5 alimente pentru un ten fara cosuri

5 alimente pentru un ten fara cosuri 4 5
4 stele

17103 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

5 alimente pentru un ten fara cosuri

Acneea nu este o problema cu care se confrunta doar tinerii liceeni. Din nefericire, chiar daca ai trecut prin anii de scoala fara sa fi avut cosuri inestetice, nu iti poate garanta nimeni ca, la un moment dat, nu vei avea parte de acnee tarzie.

 

Pentru a reduce efectele unei asemenea probleme sau pentru a o preveni, descopera cinci dintre alimentele necesare unui ten lipsit de cosuri!

 


Cereale integrale
Cereale integrale

Pentru ca un nivel crescut de insulina determina productia de sebum in exces, ai nevoie de alimente care sa regleze nivelul acesteia. Cerealele integrale sunt excelente in acest caz.

 

Inainte a cumpara, insa, o cutie de astfel de cereale, citeste cu atentie eticheta pentru a nu te lasa pacalit! In orice caz, vei merge la sigur consumand cereale integrale de tipul quinoa sau mei.


Peste
Peste

Sursa principala de acizi grasi sanatosi omega-3, pestele contine acid eicosapentaenoic (EPA) si acid docosahexaenoic (DHA), ambele antiinflamatoare.

 

Printre cele mai bune tipuri de peste pe care le-ai putea consuma pentru a preveni sau reduce aparitia cosurilor, se numara macroul, somonul si ansoa. Sardinele raman, insa, cea mai buna solutie pentru un ten fara cosuri.


Legume verzi
Legume verzi

Legumele cu frunze verzi sunt bogate in antioxidanti si substante antiinflamatoare, cat si in fibre, ce ajuta la scaderea nivelului glicemic dupa masa si previne, asadar, aparitia inesteticelor cosuri.


Alimente rosii si mov
Alimente rosii si mov

Alimentele care contin antocianine sunt bogate in antioxidanti si ajuta la mentinarea unei bune circulatii a sangelui, esentiala pentru a avea un ten curat. In ce alimente gasesti aceste substante? In rodii, afine, struguri negri sau sfecla rosie, printre altele.


Ceai verde
Ceai verde

Printre numeroasele efecte benefice ale ceaiului verde se numara si prevenirea aparitiei cosurilor. Ceaiul verde este bogat in catechine EGCG care au un efect antiinflamator. Prefera consumul de ceai verde natural in locul sucurilor din comert care contin acest tip de ceai, intrucat acestea au si zahar adaugat si o multime de calorii.
 

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!