu sau daca li se potriveste sau nu.
Workshopurile s-au adresat unui numar restrans de participanti, selectati din randul celor prezenti la conferinte si au urmat structura si tematica conferintelor. Trainingurile intensive tinute de nume de top din domeniu au transformat Teach Me intr-o veritabila scoala de publicitate.
- Try Success 3 - ianuarie 2006
Try Success este un eveniment dedicate tinerilor cu potential, constienti de atuurile si capacitatile proprii, dar care au nevoie de exemple ale reusitei pentru o motivatie superioara. Am adus in fata studentilor exemplele unor oameni cu cariere de succes, care au reusit sa isi contureze visurile si sa devina profesionisti recunoscuti in domeniile lor.
Oamenii de succes din business-ul romanesc cu care studentii au facut cunostinta la cea de a treia editie Try Succsess au fost Radu Georgescu, General Manager GeCAD, Dan Pascariu, Presedinte HVB Bank Romania, unul dintre cei mai valorosi manageri financiari romani, care a primit premiul `Banker of the year` in Romania din partea unei prestigioase publicatii din domeniul bancar,Felix Tataru, Managing Director GMP Advertising, expert in advertising si guru in consultanta electorala, Stratos Vakkas, General Manager Toyota Romania, un manager strain, competent si foarte concentrat pe rezultate care intelege foarte bine piata auto romaneasca si Octavian Radu, General Manager RTC Group, sef de promotie la ASE la varsta de 25 ani si milionar la 29, creatorul unui holding cu peste 40 de firme, omul de afaceri al anului 2005 in Romania.
2004 - 2005
- PATHWAY editia 2 - aprilie 2005
Project Manager: Oszkar Szoke

- Business Wargame - aprilie 2005
Proiectul s-a bazat pe un concept de recrutare care si-a dovedit deja eficienta in alte tari, fiind utilizat de companii precum Alcatel, American Express si Ernst&Young.
Business Wargame reprezinta adaptarea strategiei militare la un mediu de afaceri – ajuta o companie la planificarea strategica, operationala si tactica, este o simulare a unei situatii, ce implica de obicei un set de echipe reprezentand piata sau clientul, concurentii si o serie de alti factori sau entitati necontrolabile.
In 2005, Business Wargame a fost organizat in colaborare cu Romstal, care si-a recrutat, in urma proiectului, 20 de oameni.
Prin conceptul inovator pe care-l propune, Business Wargame a constituit o ocazie unica a studentilor de a-si demonstra capacitatile de comunicare, de rationare si negociere. Prin simularea luarii deciziilor strategice, pe baza unor date factuale, ei pot invata cum sa reactioneze rapid la exigen?ele pietei, la activitatile competitorilor, deprinzand astfel un ‘simt‘ instinctual pentru afaceri.
- Model ONU si UE - aprilie 2005
Proiectul s-a adresat studentilor din anii II-IV ai facultatilor ce au ca profil relatiile internationale, dar si celor care isi doresc sa afle exact cum functioneaza organismele europene si mondiale. Prin acest proiect, participantii au putut sa se familiarizeze cu activitatea organizatiilor internationale si sa cunoasca si inteleaga mult mai bine cerintele impuse de Uniunea Europeana in vederea integrarii Romaniei.
In prima zi, in cadrul conferintei de deschidere, au fost invitati excelentele sale Dl. Quinton Mark Quayle, ambasadorul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord si Dl. Mohamed Laichoubi, ambasadorul Republicii Algeriene Democratice ?i Populare.
Temele abordate au fost relatiile bilaterale dintre Regatul Unit, respectiv Algeria, si tara noastra, impactul aderarii la UE asupra romanului de rand, rolul ambasadorului, filozofia ce ghideaza relatiile internationale si relatia dintre Europa si tarile mediteraneene, ‘Integrarea Romaniei in UE: Avantaje si responsabilitati (Dl Nicolae Idu, Directorul general al Institutului European din Romania), legislatia in marketing si felul in care aderarea Romaniei la organismele europene va afecta acest domeniu (Doamna Monica Cercelescu, din partea publicatiei `Saptamana Financiara`), a fost simulata activitatea Consiliului de Securitate al ONU, in cadrul careia s-a dezbatut problema Iranului si de asemenea s-a dezbatut problema delicata a aderarii Turciei la Uniunea Europeana. Studentii au fost incantati de ipostaza inedita in care s-au aflat pentru cateva ore, in mainile lor stand viitorul Europei pe plan diplomatic si strategic.
- Dabate si discurs public - aprilie 2005
Proiectul si-a propus sa aiba o contributie notabila in formarea de studenti cu abilitati oratorice deosebite si in familiarizarea studentilor romani cu activitatea de debate si discurs public. Studentii participanti au avut astfel ocazia sa isi imbunatateasca considerabil abilitati extrem de necesare unui viitor om de afaceri.
Prefatat de un training sustinut de Bruno Medicina, trainer Leader Communications si de un concurs de debate, proiectul a oferit studentilor sansa de a afla de la Andy Szekely, trainer NLP, cat de importanta este psihologia persuasiunii, si de la Raul Rosu mai multe detalii despre un concept relativ nou in tara noastra, coaching-ul.
2003 - 2004
- PATHWAY editia 1 - aprilie 2004
Project Manager: Oszkar Szoke

