Cercetari de Marketing

Incarcat la data: 27 Mai 2010

Autor: Marius

Pret: 80 credite

Numar pagini: 88

Tip fisier: zip

Marime fisier: 815 kb

Marketingul este de neconceput fara un flux continuu si sistematic de informatii cu privire la mediul intern si extern al unitatii economice. Informatia reprezinta una dintre resursele primare pentru realizarea conducerii pe baze stiintifice a activitatilor de marketing si pentru asigurarea unui grad ridicat de adaptabilitate la conditiile in care functioneaza, in vederea satisfacerii la un nivel superior a cerintelor pietei si a cresterii eficientei. Pentru a raspunde unor astfel de exigente, odata cu dezvoltarea practicii marketingului s-a conturat o componenta de prima importanta a acestuia, cunoscuta sub denumirea de cercetare de marketing.

Definitie
AMA- American Marketing Association Marketing research - Marketing research is the function that links the consumer, customer, andpublic to the marketer through information--information used to identify and define marketing opportunities and problems; generate, refine, and evaluate marketing actions; monitor marketing performance; and improve understanding of marketing as a process. Marketing research specifies the information required to address these issues, designs the method for collecting information, manages and implements the data collection process, analyzes the results, and communicates the findings and their implications.

Cercetarile de marketing reprezinta functia care ii leaga pe consumatori, clienti si public de
marketer prin informatie.
Cercetari de marketing
1. Cercetarile de marketing. Consideratii generale. Clasificarea cercetarilor de marketing
2. Sistemul informational de marketing
3. Procesul cercetarii de marketing. Metode si tehnici. Esantionarea
4. Instrumente folosite in Cercetarile de marketing. Interviul. Chestionarul. Focus grupul.
5. Bibliografie

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Cercetari de Marketing". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSMARKETINGcercetari de marketing