LEGUME SI FRUCTE PENTRU DIABETICI

LEGUME SI FRUCTE PENTRU DIABETICI 3 22
3 stele

35304 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

LEGUME SI FRUCTE PENTRU DIABETICI
Verdeturile sunt alimente sanatoase pentru toti, inclusiv pentru diabetici. Consumati in fiecare zi verdeturi si legume crude si gatite. Ele va ofera vitamine, minerale si fibre, cu foarte putine calorii. Zilnic ar trebui sa consumam zilnic 3-5 portii pe zi. Numarul de portii pe care ar trebui sa le consumi in fiecare zi depinde de -Necesarul tau de calorii -Cum iti ingrijesti diabetul. Cat de mult este o portie de verdeturi? 1 Portie: -1/2 cana de morcovi sau 1/2 cana de fasole verde gatita 2 Portii: -1/2 cana de morcovi si 1 cana de salata sau -1/2 cana de suc de legume si 1/2 cana de fasole verde gatita 3 Portii: -1/2 cana de verdeturi gatite si 1/2 cana de fasole gatita si o rosie mica sau -1/2 cana de brocoli si 1/2 cana sos de tomate Poti manca una, doua sau trei portii de verdeturi la o masa. Daca consumi mai mult decat o portie la o masa, poti opta intre a consuma tipuri diferite de verdeturi sau a servi doua sau trei portii din acelati tip de verdeturi. Cum sa cumperi, sa gatesti si sa consumi verdeturi cat mai sanatoase? Consumati verdeturi si legume crude sau gatite cu putina sau fara grasime adaugata. Da, este posibil ca verdeturile sa fie gatite si consumate fara nici un pic de grasime! -incercati dresuri de salate fara grasime sau cu continut redus de grasime la verdeturile si salatele consumate. -gatiti verdeturile la aburi (inabusit) sau cu o cantitate mica de apa, fara grasime. -adaugati putina ceapa sau usturoi maruntite. -folositi putin suc de lamaie pentru a da gust verdeturilor sau salatelor. -presarati deasupra mirodenii si condimente vegetale. Acestea dau gust delicios dar nu contin grasimi sau calorii aproape deloc. Daca folositi o cantitate mica de grasime, alegeti ulei de masline, de floarea soarelui in loc de carne grasa, unt, slanina sau sosuri grase. Fructe Zilnic trebuie sa consumam intre 2 si 4 portii de fructe pe zi. Fructele sunt sanatoase pentru toata lumea, inclusiv pentru diabetici. Fructele ne dau energie, vitamine, minerale si fibre. Numarul de portii pe care trebuie sa le consumi zilnic depinde de -Necesaul de calorii. -Cum iti tratezi diabetul. Cat este o portie de fructe? 1 Portie: -1 mar mic -1/2 cana de suc de fructe -1/2 de grepfrut 2 Portii: -1 banana -1/2 cana de suc de portocale si 1 1/4 cana de capsuni Poti sa consumi una sau doua portii de fructe la o masa. Daca mananci mai mult decat o portie la o masa, alege tipuri diferite de fructe sau consuma doua portii din acelasi fruct. Cum ar trebui sa mananc fructele? Poti manca fructele in stare cruda, sub forma de suc fara adaus de zahar sau conservate in sirop propriu ori prin uscare. Cumparati fructe de dimensiuni mai mici. Consumati de preferinta fructele integrale in loc sa beti doar sucul lor. Pe langa alte avantaje, va veti satura mai repede. Cumparati numai sucuri de fructe care contin 100% suc natural de fructe, fara adaus de zahar. Beti sucul de fructe in cantitati mici. Pastrati deserturile din fructe cu continut crescut de zahar si grasime (prajitura de mere, de cirese etc.) pentru ocazii cu totul speciale.

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: FRUCTE  LEGUME  DIABETICI 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!