Comunicarea in Afaceri - curs id

Incarcat la data: 06 Decembrie 2010

Autor: Marius

Pret: 100 credite

Numar pagini: 96

Tip fisier: zip

Marime fisier: 123 kb

Scopul cursului este de a-i familiariza pe studenti cu notiuni referitoare la comunicarea in afaceri in economia moderna de piata si de a le reliefa importanta diferitelor forme de comunicare ale firmei in mediul concurential actual.

Obiective

Cursul de fata isi propune definirea comunicarii in afaceri (si nu numai), prezentarea diferitelor forme ale comunicarii la nivel de firma, atat in mediul intern al acesteia, cat si in mediul extern, precum si a necesitatii de a apela la diverse instrumente si modalitati de comunicare in societatea informationala de astazi.

De o maniera sintetica, obiectivele principale ale acestui curs vizeaza:
-definirea si tipologia comunicarii;
-prezentarea cadrului general al comunicarii in afaceri;
-definirea negocierii ca forma principala de comunicare;
-comunicarea comerciala a firmei ;
-comunicarea institutionala – relatiile publice (RP);
-comunicarea interna (comunicarea manageriala);
-comunicarea financiara a firmei.

Cuprins:

Introducere ..............................................................................................................3

CAP I. NOtIUNI FUNDAMENTALE..................................................................4
    1.1. Definirea si tipologia comunicarii............................................................4
    1.2. Comunicarea in afaceri – cadrul general................................................10

CAP II. NEGOCIEREA – FORMa PRINCIPALa DE COMUNICARE......17
    2.1. Consideratii generale privind negocierea...............................................17
    2.2. Stiluri de comunicare in negocieri..........................................................20
    2.3. Comunicarea verbala si comunicarea nonverbala in negocieri..............25

CAP III. COMUNICAREA COMERCIALa iN AFACERI............................32
3.1. Publicitatea – instrument principal al comunicarii financiare
a firmei....................................................................................................33
        3.1.1. Aspecte preliminare..................................................................33
        3.1.2. Particularitati ale demersului publicitar....................................37
        3.1.3. Planificarea publicitatii.............................................................38
        3.1.4. Mijloacele de comunicare publicitara –
– mediile publicitare................................................................ 41
        3.1.5. Comunicarea scrisa in afaceri –
– publicitatea prin tiparituri......................................................43
    3.2. Alte tehnici de comunicare comerciala..................................................46

CAP IV. COMUNICAREA INSTITUtIONALa –
RELAtIILE PUBLICE (RP)..............................................................52
    4.1. Importanta relatiilor publice...................................................................52
    4.2. Instrumente de RP utilizate in relatia cu presa.......................................56
    4.3. Lobby-ul si sponsorizarea – tehnici specifice utilizate in RP................59
    4.4. Alte tehnici utilizate in RP.....................................................................63

CAP V. COMUNICAREA INTERNa
(COMUNICAREA MANAGERIALa)..............................................66
    5.1. Comunicarea interpersonala in organizatii – rolul managerului............66
5.2. Comunicarea formala si comunicarea informala in cadrul
organizatiilor..........................................................................................71
5.3. Comunicarea verbala – arta conversatiei la nivelul
conducerii firmei....................................................................................76

CAP VI. COMUNICAREA FINANCIARa A FIRMEI....................................84

Teste grila de verificare finala..........................................................................90
Bibliografie selectiva ........................................................................................94
Rezolvarea testelor grila....................................................................................95
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Comunicarea in Afaceri - curs id". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: AFACERIFirmacurs comunicare
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...