Exercitiile potrivite pentru imbunatatirea vietii sexuale. Sfaturile lui Florin Neby!

0 stele

1003 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

Exercitiile potrivite pentru imbunatatirea vietii sexuale. Sfaturile lui Florin Neby!

Nu de putine ori s-a spus ca sportul imbunatateste viata sexuala, atat la femei, cat si la barbati. Un studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din Texas a demonstrat ca sportul influenteaza enorm de mult calitatea vietii sexuale: 35 de femei cu varste intre 18 si 35 de ani, dupa 20 de minute de sport, au reactionat cu 169% mai bine la stimulii sexuali, comparativ cu datile in care acestea nu facusera miscare.
 
Insa care sunt exercitiile cele mai potrivite pentru o viata sexuala stralucita? Florin Neby, fost campion mondial la gimnastica aerobica si unul dintre cei mai prestigiosi antrenori de fitness din Romania, recomanda o serie de exercitii care ajuta la imbunatatirea vietii sexuale.
 
"Pentru femei, cele mai recomandate sunt exercitiile de tip aerobic, pilates si yoga, punandu-se accent pe abdomenul inferior, unde vor fi lucrati intens muschii pelvieni. Muschi pelvieni mai tonifiati inseamna viata mai lunga pentru organele sexuale si un orgasm mai intens", a explicat Florin Neby.

Insa accentul nu trebuie pus doar pe acesti muschi pelvieni, important este sa actionam prin exercitii si muschii soldurilor, fesierii, abdominalii si pe cei ai spatelui. Respiratia este si ea foarte importanta, o respiratie regulata favorizeaza o mai buna oxigenare a sangelui si, implicit, a organelor sexuale.
 
In cazul barbatilor, ridicatul greutatilor si exercitiile de tip aerobic sunt cele care dau cel mai mare randament. "Cand lucram cu greutati, se favorizeaza producerea testosteronului, exact ce ii trebuie unui barbat, scopul principal pentru care foarte multi trag de fiare la sala. Dar atentie, nu trebuie sa te faci cat un dulap ca sa excelezi la potenta, ci trebuie sa lucrezi controlat, in antrenamente intense si complexe", a explicat Neby.
 
Conform unui studiu realizat de cercetatorii de la Harvard pe 31.000 de barbati, cu varsta peste 50 de ani, s-a demonstrat ca miscarile de aerobic scad riscul aparitiei problemelor erectile cu 30%. Antrenamentele speciale de aerobic, alergatul, cyclingul si multe altele, imbunatatesc circulatia sangelui, ceea ce duce la o erectie mai puternica.

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!