Cursuri Comunicare

Intemeierea epistemica si gandirea critica

A.Ce este intemeierea epistemica? Intemeierea poate fi caracterizata drept demersul prin care aparam sustinerea ca o opinie anume, p, reprezinta cunoastere. Activitatea de intemeiere este un demers prin care stabilim o corelatie intre temeiuri...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 37 kb

Opiniile si identitatea personala

Ce este o opinie? Suntem tentati sa credem ca opiniile cuiva cu privire la diverse fapte, persoane sau produse sunt simple pareri, fara o valoare cognitiva autentica. Totusi, a poseda o cunostinta este un fapt intrinsec legat de un altul, acela de...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 21 kb

Sens, semnificatie si comunicare

Intrebarea ridicata in titlul acestui curs "De ce intelegem ceea ce vorbesc ceilalti?" (care este echivalenta cu intrebarea "Cum de este posibil sa putem comunica unii cu altii?") a primit inca din Antichitate un raspuns...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 26 kb

Cunoastere si comunicare

Fundalul si cauzalitatea de fundal. John Searle crede ca pentru a completa lista capacitatilor mintale ce fac cu putinta comunicarea, actiunea sociala si constructia faptelor sociale trebuie sa apelam la ideea de fundal si la cea de cauzalitate de...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 23 kb

Structuri cognitiv-lingvistice

Miza acestui curs, anuntata inca din introducere, este aceea de a pune in evidenta structurile si procesele de natura cognitiv-lingvistica ce fac posibile actele de comunicare. Pana acum am luat in discutie in special structuri si procese de...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 28 kb

Ce sunt relatiile publice

Relatiile publice reprezinta functia manageriala distincta care ajuta la stabilirea si mentinerea unor limite reciproce de comunicare, la acceptarea reciproca si la cooperarea dintre o organizatie si publicul ei; ele implica managementul...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 13 kb

Analiza semiotica a imaginii vizuale

S-a spus de mai multa vreme ca profesionistii din stiintele comunicarii sunt orientati prea mult asupra textului si, in egala masura, dezorientati in fata imaginii vizuale. De cealalta parte a baricadei, specialistii in imaginea vizuala au toate...

Numar pagini: 53  |  Marime fisier: 450 kb

Curs Teoria Probabilitatilor

Dupa parcurgerea acestui capitol, studentul va fi capabil sa defineasca probabilitatea, variabila aleatoare discreta si continua, sa explice de ce este nevoie de teoria probabilitatilor in studiul riscului, sa defineasca si sa calculeze...

Numar pagini: 27  |  Marime fisier: 158 kb

PERSPECTIVE ASUPRA PROCESULUI DE COMUNICARE. COMUNICAREA IN ORGANIZATIE

Comunicarea este o realitate umana esentiala. Fiecare dintre noi este o particica a unei lumi si avem nevoie sa fim in contact cu ceilalti. Motivele interactiunilor dintre oameni sunt multiple (fig.1.1). incepând din cele mai vechi timpuri,...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 372 kb

Abordarea strategica a comunicarii

3.1 COMUNICAREA PE BAZA DE OBIECTIVE Oamenii se angajeaza, asa cum am aratat in capitolul 1, in interactiuni comunicationale din multiple motive (satisfacerea nevoilor, realizarea unor scopuri specifice, atractia personala sau pentru desfasurarea...

Numar pagini: 24  |  Marime fisier: 336 kb

CURS 6 - STRATEGII, TEHNICI SI TACTICI IN NEGOCIERE

In acest capitol vom discuta despre strategiile, tehnicile si tacticile ce pot fi folosite intr-o negociere. In afaceri sau in viata personala, in organizatii sau pe strada, intr-un proces de divort sau intr-un conflict de amploare, de fapt in...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 326 kb

Comunicare - natura negocierii

Negocierea este o practica uzuala care apare in situatii variate, chiar in imediata noastra apropiere. Adesea oamenii participa la negociere fara ca macar sa realizeze acest lucru. In schimb, daca ar fi invitati sa se angajeze in mod formal...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 317 kb

Comunicarea cu Presa

BIROUL DE PRESA Biroul de presa reprezinta elementul de legatura dintre organizatii, presa si publicul larg. Principala atributie a biroului de presa este de a stabili si intretine o buna comunicare cu mass media, in interesul organizatiei pe...

Numar pagini: 36  |  Marime fisier: 27 kb

Curs despre Istoria Comunicarii

Dificultatea definirii termenului rezida, de fapt, in multitudinea acceptiunilor sale. Cauza acestei proliferari semantice este prezenta sa cu sensuri sensibil diferite in terminologia unui mare numar de domenii ale stiintei. In dorinta de a...

Numar pagini: 72  |  Marime fisier: 287 kb

Curs Filosofia comunicarii

Filosofii limbajului si ai mintii in traditia analitica se impart in atomisti si holisti. Ambitia atomistilor este de a explica, asa cum se exprima ei, cum functioneaza mintea si limbajul. Holistii se indoiesc ca acest proiect este fructuos pentru...

