Cum alegi platforma de email marketing potrivita

0 stele

309 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza  | 16 apr 2015

Cum alegi platforma de email marketing potrivita
Ca in orice domeniu, exista mai multi competitori pe acelasi segment. Cand vine vorba de providerii de email marketing unii sunt buni iar altii lasa de dorit. Si totusi cum iei cea mai buna si inteleapta decizie pentru afacerea ta?

Platformele de email marketing trebuie evaluate avand in vedere mai multe aspecte, nu doar pe cel financiar, desi si acesta este destul de important.

Cat de usor este de folosit

O platforma de email marketing poate fi destul de complexa, dar cu un editor facil si uneltele de care ai nevoie pentru crearea unui newsletter, aceste elemente complexe pot veni in ajutorul tau. A lucra cu usurinta cu mai multe liste, template-uri usor de folosit, posibilitatea segmentarii listelor sau instrumente de automatizare simplificate, munca ta de zi cu zi in email marketing se va usura.

Instrumente de editare

Daca vei putea sa folosesti cu usurinta editorul pentru crearea email-urilor, adaugarea de imagini, butoane sau o personalizare avansata, poate transforma o sarcina dificila intr-o sarcina zilnica care sa-ti faca placere. Asigura-te ca in platforma respectiva ai template-uri responsive (special create pentru dispozitivele mobile) iar cand vei vrea sa faci o integrare cu site-ul, acest lucru este posibil.

Reputatia

De ce conteaza reputatia? Deoarece providerii mari de email marketing duc o politica anti-spam si respecta legislatia in vigoare. IP-urile unei astfel de companii au o reputatie buna, astfel ai garantia ca email-ul tau va ajunge in inbox-ul clientului (nu in junk sau spam) si nu va fi respins de catre servere. Rata de livrare este foarte mare raportat la timpul de trimitere care este foarte scurt.

Caracteristici avansate pentru raportare

Sa vezi in timp real cum performeaza o campanie de email marketing este un lucru pe care foarte putini provideri pot sa-l puna la dispozitia clientului. Aceste raportari te vor ajuta in conceperea viitoarelor campanii si vei stii catre ce sa te indrepti. Raportare pentru soft si hard bounce, deschideri de pe telefoanele mobile vs. desktop, sistemele de operare, link-urile accesate dar si multe altele, sunt lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand iti indrepti atentia catre o firma care iti poate oferi acest serviciu.

Echipa dedicata pentru suport

Sa afli cum sa folosesti toate uneltele puse la dispozitie de un provider de email marketing in platforma sa este posibil numai cu ajutorul unei echipe de suport. Poate nu esti expert si cu suguranta nu vei stii sa folosesti totul perfect de la inceput, iar pentru asta este bine ca provider-ul sa iti poata pune la dispozitie un om dedicat care sa fie la dispozitia ta ori de cate ori vei vrea sa il apelezi pentru indumare si intrebari care apar pe parcurs.

Cel mai bine este sa dai o cautare pe Google, sa deschizi mai multe pagini cu provideri de email marketing din tara ta (avantajul este ca ii poti apela oricand ai nevoie) si sa incepi sa te ducumentezi. O platforma din afara nu iti ofera suport decat in scris, pe email, si nu intotdeauna poti fi lamurit pe deplin in acest fel.

Portofoliul de clienti

Un portofoliu solid de clienti iti poate da increderea de care ai nevoie in compania respectiva. Marile companii nu isi vor lasa bazele de date pe mana unor firme mici sau care nu prezinta incredere.

Multe firme de email marketing iti ofera posibilitatea sa-ti creezi un cont gratuit in care incarci un anumit numar de contacte pentru a face trimiteri de test. Astfel ai posibilitatea sa testezi inainte sa te hotarasti daca vrei sa continui colaborarea.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.


Via Ziare.com

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!