Curs Marketing - Sistemul informational de marketing

Incarcat la data: 14 Decembrie 2009

Autor: Negulescu Luiza

Pret: 50 credite

Numar pagini: 4

Tip fisier: zip

Marime fisier: 13 kb

SIM este format dintr –un ansamblu structurat de procedee, cuprinzand :  programe si modele de calculcul, echipamente, personal, modalitati de evaluare, toate actionate in vederea realizarii fluxurilor informationale necesare.

Sursele de informare – o persoana care scrie,vorbeste sau gesticuleaza, o firma, o organizatie, o asociatie, care emite un semnal cu conditia de a fi interceptat correct.

Firmele mari care detin echipamente performante de calcul au si al 4- lea subsistem : subsistemul suport al deciziilor de marketing.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Curs Marketing - Sistemul informational de marketing". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: curs marketinginformational-rationalaconcert SIM