Curs Tehnici promotionale

Incarcat la data: 24 Martie 2013

Autor: Lungu Anca

Pret: Gratuit

Numar pagini: 126

Tip fisier: zip

Marime fisier: 665 kb

Schimbarile ample si profunde ce au avut loc in cadrul economiei romanesti in ultimii 17 ani, de-a lungul procesului de tranzitie spre economia de piata, au condus la intensificarea luptei concurentiale, iar in acest context, agentii economici au constientizat din ce in ce mai mult necesitatea orientarii activitatii lor intr-o maniera specifica de marketing.


Politica de promovare, componenta a mixului de marketing are menirea de a comunica cu pietele tinta (ea fiind denumita si comunicatii de marketing) prin intermediul diverselor tehnici si medii promotionale. Datorita importantei pe care o joaca in politica de marketing si in general in politica unei organizatii, a impactului pe care il are asupra consumatorilor datorita contactului cu acestia, activitatea de promovare se bucura de o atentie aparte.

Astfel, consideram a fi necesare, o serie de clarificari conceptuale (pentru studentii aflati in anii terminali si totodata pentru cei toti interesati de aceste concepte) legate de tehnicile promotionale, cuprinzand aspecte legate de clasificarea acestora, de obiectivele care pot fi atinse prin utilizarea lor, de avantajele si dezavantajele pe care le prezinta fiecare. Cunoasterea acestor aspecte sunt considerate a fi esentiale in vederea realizarii unui proces de comunicare eficient, un proces care sa poata atinge cat mai bine obiectivele propuse, prin impactul pe care il poate produce asupra pietelor tinta.

Lucarea de fata debuteaza cu o serie de concepte legate de comunicare, in general, si de comunicarea de marketing, in special, prezentandu-se totodata componentele unui proces de comunicare si o serie de alte aspecte legate de acesta. Prima parte a lucrarii cuprinde totodata o incursiune in istoria acestei componente a mixului de marketing, etapizata astfel: perioada premarketing - de la inceputul schimbului de produse pana la aparitia mijloacelor de comunicare in masa (sec. XVIII), perioada comunicarii de masa - din 1700 pana la primele decenii ale secolului XX si perioada 1950 - pana in prezent, incercand sa surprinda totodata si aspecte privind activitatea promotionala din Romania.

Cea mai mare parte a lucrarii este dedicata prezentarii mijloacelor promotionale intermitente, utilizate pe perioade de timp limitate, cu scopul de a atinge o serie de obiective, in cadrul unei campanii promotionale.

Asfel sunt prezentate si etapele de realizare a unei campanii promotionale debutand cu determinarea pietei tinta si terminand cu masurarea eficientei acesteia. Sunt prezentate pe larg, cu caracteristicile specifice fiecareia, cu obiectivele care le pot indeplini, cu avantajele si dezavantajele fiecareia, publicitatea - reclama, publicitatea gratuita -, relatiile publice, promovarea vanzarilor, marketingul direct si promovarea personala.

Lucrarea se incheie cu prezentarea diverselor strategii promotionale posibil a fi utilizate de firme in activitatea specifica fiecareia.

 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Curs Tehnici promotionale". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: Cursuricurs marketingtehnici promotionale
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...