Seminar

239 RON
227 RON
(TVA inclus)
Reducere prin Studentie.ro 5%
  Curs cu prezenta
  2 zile
Predare in limba: Romana
Date incepere curs: 18 Mar 2013
Diploma de participare: DA

Cursul, desfasurat pe perioada a doua zile (3 ore/zi) este unul practic, nu teoretic, in care cei prezenti vor afla concret cum se realizeaza o campanie de media si PR, cum se implementeaza, cum se monitorizeaza, ce tool-uri folosim si multe alte informatii.

Ce vei invata participand la acest curs?

- Schimbarea jocului. Google si Facebook.

- Noile reguli de media;

- Cum pornesti in implementarea unei campanii media?

- Cum alegi canalele media potrivite?

- Cum monitorizezi eficienta unei campanii media?

- Reguli de lucru in agentie;

- Cine are nevoie de PR?

- Ce trebuie sa stii inainte sa demarezi o campanie de PR?

- Strategii si tactici pentru demararea unei campanii de Relatii Publice;

- Canale de comunicare;

- Evaluarea unei campanii de PR;

- Alte reguli ale agentiilor de relatii publice.

 

Obiective invatare / Abilitati dobandite

Cum se realizeaza campanii de media si PR, cum se lucreaza in agentie, ce cunostinte trebuie sa ai ca sa te angajezi intr-o agentie de media si/sau PR.

Structura cursului

Cursul se va desfasura in 18 si 19 martie 2013, in intervalul orar 18:00 - 21:00

Cui se adreseaza?

 - Studenti la jurnalism, comunicare si relatii publice, marketing si orice student preocupat de dezvoltare profesionala;

- Angajati in departamentele de marketing: entry-level, brand manageri;

- Tineri antreprenori dornici sa afle mai multe despre cum isi pot promova eficient compania;

- Manageri din companii mici si mijlocii care au bugete restranse de promovare.

Adresa / Locatie desfasurare curs
Bd. Decebal, nr 19 - Golden Tulip Times Hotel, Sala Ronda
Imagine
Seminar