Numar pagini: 49  |  Marime fisier: 380 kb

Teoria comunicarii

Max Weber (1864-1920) a ramas celebru pentru studiul sau despre originile capitalismului: "Etica protestanta si spiritul capitalismului" (1905). Contemporaneitatea lui Weber nu decurge numai din faptul ca este cel mai citat sociolog, ci,...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 9 kb

Perspective asupra comunicarii de afaceri

Tema comunicarii este revendicata de numeroase discipline stiintifice, fiecare aducand in discutie perspectiva si limbajul propriu. Acesta poate fi unul dintre motivele pentru care specialistii n-au reusit sa cada de acord asupra unei definitii...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 59 kb

Curs Metode si tehnici de management al conflictului

In fata conflictului, ca si a primejdiei de orice gen, omul poate reactiona in unul sau ambele din urmatoarele doua moduri: atac sau fuga. Cele patru reactii de mai jos se inscriu prioritar in una din tendintele mentionate. 1. Abandonul,...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 40 kb

Curs Tehnici de Comunicare

Fiecarei forme de organizare si miscare a materiei ii corespunde un anumit gen de comunicare cu ambianta. Comunicarea verbala in forma ei orala si scrisa - se instituie istoriceste intr-un factor si un mecanism esential al vietii sociale....

Numar pagini: 51  |  Marime fisier: 79 kb

Curs Cronici (Features)

- Sunt articole care prezinta subiecte de interes special (nu neaparat ceva de actualitate imediata); - Trebuie gasit un subiect care starneste interesul; - Trebuie vanduta ideea (scrisoare de interogare catre mass-media de o pagina); - Gasirea...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 9 kb

Curs Stiri difuzate la radio si televiziune

Cand nu  e nevoie de un comunicat de presa oficial, se poate trimite mass-mediei o fisa de informatii, care cuprinde fapte, imagini, sunete despre evenimente speciale sau situatii de criza. Anunturile se insotesc de: -   ...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 9 kb

Curs Backgrounders si Position Papers

Backgrounder - cercetare istorica: analiza situatiei / problemei, studierea originilor; studierea implicatiilor viitoare; informatii detaliate, fapte; subiecte generale. Position Paper - luare de pozitie: prezenta...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 9 kb

Curs Memo-uri, e-mail-uri, scrisori, rapoarte, propuneri

Scopul materialelor - instituirea si mentinerea unui flux eficient al informatiilor -    momentul expunerii -    locul expunerii -    cantitatea de informatii -    tipul informatiilor...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 16 kb

Curs Persuasiunea ca strategie

- Persuasiunea implicita (manipulare) - Persuasiunea explicita (pe fata) - Relatiile Publice (RP) - maniera integrata de planificare şi punere in practica; - Integrata - o strategie unica de comunicare - incadreaza toate mesajele emise de o...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 11 kb

Curs Relatia dintre P.R. si Mass-Media

Consilierea. Ofera sfaturi conducerii in legatura cu diverse politici, relatii si tipuri de comunicare. Cercetarea (Research). Determinarea atitudinilor si comportamentelor publicului pentru a facilita planificarea strategiilor de relatii publice....

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 292 kb

Curs Plan de Campanie PR

Relatiile publice sunt cel mai des definite ca proces, ca succesiune de actiuni desfasurate in vederea atingerii anumitor obiective. Sintagma "relatii publice" este frecvent asociata cu termeni ca: "strategie",...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 116 kb

Curs Publicurile si stabilirea mesajelor

Dupa stabilirea unor obiective masurabile si realizabile, trebuie sa raspundem la intrebarile: - cui trebuie sa ne adresam? Prin cercetarile efectuate pentru programul sau campania de RP propusa, stabilim atitudinea fiecarui public de interes in...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 14 kb

Curs Etapele planificarii unei campanii de relatii publice

1. Analiza - prima parte a procesului de planificare - presupune efectuarea unei cercetari, pentru a identifica temele pe care se va baza programul de RP. Mai exact, se incearca determinarea problemelor de fond care vor sta la baza programului de...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 11 kb

Curs Libertate si Responsabilitate in Gestionarea Crizei

CSR (Corporate Social Responsibility) este o conceptie referitoare la contributia pe care trebuie sa o aiba companiile la dezvoltarea societatii moderne. De-a lungul timpului, aceasta contributie a fost teoretizata diferit de mai multe curente...

Numar pagini: 30  |  Marime fisier: 387 kb

Global Maritime Distress and Safety System

Definitie Concept GMDSS "GMDSS este un sistem international, care utilizeaza tehnologii de radiocomunicatii terestre, prin satelit si echipamente radio navale, pentru a asigura o alertare rapida si automata a statiilor de comunicatii de la...

Numar pagini: 38  |  Marime fisier: 1022 kb

Rezultate 121 - 150 din 236
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...