Slabeste cu cap: Dieta californiana

Slabeste cu cap: Dieta californiana 4 8
4 stele

9795 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

Slabeste cu cap: Dieta californiana

Lansat de dieteticiana Connie Guttersen, regimul californian combina mancarea sanatoasa cu cateva reguli esentiale de alimentatie. Scopul? Acela de a slabi fara a-ti pune in pericol sanatatea!

 

Citeste si urmatoarele articole:

5 motive pentru a nu urma o dieta

Dieta: 5 mituri care iti afecteaza silueta

Top 10 alimente pentru dieta ta de iarna

Top 10 cele mai bune alimente in dieta

5 trucuri care functioneaza atunci cand urmezi o dieta

Urmeaza o dieta in 5 pasi simpli

Dulciuri permise in dieta



Dieta californiana sau metoda „Sonoma” propune un stil de viata echilibrat prin consumarea de cereale, legume si proteine in cantitati bine determinate, fara a elimina gludicidele sau grasimile. Astfel, regimul californian iti permite sa mananci cam tot ce poftesti (inclusiv paine, cu conditia sa fie integrala!).

Cum trebuie sa procedezi? Ei bine, ideea dietei californiene este sa iti imparti mesele de peste zi dupa cateva reguli stricte. Spre exemplu, farfuria pentru micul dejun trebuie sa aiba diametrul de fix 18 centimetri si sa contina 25% cereale si 75% proteine, cel putin in prima faza a regimului. Pranzul ar trebui sa fie compus din 40% proteine si 60% legume.

Dieta californiana este impartita in trei etape: perioada de slabire, mentinerea si noul stil de viata.

1.    Perioada de slabire

Acum este momentul sa renunti la obiceiurile alimentare proaste. Micul dejun este compus in prima etapa a dietei californiene din 25% cereale si 75% proteine sau, intr-un bol de 500 mililitri, din lactate si cereale, in parti egale. Pranzul contine 40% proteine si 60% legume, iar cina, 20% cereale, 30% proteine si 50% legume (aceleasi ca la masa de pranz). Tine minte: farfuria pentru micul dejun trebuie sa aiba 18 centrimetri in diametru, iar farfuriile pentu pranz si cina, 23 centrimetri. Prima etapa a regimului californian dureaza 10 zile.

2.    Mentinerea

Aceasta este cea mai importanta etapa. Perioada de mentinere poate fi cuprinsa intre cateva saptamani si cateva luni. Ideea este sa reusesti sa atingi greutatea ideala pentru tine si sa o mentii. Pentru a realiza acest lucru, este necesar sa respecti indicatiile pentru micul dejun din prima etapa, pranzul si cina fiind acum compuse din 25% proteine/lactate, 25% fructe, 25% cereale si 25% legume. In plus, acum poti sa incluzi in meniu si cateva fructe revitalizante, cum sunt fragutele sau afinele. La fel de bine poti sa mananci ciocolata neagra si sa bei un pahar de vin pe zi.

3.    Un nou stil de viata
O data ce ai obtinut greutatea ideala, este momentul sa adopti un nou stil de viata. In timpul primelor doua etape, mai mult ca sigur ai reusit sa deprinzi noi obiceiuri alimentare. Acum poti combina dupa bunul plac alimentele sanatoase, pentru ca detii secretul unui stil de viata echilibrat!
 

Dana Saporan - editor Studentie.ro

 

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: DIETA  ALIMENTE  VIATA 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!