Curs Marketing general si industrial

Incarcat la data: 10 Ianuarie 2010

Autor: fulga iulia

Pret: 80 credite

Numar pagini: 102

Tip fisier: zip

Marime fisier: 983 kb

Conceptul de marketing
Marketingul = o atitudine economica spre client. "Consumul reprezinta unica finalitate si unicul scop al productiei."  (Adam Smith) Clientul cumpara utilitate - solutii oferite de produse si servicii pentru problemele pe care le au.
"Clientul este acela care hotareste ce si cum trebuie sa faca o firma ." (Peter Druker)


Procesul decizional are ca punct de plecare nevoile clientilor, insa nu pot fi ignorati cei doi factori dinamizatori ai pietelor: concurenta si schimbarea. Marketingul trebuie privit  nu doar ca o functiune a unui departament, ci ca filozofie calauzatoare a firmei, in intregul sau.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Curs Marketing general si industrial". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSMARKETINGmanagement industrial
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...