Cursuri "curs marketing"

Suport Curs marketing pentru invatamantul la distanta

Acest curs are rolul de a familiariza studentii cu problematica marketingului, in contextul activitatilor derulate la nivelul agentilor economici. Marketingul presupune utilizarea unor metode si tehnici specifice privind adaptarea ofertei...

Marketing  |  Numar pagini: 87  |  Marime fisier: 1733 kb

Suport de curs marketing pentru invatamantul la distanta

Acest curs are rolul de a familiariza studentii cu problematica marketingului, in contextul activitatilor derulate la nivelul agentilor economici. Marketingul presupune utilizarea unor metode si tehnici specifice privind adaptarea ofertei...

Marketing  |  Numar pagini: 87  |  Marime fisier: 1733 kb

CURS MARKETING: INTRODUCERE IN MARKETING

Introducere in Marketing 1 1. In ceea ce priveste raportul dintre dorinte si resurse care sunt mai numeroase? DORINTE 2. Multi vanzatori fac greseala sa acorde mare atentie produselor specifice pe care le ofera in comparatie cu avantajele...

Marketing  |  Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

Curs Marketing. BAZELE MARKETINGULUI

Bazele Conceptul de marketing Reprezentand un mod de gandire si de actiune in sfera pietei, marketingul realizeaza o actiune sistematica a fluxului de activitati ce leaga productia de consum, constituind - mai mult decat un arsenal de metode...

Marketing  |  Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 0 kb

Curs Marketing Turistic

1 .1. Conceptul de marketing turistic (1) Dificultatile aparute in valorificarea patrimoniului turistic, in folosirea integrala a capacitatilor de transport si a celor hoteliere,  cererea de servicii suplimentare au generat cresterea...

Turism  |  Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 39 kb

Suport de curs: Marketing in turism

Pentru o fundamentare riguroasa a politicii de marketing a firmei turistice se impune realizarea unei cercetari a pietei de referinta. Studiul trebuie sa vizeze urmatoarele componente ale acesteia: 1.Ofertantii turistici -...

Marketing  |  Numar pagini: 97  |  Marime fisier: 396 kb

Curs marketing: teorie si practica

Ultimele decenii ale acestui secol au impus un nou concept ? MARKETING ? ce se vehiculeaza cu mare frecventa atat in teorie cat si in practica social-economica. Marketingul modern este considerat astazi factorul esential al succesului...

Marketing  |  Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 71 kb

Curs marketing: concept, mediu, piata, comportament consumator

Termenul marketing este de origine anglo-saxona si provine din verbul to market care inseamna a desfasura tranzactii de piata, a cumpara si a vinde. In literatura de specialitate, termenului marketing ii sunt atasate mai multe acceptiuni. in...

Marketing  |  Numar pagini: 48  |  Marime fisier: 132 kb

Curs Marketing Sportiv

Notiunea de marketing - participiul prezent al verbului “to market” care inseamna a cumpara, a vinde. Prin esenta lui, marketingul incearca sa trateze lumea si sa o inteleaga prin problemele, necesitatile, standardele ei de viata....

Marketing  |  Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 18 kb

Suport de curs Marketing direct

Marketingul relational orientat presupune construirea si dezvoltarea unor baze de date-clienti (fisiere), conceperea unor forme de comunicare adaptate clientilor si gestiunea eficienta a relatiilor cu clientela, in scopul cuceririi, pastrarii...

Marketing  |  Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 394 kb

Curs Marketing educational

...la nivel individual si institutional. Primele studii din literatura de specialitate care abordeaza conceptul de marketing erau centrate asupra marfurilor, asupra institutiilor responsabile de circulatia acestor marfuri si asupra...

Management  |  Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 21 kb

Curs Marketing - notiuni generale

Dupa unii autori,  termenul de marketing cuprinde trei acceptiuni obisnuite. Marketingul inseamna publicitate, promovarea si vanzarea sub presiune, adica folosirea unui arsenal de mijloace de vanzare extrem de agresive pentru a cuceri...

Marketing  |  Numar pagini: 85  |  Marime fisier: 379 kb

Curs Marketing general si industrial

Conceptul de marketing Marketingul = o atitudine economica spre client. "Consumul reprezinta unica finalitate si unicul scop al productiei."  (Adam Smith) Clientul cumpara utilitate - solutii oferite de produse si servicii...

Bazele Managementului Industrial  |  Numar pagini: 102  |  Marime fisier: 983 kb

Curs Marketing direct

Una dintre formele cele mai vizibile, din perspectiva consumatorului, ale intregii activitati de marketing direct a organizatiei, se refera la proiectarea, organizarea si desfasurarea campaniilor de direct mail . „Vizibilitatea”...

Marketing  |  Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 39 kb

Curs Marketing

Termenul de ,,marketing” provine din verbul de origine anglo-saxona „to market” care inseamna a cumpara si a vinde , a realiza tranzactii pe piata.   Marketingul este „procesul managerial care asigura...

