Programare Orientata pe Obiecte - limbajul Java

Incarcat la data: 31 Ianuarie 2010

Autor: Turcu Cristian

Pret: 100 credite

Numar pagini: 129

Tip fisier: zip

Marime fisier: 893 kb

5 (1 review)

Un obiect este un un mod simplificat de a identifica intr-un program un lucru, o entitate din lumea reala sau imaginata. Din punctul de vedere al paradigmei pe obiecte, un obiecte este o combinatie de: informatii de structura, descrise de o multime de atribute ale obiectului, si functionalitate descrisa de o multime de operatii ce actioneaza asupra atributelor obiectului si eventual, asupra altor obiecte.

Un atribut este o abstractizare a unei proprietati a unui obiect din lumea reala. Un atribut se caracterizeaza prin: nume, tip, valoare si eventual constrangeri. De exp, magazinul Tomis, ca orice magazin se caraterizeaza prin urmatoarele proprietati: denumire, numele proprietarului, ora de deschidere si ora de inchidere. In plus, am putea avea si un numar de identificare care sa diferentieze unic magazinul Tomis de orice alt magazin.

Valorile curente ale tuturor atributelor unui obiect formeaza starea obiectului. De exemplu, starea magazinului Tomis ar putea fi urmatoarea: numar de identificare= 10; denumire= Tomis; numele proprietarului= Ionescu Pop; ora de deschidere= 10; ora de inchidere= 18.

O operatie este un algoritm privat al obiectului, adica se executa in mediul sau si care opereaza asupra valorilor atributelor sale sau ale altor obiecte pentru a furniza un serviciu unui alt obiect numit client. Operatiile se deduc din responsabilitatile obiectului pe care trebuie sa le indeplineasca. De exemplu, obiectul magazinul 10 trebuie sa furnizeze acces la ora de inchidere a magazinului, adica sa furnizeze informatii de stare a obiectului, deoarece proprietarul magazinului vrea sa stie la ce ora se inchide magazinul.

In plus, proprietarul magazinului (ca orice client al obiectului) poate sa modifice ora de inchidere a magazinului, modificand astfel starea obiectului Magazin. Sau proprietarul ar vrea sa stie care este intregul orar al magazinului.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Programare Orientata pe Obiecte - limbajul Java". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSINFORMATICACALCULATOAREPROGRAMARElimbajul javaorientare cariera
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...