Top 10 cele mai bune alimente in dieta

Top 10 cele mai bune alimente in dieta 4 7
4 stele

21106 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

Top 10 cele mai bune alimente in dieta

Daca esti in cautarea unei diete miracol, afla ca trebuie sa renunti la idee: nu exista asa ceva. Totusi, este important sa stii, ca, adoptand o alimentatie echilibrata si facand sport, vei reusi sa obtii silueta perfecta. Iata care sunt cele mai bune 10 alimente pe care sa le incluzi in dieta ta!

 

1. Merele: cu un continut bogat de apa si o multime de fibre, merele te ajuta sa te saturi mai repede si sa nu resimti senzatia de foame prea curand.

2. Ouale: sursa nemaipomenita de proteine, ouale ajuta la prelungirea senzatiei de satietate.

3. Conopida: contine vitamina C care este responsabila pentru grasimea ce se arde in timpul activitatilor fizice.

4. Iaurtul degresat: incetineste procesul de producere a grasimii si creste arderea grasimilor.

5. Fulgii de ovaz: cele mai satioase cereale intrucat contin proteine si fibre.

6. Alunele: alunele de pamant ajuta la mentinerea greutatii actuale.

7. Supa: contribuie la mentinerea senzatiei de satietate pentru mai mult timp.

8. Pestele: un studiu arata ca daca mananci peste in timpul zilei, ajungi sa consumi cu 11% mai putina mancare la cina in comparatie cu pranzul ce contine carne de vita.

9. Bulgurul: contine fier si vitaminele E si B6.

10. Salata: cu cat combini mai multe legume, cu atat variezi gustul si te bucuri de aportul de fier, calciu, vitamina C si acid folic.
 

Click pe fiecare poza din stanga pentru a te bucura de mai multe informatii despre alimentele pe care le poti integra cu succes in dieta ta!

 


Merele
Merele

Marul este gustarea perfecta, cu un continut bogat de apa si o multime de fibre, atat solubile, cat si insolubile, care te ajuta sa te saturi mai repede si sa nu resimti senzatia de foame prea curand. In plus, marul mai contine si o flavonoida, numita quercetina, care ajuta la combaterea anumitor tipuri de cancer, reduce efectele nocive ale colesterolului si mentine sanatatea plamanilor. Atentie, insa: prefera merele organice, intrucat cele din supermarketuri contin pesticide.


Ouale
Ouale

Ouale sunt o sursa nemaipomenita de proteine care ajuta la prelungirea senzatiei de satietate. Un studiu a demonstrat faptul ca, atunci cand mananca doua oua la micul dejun, oamenii au tendinta sa manance cu 400 de calorii mai putin in urmatoarele 24 de ore, decat in cazul in care prima masa a zilei era compusa din covrigi.


Conopida
Conopida

Atunci cand vrei sa slabesti, afla ca poti manca in cantitati nelimitate cel putin o leguma: conopida. In plus, aceasta este si foarte sanatoasa, continand sulforafan care combate cancerul, cat si acid folic si vitamina C. De altfel, aceasta vitamina este responsabila pentru grasimea care se arde in timpul activitatilor fizice. Daca nu iti place conopida, o poti inlocui cu succes cu spanac sau broccoli.


Iaurtul degresat
Iaurtul degresat

Un studiu intreprins de cercetatori de la Universitatea din Tennessee a dezvaluit faptul ca acele persoane aflate la dieta care au consumat iaurt de trei ori pe zi au reusit sa piarda in greutate de doua ori mai mult decat cele care nu au mancat deloc iaurt timp de 12 saptamani, cat a durat programul de slabit. Explicatia sta in combinatia de calciu si alti compusi bioactivi care se gasesc in produsele lactate, ce incetineste procesul de producere a grasimii si creste arderea grasimilor.


Fulgii de ovaz
Fulgii de ovaz

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei – simplul fapt de a lua masa la de dimineata te poate ajuta sa slabesti! Cand micul tau dejun contine si cereale – cele mai bune fiind fulgii de ovaz – lucrurile stau si mai bine! Fulgii de ovaz sunt considerati cele mai satioase cereale intrucat contin proteine si fibre.


Alunele
Alunele

Migdalele si nucile sunt mai apreciate, insa nici alunele nu sunt de ignorat! Un studiu a demonstrat ca oamenii care mananca alune de pamant (alunele americane) ajung sa manance mai putin de-a lungul unei zile si au mai multe sanse sa isi mentina greutatea actuala. Eficacitatea lor s-ar putea dator combinatiei optime de fibre si grasimi.


Supa
Supa

Stiai deja ca supa este sanatoasa – ce nu stiai, poate, este ca te poate ajuta sa slabesti (si nu vorbim despre faimoasa supa de varza)! Un studiu a indicat faptul ca persoanele care au inclus in dieta lor si portii de circa 300 de grame de supa de doua ori pe zi, au reusit sa slabeasca aproape de doua ori mai mult decat cele care nu consumau supa, intr-o perioada de sase luni. Acest lucru se datoareaza aportului de apa, care contribuie la mentinerea senzatiei de satietate pentru mai mult timp.


Pestele
Pestele

Pestele este considerat cea mai satioasa mancare! Astfel, daca vrei sa mananci si sa slabesti sanatos, poti incerca sa consumi cod si/sau halibut, cele mai satioase carnuri de peste. Un studiu al Institutului Karolinska din Suedia a aratat ca oamenii care serveau peste in timpul zilei consumau cu 11% mai putina mancare la cina in comparatie cu cei al caror pranz continea carne de vita.


Bulgur
Bulgur

O mancare pregatita din diverse specii de grau, specifica tarilor estice si Greciei, bulgur se prepara foarte usor si rapid (10 minute) si poate fi folosit ca inlocuitor pentru orez si paste, care, spre deosebire de bulgur, au un continut scazute de fibre si sunt procesate mai greu. Pe langa fibre, bulgur contine si fier si vitaminele E si B6.


Salata
Salata

Cand te gandesti la dieta, automat te gandesti si la salata. Totusi, pentru a te asigura ca te vei tine de dieta cu salata, este important sa consumi mai mult decat niste verdeturi si cateva rosii. Asadar, include spanac, de pilda, in salatele tale pentru a varia gustul si a te bucura de aportul de fier, calciu, vitamina C si acid folic.

Daca ti-a placut acest articol, urmareste-ne pe Facebook

Citeste mai mult despre: DIETA  ALIMENTE  sanatos 
Adauga comentariul tau
Promoveaza-ti oferta aici!