Analiza mixului de marketing la BT

Incarcat la data: 31 Mai 2010

Autor: lucrari licenta

Pret: 80 credite

Numar pagini: 23

Tip fisier: zip

Marime fisier: 54 kb

5 (1 review)

Importanta activitatii de marketing este demonstrata in conditiile in care, pe de-o parte concurenta din sectorul financiar-bancar este intr-o dezvoltare continua, in ciuda unor bariere ridicate de intrare si de iesire de pe aceasta piata, iar pe alta parte globalizarea si interesul ridicat al jucatorilor de pe aceasta piata fac ca intensitatea actiunilor comerciale din acest sector sa aiba cote inalte.

Datorita acestor elemente specifice pietei financiar-bancare pentru o institutie financiara conceptul de orientare spre piata are urmatoarea semnificatie:
Institutia financiara intampina cu succes nevoile financiare ale clientului prin masuri menite sa identifice noi nevoi, sa remodeleze produsele si serviciile financiare, sa creeze si sa lanseze pe piata produse si servicii noi;
-institutia financiara detine o structura organizatorica si functionala flexibila, care ii permite adaptarea continua la nevoile financiare ale clientilor.in scopul indeplinirii cu succes a procesului de marketing, institutiile financiare care subscriu unei orientari spre client ar trebui sa urmareasca aspecte precum:
-identificarea pietelor care sunt profitabile in relatie cu activitatea lor;
-analiza atat a nevoilor curente ale clientilor cat si a celor viitoare;
- intocmirea planurilor si strategiilor de marketing pentru atingerea obiectivelor propuse.

Conducerea companiilor, personalul si in general oamenii de afaceri implicati in activitatile financiar bancare au manifestat un interes deosebit pentru cunoasterea cat mai multor aspecte legate de domeniul in care lucreaza si au devenit constienti de efectele negative ale necunoasterii marketingului in acest sector de activitate.

CUPRINS

Capitolul 1. Mixul de marketing in domeniul bancar
Capitolul 2 Prezentarea generala a BANCII TRANSILVANIA SA
    2.1. Scurt istoric si mod de constituire
    2.2. Principalii indicatori economico-financiari
    2.3. Obiective strategice ale Bancii Transilvania
Capitolul 3. Analiza mixului de marketing la Banca Transilvania
    3.1. Politica de produs   
          3.1.1. Oferta de produse bancare
          3.1.2. Segmentarea clientelei
           3.1.3. Elemente de noutate in ofertaBancii Transilvania
    3.2. Pretul produselor si serviciilor bancare ale Bancii Transilvania.
    3.3. Distribuirea produselor Bancii Transilvania
    3.4. Promovarea produselor la Banca Transilvania
Concluzii

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza mixului de marketing la BT". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: ANALIZAbanca transilvaniamix de marketing
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...