CURS MARKETING: INTRODUCERE IN MARKETING

Incarcat la data: 06 Ianuarie 2009

Autor: maria cantemir

Pret: 50 credite

5 (2 review-uri)
Introducere in Marketing 1 1. In ceea ce priveste raportul dintre dorinte si resurse care sunt mai numeroase? DORINTE 2. Multi vanzatori fac greseala sa acorde mare atentie produselor specifice pe care le ofera in comparatie cu avantajele aduse de aceste produse. Ei se vad mai degraba vanzand un produs decat oferind o solutie pentru o nevoie. Cum se numeste in marketing acest fenomen? MIOPIE DE MARKETING 3. Care este raportul dintre marketingul tranzactiei si marketingul de relatii? Marketingul tranzactiei este parte din ideea mai ampla de marketing de relatii. 4. In ce situatie strategia in functie de cerere numita de marketing este o solutie a management marketingului? In caz de cerere excesiva 5. Care sunt stadiile prin care trece de obicei practica de marketing? Bondrea Aurelian ? Practica managementul marketingului trece, prin trei stadii: marketing antreprenorial, marketing in formule si marketing intreprenorial. 6. Cum se numeste stadiul practicii de marketing care se refera la infiintarea societatilor de catre indivizi care traiesc pe baza inteligentei lor, care vizualizeaza o oportunitate si bat la orice usa pentru a capta atentia? Marketing antreprenorial 7. Care sunt conceptele alternative ale management marketingului conform carora organizatiile isi conduc activitatile de marketing? Concepte de :-productie,-produs,-vanzare,-marketing,-marketing societal 8. Care dintre conceptele managementului marketingului sustine ca majoritatea clientilor vor favoriza produsele care sunt disponibile si convenabile si de aceea managementul trebuie sa se concentreze asupra imbunatatirii productiei si eficientei distributiei? Conceptual de productie 9. Care dintre conceptele managementului marketingului poate conduce la miopia de marketing? Conceptul de vanzare 10. Care dintre conceptele managementului marketingului sustine faptul ca utilizatorii (clientii) vor favoriza produsele care ofera cel mai mult din punct de vedere al calitatii, performantei si trasaturilor inovatoare si de aceea managementul trebuie sa se concentreze pe imbunatatirea produselor? Conceptul de produs 11. In ce conditii conceptul de productie este inca o filosofie utila? Bondrea Aurelian ? Introducere in marketing, note de curs, pg. 9 12. Care dintre conceptele managementului marketingului sustine ca utilizatorii (consumatorii) nu vor cumpara suficiente produse ale organizatiei daca aceasta nu se angajeaza intr-un efort de vanzare si promotional la scara larga?Conceptul de vanzare 13. Care dintre conceptele managementului marketingului sustine ca realizarea scopurilor organizatorice depinde de stabilirea nevoilor si dorintelor pietelor tinta si livrarea satisfactiilor dorite mai eficient decat concurenta?Conceptul de marketing 14. Care sunt categoriile de conexiuni de marketing cu clientii? a) conectarea cu clienti selecti mai atent; b) relatii care dureaza o viata; c) contactul direct.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "CURS MARKETING: INTRODUCERE IN MARKETING". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.