Ceasurile inteligente: De la noua revolutie in industria IT, la moarte (aproape) sigura

0 stele

300 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza  | 12 dec 2016

Ceasurile inteligente: De la noua revolutie in industria IT, la moarte (aproape) sigura
In urma cu trei ani, ceasurile inteligente pareau ca au toate sansele sa reprezinte urmatoarea revolutie in industria IT. Insa iata ca suntem in 2016 si asta nu s-a intamplat.

Smartwatch-urile ar fi trebuit sa fie o noua platforma pentru aplicatii si social media, iar multi producatori promiteau ca utilizatorii nu vor mai fi nevoiti sa umble tot timpul cu telefoanele dupa ei.

Ba mai mult, intrarea in aceasta piata a unor nume mari, precum Samsung si Apple, a dat semnale ca ceasurile inteligente vor castiga rapid in popularitate. Dar nimic din toate astea nu s-a intamplat.

Intr-un editorial publicat de Business Insider, jurnalistul Steve Kovach arata ca producatorii de astfel de dispozitive au capitulat prea repede, pe fondul unei piete volatile.

Utilizatorii s-au aratat incantati la inceput, insa au fost dezamagiti ca nu au gasit exact ce au cautat la astfel de produse, asa ca multi au renuntat de tot la ideea de a mai investi vreodata intr-un ceas inteligent.

Saptamana trecuta, Pebble - un startup care in 2012 a alimentat interesul oamenilor pentru smartwatch-uri - a fost vanduta rivalilor de la Fitbit pe o suma destul de mica (cam 40 de milioane de dolari).

Asta inseamna ca Pebble nu va mai face produse incepand din acest an si va renunta si la actualizari pentru ceasurile inteligente care exista deja pe piata - adica in curand nu vor mai functiona cum trebuie.

Si mai e si Android Wear, sistemul de operare realizat de Google special pentru ceasurile inteligente.

Compania a amanat pana in 2017 lansarea unei noi versiuni, pentru ca mai multe firme partenere au renuntat la planurile de a fabrica smartwatch-uri pentru acest an.

Exista doar Apple si FitBit

Singurele companii care au cat de cat succes pe aceasta piata sunt Apple si FitBit.

"Asa ca trebuie sa recunoastem ca, oricat de mare a fost la inceput entuziasmul in legatura cu bratarile de fitness si ceasurile inteligente, produsele nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor utilizatorilor. Cei mai optimisti ar putea sustine ca sunt produse de nisa, foarte utile celor care fac sport si celor carora le place sa primeasca notificari si email-uri la incheietura mainii", scrie editorialistul.

Concluzia e urmatoarea: FitBit e preferat in special de pasionatii de miscare, iar ceilalti aleg un Apple Watch.
Via Ziare.com

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!