Pathway este un adevarat program de cariera care isi propune sa atraga studenti din centrele universitare bucurestene de prestigiu si le pune la dispozitie ustensilele necesare pentru a deveni oameni revolutionari (profesionisti si inovatori), care vor contribui la realizarea unui mediu de afaceri romanesc cu adevarat performant si European. Programul cuprinde: traininguri, workshopuri si seminarii, Modelul ONU + Modelul UE, Dezbateri, Discurs Public si Business WarGame, un concept de recrutare cu eficienta ridicata in alte tari.
Ne-am propus sa incurajam creativitatea si atitudinea profesionala, ne-am propus ca trainingurile, dezbaterile si simularile sa dezvolte aptitudinile profesionale si personale a participantilor, sa ii motiveze pe studenti sa isi constientizeze potentialul propriu si sa isi urmeze visul.
In 2004, organizat in premiera in Europa de Sud-Est, Business Wargame a avut un impact deosebit atat in mediul studentesc, cat si in cel de afaceri. Rompetrol, partener principal, a selectat in urma proiectului 5 studenti, care au fost ulterior angajati
Prima editie Pathway a insemnat in cifre: 3000 de oamnei inscrisi pe portal, 1500 de participanti, 52 de speakeri, 5 ambasadori, prezentari de companii, simulari online, modele ONU, UE, OMC si Business WarGame (premiere in Europa de Sud-Est), debate si discurs public; 30 studenti angajati in companiile participante.
- Advertising Challenge 2 - decembrie 2003
Urmarea fireasca a editiei anterioare, in care studentii au acceptat provocarea publicitatii, in acest an “challenge-ul" a devenit al agentiilor de publicitate.
Tema acestei editii este creativitatea in industria publicitatii romanesti, proiectul desafasurandu-se sub egida sintagmei “creativity best practices". Cei mai buni publicitari din tara isi vor prezenta campanile de success, vor incerca sa explice conceptele creative aflate in spatele lor, precum si brieful care a dus la aparitia acestor idei.
Agentiile participante au fost intr-o oarecare competitie pentru ca la final, pe baza voturilor participantilor au fost desemnate “Cea mai creativa agentie de publicitate", “Cea mai creativa campanie publicitara prezentata" si “Cel mai bun speacker
- Advertising Leaders - decembrie 2003
Project Manageri: Mihai Preoteasa si Stefan Oana

In cadrul acestui proiect, ADVICE Students a reusit sa-i aduca in fata studentilor pe cei care conduc agentiile de top, cei care sunt responsabili si supervizeaza campaniile publicitare de succes, pe leaderii publicitatii romanesti. Am vrut ca studentii sa interactioneze direct cu oamenii de top ai momentului si i-am avut ca invitati pe Serban Alexandrescu, Mihail Vartosu, Radu Florescu, Bogdan Manea, Veronica Savanciuc, Ioana Iordache, Bogdan Enoiu si Bogdan Naumovici
Evenimentul a inceput cu 6 seminarii, sustinute de numele de mai sus si s-a incheiat cu o dezbatere in Aula Magna din ASE, intre cei doi mari leaderi ai publicitatii romanesti: Bogdan Enoiu si Bogdan Naumovici.
2002 - 2003
- Advertising Challenge 1 - decembrie 2002
Project Manager: Mihai Preoteasa
Advertising Challenge, primul proiect ADVICE Students s-a nascut ca urmare a interesului deosebit manifestat de studenti fata de domeniul advertising-ului. Timp de 12 zile, 41 de invitati din publicitate si domeniile conexe din 31 de companii, au prezentat fata reala a publicitatii, impartasind din experienta lor pentru a clarifica diverse nelamuriri, presupuneri si false impresii celor 50 de studenti participanti doritori sa patrunda tainele acestui domeniu.
Printre cei 41 de invitati s-au numarat nume mari ale industriei autohtone de publicitate, dintre care ii amintim pe: Liviu David, Creative Director D’Arcy; Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising; Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Romania; Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett Romania; Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe Lintas GGK; Daniel Gavrila, Managing Director Lowe Lintas GGK; Andrei Bortun, Managing Director Millenium Communications; Radu Florescu, Managing Director Saatchi & Saatchi Romania; Bogdan Manea, Creative Director Saatchi & Saatchi Romania.

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: advice students  asociatii studentesti 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!
 
 

Studentie.ro iti recomanda

AdRev a ajuns la a sasea editie AdRev a ajuns la a sasea editie