Microbiologie - note de curs

Pret: Gratuit

Numar pagini: 79

Tip fisier: zip

Marime fisier: 7570 kb

Microbiologia este stiinta care se ocupa cu studiul organismelor microscopice. Ea are numeroase ramuri (microbiologia medicala, industriala, a solului, a plantelor etc) dintre care noi ne vom opri asupra microbiologiei medicale care studiaza urmatoarele aspecte legate de agentii infectiosi microscopici:

• Biologia agentilor infectiosi
  • Relatiile dintre acesti agenti si organismul uman
  • Diagnosticul etiologic al infectiilor
  • Bazele terapiei antiinfectioase
  • Bazele profilaxiei infectiilor

LOCUL AGENTILOR INFECTIOSI IN SISTEMATICA MICROORGANISMELOR
Microorganismele difera in mod fundamental unele de altele, fiind incadrate in 3 regnuri: protista, procariotae si vira.
Regnul Protista cuprinde microorganisme a caror celule sunt evoluate, de tip eucariot, cu nucleu si organite celulare nespecifice cum sunt reticolul endoplasmatic, ergastoplasma etc.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Microbiologie - note de curs". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MICROBIOLOGIENOTE DE CURScurs microbiologie