CELE MAI BUNE ALIMENTE PENTRU DIETA TA

CELE MAI BUNE ALIMENTE PENTRU DIETA TA 5 2
5 stele

3385 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

CELE MAI BUNE ALIMENTE PENTRU DIETA TA
Suplimentele alimentare, ceaiurile de slabit si chiar pastilele care reduc pofta de mancare nu sunt intotdeauna cea mai buna solutie pentru dieta ta.
Un studiu recent a aratat ca, numai in Statele Unite, 13 milioane de dolari sunt cheltuiti anual pe produse de slabit, informeaza Webmd.com.
Aceste diete pot oferi rezultate pe durata tratamentului, dar, odata intrerupt, vei avea surpiza neplacuta a kilogramelor in plus.
Nutritionistii Webmd au alcatuit o lista a celor mai indicate alimente pentru o dieta. Daca ele sunt consumate controlat, acest gen de alimentatie poate deveni un nou stil de viata, iar kilogramele in plus vor fi istorie.
Din micul dejun nu trebuie sa lipseasca oualele. Ele sunt bogate in proteine, iar senzatia de satietate se va instala, in asa fel incat sa nu fiti nevoite sa mancati intre mese.
Un studiu al nutritionistilor din Statele Unite a aratat ca femeile supraponderale care consuma doua oua prajite, la interval de 36 de ore, nu ma consuma nici un aliment intre mese.
Doamnele care servesc micul dejun cu acelasi continut caloric, fara ca acesta sa fie format din oua, nu au senzatia de satietate si consuma alte alimente intre mese.
Fasolea reprezinta un alt aliment care nu ar trebui sa lipseasca din dieta ta. In orice forma, ea ajuta la formarea colecistochininei, un hormon care asigura senzatia de satietate. Mai mult, fasolea, in special pastaile, asigura un nivel scazut al colesterolului.
Salata verde, consumata o data pe zi, asigura organismului necesarul de vitamina C si E. Este leguma care asigura necesarul zilnic de acid folic, care ajuta la dezvoltarea armonioasa a organismului prin formarea de globule rosii.
Ceaiul verde este si el indicat in cazul dietelor. Influenteaza direct arderile si are rolul de a preveni dereglarile organismului atunci cand se pierde in greutate.
Consumati cat mai multe fructe. Perele sunt bogate in fibre si asigura o digestie buna. Dintre fructe, perele se afla pe primul loc in asigurarea senzatiei de satietate, urmate de mere.
Supa de pui, recomandata in cazul racelilor, asigura necesarul caloric pentru ca organismul sa se simta satisfacut pentru mult timp.
Daca simtiti nevoia de a consuma carne, nu ocoliti carnea de vita. Este usoara, nu contine grasimi si, asemenea pestelui, este indicata in asigurarea necesarului de proteine de care organismul are nevoie in fiecare zi.
Atat pestele cat si carnea de vita sau salatele le puteti prepara cu ulei de masline. Veti preveni astfel o alimentatie bogata in grasimi, care afecteaza metabolismul si asigura un nivel ridicat al colesterolului.
Nutritionistii recomanda ca inainte de fiecare masa sa consumati o jumatate de grefa. Sau, puteti opta pentru sucul natural din grefe, servit de trei ori pe zi. Vitaminele din grefe asigura un nivel scazut al insulinei si te vei simti mai energic si plin de viata.
Scortisoara este ingredientul care participa si el la instalarea senzatiei de satietate. Un studiu realizat in Statele Unite a aratat ca scortisoara, consumata cu regularitate, asigura un nivel scazut al zaharului din sange, al colesterolului si este indicat pentru persoanele care sufera de diabet.
Otetul, consumat in salate sau chiar in ciorbe, contine acid acetic care este responsabil de o digestie buna. Daca simti nevoia de a te rasfata cu prajituri intre mese, salata cu otel ajuta la prevenirea balonarii si asigura un nivel constant al zaharului din sange.
Cercetatorii japonezi au aratat ca mancarea picanta ajuta la reducerea poftei de mancare. Astfel, dupa o masa bogata in ardei iute sau piper, organismul se simte satisfacut si nu vei mai simti nevoia ca dupa o ora sa consumi alte alimente.
Indiferent care este dieta pentru care optezi, alimentele naturale sunt cele care asigura organismului necesarul de proteine si vitamine. Potrivit nutritionistilor, combinarea tuturor alimentelor indicate intr-o dieta se face in functie de organismul fiecarei persoane.
Sursa: Ziare.com

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: CEAIURI  ALIMENTE  DIETA  alimentatie echilibrata 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!