Contabilitate  |  Numar pagini: 69  |  Marime fisier: 118 kb

Curs Marketing international

Obiective: intelegerea conceptului de marketing international, studierea motivelor implicarii firmelor in afacerile internationale si a riscurilor specifice pietelor internationale  precum si a diferentelor intre marketingul local,...

Marketing  |  Numar pagini: 145  |  Marime fisier: 193 kb

Curs Marketing - Sistemul informational de marketing

...o firma, o organizatie, o asociatie, care emite un semnal cu conditia de a fi interceptat correct. Firmele mari care detin echipamente performante de calcul au si al 4- lea subsistem : subsistemul suport al deciziilor de marketing.

Marketing  |  Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 13 kb

Curs Marketing direct

Marketingul direct poate fi definit ca un ansamblu de concepte, tehnici si instrumente de marketing, concretizate intr-un demers orientat direct, personalizat si interactiv catre consumator, urmarind generarea unei reactii cuantificabile a...

Marketing  |  Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 227 kb

Curs Marketing international

Definirea conceptului de marketing international Marketingul international apare atunci cand se identifica o oportunitate de a face profit din satisfacerea nevoilor utilizatorilor sau potentialilor utilizatori ai produsului in alte tari ale...

Marketing  |  Numar pagini: 82  |  Marime fisier: 627 kb

Curs Marketing bancar

Marketing Bancar: totalitatea actiunilor intreprinse de banca in vederea investigarii si cercetarii pietei, adaptarea produselor si serviciilor la cerintele pietei sau a segmentelor de piata detinute sau pe care intentioneaza sa patrunda,...

Marketing  |  Numar pagini: 77  |  Marime fisier: 459 kb

Curs Marketing

Contextul aparitiei si promovarii Marketingului. to market = a vinde, a cumpara (ceva) pe piata. Marketingul a aparut la inceputul acestui secol in SUA, dar a cunoscut o dezvoltare exploziva in anii '60-'70. Evolutia marketingului a condus...

Marketing  |  Numar pagini: 27  |  Marime fisier: 49 kb

CURS MARKETING: MARKETING BANCAR

Termenul de marketing e foarte utilizat si are semnificatii diferite. La modul general, se va defini marketingul ca un ansamblu de actiuni vizand adaptarea ofertei unei intreprinderi la nevoiele agentilor care exprima cererea....

Marketing  |  Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 45 kb

CURS MARKETING: MEDIUL EXTERN

Conceptia de marketing a intreprinderii moderne ridica la rangul de necesitate orientarea ei spre exterior, deoarece ea trebuie sa produca si sa ofere pietii numai ceea ce se cere efectiv si deci se poate vinde, orientandu-si astfel intreaga...

Marketing  |  Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MARKETING: CERCETARI DE MARKETING

...esantionului 1.3.Metode de esantionare 1.4.Eroarea de esantionare Capitolul 2. Experimentul in cercetarile de marketing 2.1.Cadrul conceptual 2.2.Aspecte privind validitatea experimentelor 2.4.Tipuri de experimente...

Marketing  |  Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MARKETING: PROGRAME DE MARKETING

PROGRAME DE MARKETING - rezumat- Capitolul 1. ORGANIZAREA ACTIVITATII DE MARKETING 1.1. Locul marketingului in structura organizatorica a firmei Pentru orice agent economic, piata inseamna un ansamblu de oportunitati dar si de constrangeri,...

Marketing  |  Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MARKETING: AUDIT DE MARKETING EXTERN

Audit de marketing extern Peste 41% din strainii care ne-au vizitat tara provin din tarile vecine Romaniei-Ungaria si Republica Moldova. Un lucru evident pentru toata lumea este faptul ca tara noastra nu ofera, inca, acelasi nivel de calitate...

Marketing  |  Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MARKETING: APARITIA SI DEZVOLTAREA MARKETINGULUI

Marketingul este o stiinta tanara. A aparut la inceputul secolului XX, desi anumite tehnici de marketing se regasesc in istoria omenirii (exemplu: afisele). in primii 30 de ani accentul cadea pe produs ("un produs bun se vindea de la...

Marketing  |  Numar pagini: 25  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MARKETING: MARKETING - BAZE SI POLITICI

...in vederea satisfacerii lor, mai efficient decat concurenta., in conditii de profit." Asociatia America de Marketing: "Procesul de planificare si executare a conceptiei, pretului, promovarii si distributiei de idei, marfuri...

Marketing  |  Numar pagini: 101  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MARKETING: LATERAL MARKETING

...and a higher life expectancy contributed to this prosperity. To these factors we must also add the role of growing company marketing sophistication. Marketing departments had the use of large budgets to develop and launch new products, and...

Marketing  |  Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 0 kb

CURS MARKETING: ELEMENTE DE MARKETING NON PROFIT

...echipei de conducere a organizatiei sa se puna in postura actionarilor si sa faca o evaluare cat mai neutra a performantelor organizatiei. Din acest punct de vedere este o abordare de marketing in care se studiaza comportamentul clientilor.

Marketing  |  Numar pagini: 48  |  Marime fisier: 0 kb

Rezultate 1 - 30 din 4971