Rezolvari subiecte Marketing

Incarcat la data: 25 Mai 2011

Autor: victor v

Pret: 80 credite

Numar pagini: 10

Tip fisier: zip

Marime fisier: 43 kb

TRUE/FALSE
„Nota de atribuire” este atribuita in functie de raspunsurile care indica faptul ca elementul de comunicare le-a placut.   ANS:F


„Nota de recunoaştere” ne permite sa aflam cate persoane au reţinut elementul de comunicare dupa ce le-au fost prezentate elementele campaniei  ANS:T

Acele structuri permanente sau temporare insarcinate cu supravegherea si controlul activitatii organizatiilor sociale sau politice fac parte din mediul politico-institutional.    ANS:F

Alegatorii joaca in marketingul electoral acelasi rol pe care cumparatorii il joaca in marketingul clasic, respectiv acela de decidenti.     ANS:T

Analiza comparativa intre marketingul electoral si cel politic arata ca, in primul caz, obiectivele sunt mai clar precizate si mai concrete.   ANS:T

Aplicarea marketingului in sectorul nonprofit este justificata doar in masura in care organizatiile sociale se folosesc de politica de comunicatie promotionala pentru a-si face cunoscute actiunile.     ANS:F

Aria de aplicare a cercetarilor de marketing social-politic este extrem de redusa putandu-se identifica maxim patru domenii.   ANS:F

Asemanator  marketingului clasic, in mk electoral, prod, nu poate fi schimbat sau returnat de cei care nu sunt multumiti de performantele lui.    ANS:F

Atunci cand consumatorul alege produsul cu scorul global cel mai mare realizand o compensare intre scorurile mici ale unor atribute si cele mari ale celorlalte, aplica regula compensatorie.    ANS:T

Atunci cand consumatorul alege produsul cu scorul global cel mai mare, realizand o compensare intre scorurile mici ale unor atribute se cele mari ale celorlalte, el aplica regula compensatorie.         ANS:T

Canalele de distributie folosite de organizatiile sociale sunt lungi    ANS:F
Candidatii pot sa beneficieze gratuit si nelimitat de timpi de antena, pe unele posturi de radiodifuziune si televiziune controlate de Stat.   ANS:F

Cercetarea calitativa vizeaza culegerea tuturor datelor deja disponibile,  necesare organizatiei lucrative, sociale sau politice, pentru a-si forma o opinie generala despre mediul in care actioneaza, ca si pentru a fundamenta cercetarile ulterioare.  ANS:F

Cererea organizatiilor soc poate fi neg atunci cand nevoile consumatorilor nu pot fi satisfacute de bunurile si serv existente la un moment dat.   ANS:F

Cererea organizatiilor social-politice este o cerere omogena.   ANS:F
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Rezolvari subiecte Marketing". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGcopiutecopiute marketing