Joburile mele Adauga CV Contul meu Sfaturi cariera Aplicarile mele
 
 

Succes in cariera: Insereaza in CV conceptul de brand personal

Succes in cariera: Insereaza in CV conceptul de brand personal 4 1
4 stele

8672 vizualizari  |  Fii primul care comenteaza

Succes in cariera: Insereaza in CV conceptul de brand personal
Rezumat:
  • Brand personal de succes
  • Insereaza brandul personal in CV
  • Cum realizezi un brand personal

In prezent, este tot mai important sa reusesti sa iti faci remarcat CV-ul si prin alte metode decat cele clasice. Atunci cand pentru un singur job aplica mii de candidati, poate la fel de bine pregatiti ca si tine, daca nu chiar mai buni, este esential sa te folosesti de brandul personal pentru a atrage atentia angajatorilor. Cum poti insera in CV brandul personal si cum ar trebui sa arate acesta pentru a-ti garanta succesul, afla in randurile urmatoare!

CV-ul poate spune o multime de informatii pretioase despre tine. In functie de calitatea sa, angajatorul poate stabili cat esti tu de valoros ca viitor angajat. Prin urmare, este de dorit sa intocmesti un CV cat mai bun, cat mai eficient si cat mai vizibil, astfel incat sa iti maresti atat sansele de a obtine un anumit job, cat si de a-ti face numele cunoscut in domeniul in care profesezi.

O metoda foarte buna de a-ti transforma CV-ul si numele intr-unele de succes este aceea de a insera in CV brandul personal. Acesta poate lua mai multe forme, insa ceea ce conteaza este faptul ca trebuie sa includa identitatea ta profesionala, autenticitate, pasiune si o imagine impecabila.

Bradingul se refera, de altfel, la o promisiune pe care i-o faci angajatorului referitor la tine si la valoarea ta profesionala. Un brand de succes este o combinatie de caracteristici tangibile si intangibile care il fac sa fie unic si te ajuta sa iti dezvolti imaginea in cariera – rezultatele sunt pe masura eforturilor depuse.

Cand vine vorba despre brandul personal intr-un CV, acesta poate lua cel putin trei forme:

1. Un format original: poate fi riscant sa iti faci CV-ul diferit, insa aceasta este metoda care te poate scoate in evidenta; personalizeaza-ti atat CV-ul, cat si scrisoarea de intentie, cartile de vizita, portofoliul, etc. Important este sa ii determini pe angajatori sa asocieze o anumita trasatura a CV-ului tau cu numele tau, si sa o faca intr-o maniera pozitiva.

2. Un mesaj valoros: CV-ul tau ar putea sa contina un mesaj care sa se intipareasca in memoria angajatorilor. Astfel, fiecare formulare pe care o folosesti, fiecare informatie pe care o inserezi in CV trebuie sa fie in armonie cu mesajul general pe care vrei sa il trasmiti, pentru a te asigura ca acesta este perceput si retinut de angajatori.

3. O afirmatie reprezentativa: aceasta ar trebui sa iti defineasca brandul in cariera, sa iti dezvaluie valoarea profesionala si sa te faca dorit de catre angajatori. Afirmatia reprezentativa este reclama ta personala si dezvaluie imediat ce ii poti oferi tu unui angajator. Astfel, aceasta ar trebui sa cuprinda elemente care sa faca trimitere la valoarea ta, la reputatia ta, la unicitatea ta.

Atunci cand construiesti o afirmatie care sa iti reprezinte brandul personal, ia in considerare urmatoarele intrebari:

-    Ce trasatura/caracteristica/aptitudine,etc. te face sa fii diferit de ceilalti?
-    Ce realizari profesionale ai?
-    Care este cea mai importanta trasatura/calitate a ta?
-    Ce beneficii ii oferi unui angajator?

Tine minte, de asemenea, ca aceasta descriere care se constituie in brandul tau personal trebuie sa indeplineasca niste criterii, cum ar fi:

-    afirmatiile trebuie sa fie adevarate si precise, fara niciun fel de exagerari;
-    trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor pe care le oferi tu angajatorilor;
-    este important sa fie unica si sa contina trasaturi/caracteristici/abilitati pe care doar tu le poti oferi;

Acest text sau afirmatie reprezentativa pentru tine iti va servi drept ghid in activitatile tale ulterioare de branding si poate fi folosita nu doar in CV, cat si pe site-ul personal, pe blog sau pe pagina de profil a unui site de socializare. Pentru a fi cat mai eficient in interiorul unui CV, textul care se constituie in brandul tau personal ar trebui plasat la inceputul acestuia, pentru a fi cat mai vizibil.

Bradul personal, inserat in CV-ul tau, dar si in alte documente profesionale, sunt foarte importante atunci cand iti doresti sa iti dezvolti cariera, sa ocupi un anumit job, indiferent de domeiul de activitate. Statisticile dezvaluie faptul ca, la nivel mondial, profesionistii care isi construiesc un brand personal si il folosesc cu cap reusesc sa isi gaseasca, in peste 70% dintre cazuri, un loc de munca foarte bun. Daca brandul personal si-a dovedit eficacitatea la nivel mondial, de ce nu ar face-o si in cazul tau- In definitiv, aceasta este metoda care l-a facut cunoscut pe magnatul Donald Trump.

Dana Saporan - editor Studentie.ro

 
Citeste mai mult despre: PERSONAL  ANGAJATOR  JOB  Brand  CV 

 
Comentarii

Cod

Cod de securitate

Gaseste job: