Cursuri Comunicare

Creare de imagine in RP

Dupa cum decurge din parcurgerea faptului istoric, preocuparile in domeniul imagologiei nu sunt deloc noi. Se poate chiar afirma ca aceste preocupari, mai mult sau mai putin constientizate, insotesc istoria umana incepand de la cornunitatile...

Numar pagini: 118  |  Marime fisier: 537 kb

Suport de curs: Semiotica

Spre deosebire de alte stiinte al caror inceput se pierde in negura timpului, semiotica este o disciplina relativ noua, aparuta la inceputul secolului XX, prin contributia a doi cercetatori si anume: Ferdinand de  Saussure si Charles Sanders...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 42 kb

Semiotica vizuala

Propunandu-si sa defineasca notiunea de imagine, Martine Joly porneste de la urmatoarea constatare : „Termenul de imagine este atat de folosit cu tot felul de semnificatii fara vreo legatura aparenta, incat pare foarte greu sa-i dam o...

Numar pagini: 59  |  Marime fisier: 107 kb

Tehnici de manipulare si negociere

Orice cuvant este o incercaee de influentare al celuilalt afirma alex Muchielli, specialist in Stiintele Comunicarii, in “Arta de a influenta”.Preocuparea oamenilor de a comunica convingator a fost o constanta in ist. omenirii,Pana la...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 32 kb

Comportamentul Consumatorului - consumul si societatea de consum

Consumul este un fenomen universal. Orice fiinta vie pentru a exista, a trai trebuie sa consume. De asemenea, organizatiile sau structurile sociale se mentin atata vreme cat au un bilant pozitiv al consumului. O asemenea organizatie are doua forme...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 28 kb

Curs Comunicare cu presa

Biroul de presa este un department care are ca sarcina principala stabilirea si mentinerea relatiilor de comunicare intre organizatie si mass-media.Este direct subordinat conducerii organizatiei si trebuie sa fie in permanenta legatura ca sa poata...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 12 kb

Proxemic Theory

Imagine that your first job after graduation is with a multinational oil company. Because of your analytical skills, lack of prejudice, and interpersonal flexibility, your boss has selected you to be part of a negotiating team sent to Saudi...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 545 kb

Curs comunicare - definiri conceptuale

Termenul de comunicare nu are o utilizare speciala, nu reflecta o anumita actiune, el s-ar putea traduce prin faptul ca a comunica inseamna a informa, orice dictionary prezinta comunicarea prin 3 semificatii: ( instiintzarea, contacte verbale,...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 25 kb

Corespondenta economica

Portofoliu: scrisori, oferta, cererea,comanda, somatia, reclamatia, cv etc. Scrisoare circulara Stimati domni, Avem placerea sa va comunicam ca expansiunea constanta a pietii,precum si prosperarea afacerilor noastre ne determina sa transferam...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 15 kb

Comunicarea in familie

ASPECTE FUNDAMENTALE ALE COMUNICARII "O intalnire a mintilor in scopul de a transmite informatii, de a forma convingeri, de a da nastere unor  emotii sau de a induce comportamente." (Level & Galle, 1998) Comunicarea are...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 184 kb

Comunicare - Principiul transparentei si al influentarii

Principiul transparentei Dupa ce comunicatorii unei organizatii economice au stabilit vectorii (canalele) de comunicare si au precizat suporturile  care vor fi utilizate in derularea procesului interactiv , ei se vor gandi la pregatirea...

Numar pagini: 41  |  Marime fisier: 53 kb

Comunicare - Principiul cunoasterii

La inceputul cursului, am enuntat urmatoarea axioma: Nu exista schimbare fara comunicare. Lucrarile de profil, prezinta acest proces prin acronimul AIDA. Aplicat la mediul economic acesta inseamna schimbarea comportamentelor, atitudinilor sau...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 37 kb

Comunicare - Principiul relationarii

Interesul pentru Comunicare pare sa lanseze, daca nu o noua moda intelectuala, cel putin un alibi pentru orice esec ale carui cauze sunt prea sensibile pentru a le dezvalui. Auzim frecvent motivarea ratarii unui examen prin comunicarea...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 59 kb

Sintaxa discursului jurnalistic

Discursul inglobeaza numai formele vorbite si/sau dialogice ale limbii, pe cand textul este domeniul formelor scrise si /sau monologice. Discursul este definit ca o unitate de nivel transfrastic, pe cand textul poate fi construit si dintr-o...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 13 kb

Steep si swot

Abordarea sistemica poate servi ca ghid, infrastructura, punctaj de idei, pentru colectarea datelor preliminare despre organizatie. Cunostintele preliminare pentru realizarea acestui punctaj de idei cat mai detaliat poate veni din discutii...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 29 kb

Introducere in teoria comunicarii

Codul lingvistic este si el o modelare a spatiului realitatii in comunicare. Faptele de comunicare sunt ireversibile. Efectul faptelor de comunicare nu poate fi cuantificat decat pentru aspecte limitate in timp si in spatiu, iar aceste calcule...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 32 kb

Principiul cooperarii

Comunicarea economica a aparut si s-a dezvoltat ca urmare a atitudinii unitatilor institutionale [societati comerciale, institutii financiar-bancare si de asigurari, administratii (private si publice), gospodarii (menajuri), restul lumii] de a...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 14 kb

Principiile tehnicii Pilates

Pentru orice persoana este important sa fie respectate anumite principii stiintifice in timpul exercitiilor. Unii invata aceste principii pe fir logic, altii absorb semnificatiile la un nivel conceptual, in timp ce altii le invata in functie de...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 26 kb

Caracteristicile mediului comunicational

Cooperarea economica, sociala, politica, institutionala si profesionala eficienta constituie o conditie esentiala pentru comunicare: sa fie buna si corecta. Cauzele interesului crescut pentru studiul comunicarii, al bunei si corectei comunicari,...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 27 kb

Bariere in comunicare - Modalitati de depasire a acestora

Desi pare simplu intelesul comunicarii este mult mai complex si plin de substrat. Comunicarea are o multime de intelesuri, o multime de scopuri si cam tot atatea metode de exprimare si manifestare. Oamenii traiesc in comunitate in virtutea...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 14 kb

Comunicare interpersonala

Termenul desemneaza un proces activ si dinamic, fara de care, viata insasi nu ar fi posibila. Provenit din latina (comunico-are: a fi in legatura cu), el capata, dupa Petit Robert sensuri precum: a instiinta pe cineva, a spune, a face public, a...

Numar pagini: 37  |  Marime fisier: 77 kb

Fotojurnalism

Cursul de fotojurnalism isi propune, dupa cum bine sugereaza si numele, o analiza asupra fotografiei jurnalistice. Imaginea este pentru cei mai multi dintre noi un mod foarte simplu de a ne informa,cuvant aflat undeva la baza formarii unui...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 6 kb

Campania de relatii publice a marcii Kandia

Produsele realizate la fabrica de ciocolata din Timisoara rivalizau acum o suta de ani cu articole asemanatoare din Apus. in anul 1895 a luat fiinta o mica fabrica pentru producerea bomboanelor cele mai simple, pentru satisfacerea cerintelor din...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 13 kb

Curs Comunicare si relatii publice

Toate popoarele de pe pamant, in ciuda diversitatii idiomurilor, vorbesc unul si acelasi limbaj, sustine Beauzée. Toate limbile au un fundament comun, o ratiune fondatoare comuna, datorita faptului ca servesc aceluiasi scop: semnificarii...

Numar pagini: 53  |  Marime fisier: 736 kb

Comunicare cu Presa

Biroul de presa este un department care are ca sarcina principala stabilirea si mentinerea relatiilor de comunicare intre organizatie si mass-media. Este direct subordinat conducerii organizatiei si trebuie sa fie in permanenta legatura ca sa...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 24 kb

Comunicare si relatii publice

I.1. Ce sunt relatiile publice? Pe la inceputul secolului XX, "relatiile publice" au inceput sa fie o ocupatie si o disciplina academica. Astazi, expansiunea relatiilor publice a devenit tot mai evidenta pe masura ce institutiile au...

Numar pagini: 232  |  Marime fisier: 1008 kb

Semiotica vizuala - imaginea in publicitate

Propunandu-si sa defineasca notiunea de imagine, Martine Joly porneste de la urmatoarea constatare: „Termenul de imagine este atat de folosit cu tot felul de semnificatii fara vreo legatura aparenta, incat pare foarte greu sa-i dam o...

Numar pagini: 59  |  Marime fisier: 107 kb

Comunicare verbala si nonverbala

In lucrarea sa "Analiza tranzactionala", Rene de LASSUS(2000) ofera o serie de directii clare in defiinirea acestei metode.   - AT este o teorie explicativa a personalitlltii umane. Dezvolta concepte si instrumente care ne ajuhi....

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 3048 kb

Analiza structurala - situatia de comunicare

CONTEXTUL realizarii actului comunicativ se descrie ca:  – macrocontextul: presupune cercetarea conditiilor globale sociale, econo­mice, politice, cultural-educative, institutionale etc. în care se reali­zeaza actul de...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 11 kb

Campanii de relatii publice

Experienta acumulata de specialistii in relatii publice arata ca o campanie de succes trebuie sa insumeze cateva caracteristici:  - definirea nevoilor, a obiectivelor si a resurselor publicului sau publi-curilor-tinta; acest fapt presupune un...

Numar pagini: 64  |  Marime fisier: 46 kb

Rezultate 91 - 120 din 236
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...