Politici de comunicare in organizatii

Incarcat la data: 04 Iunie 2010

Autor: suciu antonia

Pret: 80 credite

Numar pagini: 43

Tip fisier: zip

Marime fisier: 678 kb

Managementul comunicarii este o activitate orientata spre eficienta morganizatorica. Ea se concentreaza, in cea mai mare masura, pe comunicarea interna si externa in cadrul organizatiei, pe analiza gradului de interactiune si a dialecticii relatiei dintre acestea. Scopul de baza al managementului comunicarii este de a rezolva orice problema care ar impiedica organizatia sa-si indeplineasca sarcinile.

O organizatie de succes trebuie sa fie: o entitate unificata si coordonata, cu o structura si o strategie de comunicare. Pentru atingerea acestui scop, o organizatie trebuie sa comunice la toate nivelurile, in plan intern - pe verticala si orizontala - si in plan extern, utilizand retele de comunicare interne si externe.

La introducerea unei strategii de comunicare intr-o organizatie, primul obiectiv este acela de a crea lanturi de informare la nivelul intregii organizatii, astfel incat informatiile relevante sa curga in cascada in ambele directii - dinspre Conducere spre personalul din prima linie si de la acesta catre Conducerea organizatiei. Este nevoie ca la nivelul organizatiei si al structurilor acesteia sa existe personal special desemnat sa se ocupe de procesul de comunicare. Organizatia trebuie sa numeasca un membru din cadrul echipei care sa raspunda de comunicarea informatiilor si care sa raporteze organismelor de conducere.

Cuprins
1. MANAGEMENTUL COMUNICaRII.................................................................................. 2
1.1. Obiectivul comunicarii ................................................................................................... 2
1.2. Comunicarea interna....................................................................................................... 3
1.3. Comunicarea externa...................................................................................................... 4
1.3.1. Identitatea companiei............................................................................................... 5
1.3.2. Imaginea unei companii / organizatii........................................................................ 6
1.3.3. Identitatea de brand / marca ..................................................................................... 6
1.3.4. Campanii integrate................................................................................................... 7
1.3.5 Gestionarea problemelor / crizei.............................................................................. 13
2. RELAtII PUBLICE ........................................................................................................... 17
2.1. Relatiile publice- o practica orgnizationala in evolutie................................................... 17
2.2. Modele de comunicare ................................................................................................. 18
2.3. Componentele Relatiilor Publice................................................................................... 19
2.4. Metode de comunicare ................................................................................................. 21
2.4.1. Comunicatele de presa ........................................................................................... 22
2.4.2. Buletine informative si publicatii periodice ............................................................ 23
2.4.3. Foi volante si pliante.............................................................................................. 25
2.4.4. Discursuri si prezentari .......................................................................................... 25
2.4.5. Ateliere si sesiuni informative................................................................................ 29
2.4.6. Seminarii si conferinte ........................................................................................... 31
2.4.7. Interviuri de presa.................................................................................................. 32
2.4.8. Interviul televizat................................................................................................... 32
2.4.9. Interviuri la radio................................................................................................... 34
2.4.10. Site-ul Internet ..................................................................................................... 35
2.5. Lucrul cu presa............................................................................................................. 36
2.5.1. Principii generale................................................................................................... 36
2.5.2. Instructiuni pentru responsabilii pentru relatia cu mass-media................................. 37
2.5.3. Cateva principii de baza in relatia cu presa ............................................................. 38
3. ECHIPA DE COMUNICARE............................................................................................. 39
3.1. Personalul departamentului de comunicare ................................................................... 39
3.2. Comunicarea in echipa ................................................................................................. 39
3.3. Principiile de baza ale conducerii echipei...................................................................... 40
3.4. Informarea membrilor echipei....................................................................................... 40
4. SERVICIUL DE RELAtII CU CLIENtII .......................................................................... 41
4.1. Importanta unui bun serviciu de relatii cu clientii .......................................................... 41
4.2. C.A.R.E. (GRIJa) ........................................................................................................ 41
4.3. Sfaturi pentru ca relatiile cu clientii sa fie eficiente ....................................................... 41

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Politici de comunicare in organizatii". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: COMUNICARECURSPoliticiOrganizatii