Cursuri Marketing

Analiza discursului public

Termenul “discurs” se refera mai mult la problematica vasta a unui camp de cercetare decat la un anumit mod de intelegere a limbajului. Faptul ca termenul presupune relatia limbajului cu parametri ai realitatii nonlingvistice face ca...

Numar pagini: 274  |  Marime fisier: 4639 kb

Turism

  Forma de turism poate fi definită prin aspectul concret pe care îl îmbracă asocierea/combinarea serviciilor (transport, cazare, alimentaţie, agrement) ce alcătuiesc produsul turistic, precum şi modalitatea de...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 29 kb

Consumer culture theory

The past 20 yr. of consumer research have produced a flurry of research addressing the sociocultural, experiential, symbolic, and ideological aspects of consumption. In this article, we offer a thematic overview of the motivating interests,...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 151 kb

Marketing - suport de curs

In literatura de specialitate, precum si in practica economica, conceptul de marketing are mai multe acceptiuni. In functie de unghiul de abordare, prin termenul de marketing se pot desemna, deopotriva, atat un domeniu al stiintei, o disciplina,...

Numar pagini: 132  |  Marime fisier: 976 kb

Curs Tehnici promotionale

Schimbarile ample si profunde ce au avut loc in cadrul economiei romanesti in ultimii 17 ani, de-a lungul procesului de tranzitie spre economia de piata, au condus la intensificarea luptei concurentiale, iar in acest context, agentii economici au...

Numar pagini: 126  |  Marime fisier: 665 kb

Marketing general si industrial

„Marketingul este procesul managerial prin care se identifica, se anticipeaza si se satisfac in mod profitabil cerintele consumatorului.” (Chartered Institute of Marketing) Marketingul - procesul de planificare si de concepere a...

Numar pagini: 111  |  Marime fisier: 983 kb

Concurenta

Concurenta reprezinta un fenomen deosebit de important pentru viata economica, dar si pentru viata sociala, deoarece ea reprezinta factorul motor care motiveaza, atat afacerile, cat si existenta oamenilor. Concurenta este privita ca o...

Numar pagini: 42  |  Marime fisier: 47586 kb

Politici de marketing

Politici de marketing   Capitolul 4. Strategia de piata si mixul de marketing 4.1. Continutul si locul strategiei de piata 4.2  Strategia de piata - nucleul politicii de marketing 4.3. Marketingul - mix - instrument specific de...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 107799 kb

Marketingul - sinteza

Capitolul 3. Piata intreprinderii 3.1 Continutul pietei intreprinderii 3.2 Sfera pietei intreprinderii 3.3 Dimensiunile pietei intreprinderii       3.3.1. Aria (localizarea) pietei...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 270659 kb

Fundamentele marketingului (prezentare Power-Point)

Prezentare Power-Point (13 slide-uri) Partea 1. Fundamentele marketingului Capitolul 1. Esenta marketingului Confruntare cu o crestere continua a complexitatii si a exigentelor pietei, intreprinderile - sa se adapteze "regulilor de...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 157 kb

Marketing

C A P I T O L U L  1 FUNDAMENTELE ECONOMICO-SOCIALE ALE MARKETINGULUI. In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului...

Numar pagini: 96  |  Marime fisier: 156529 kb

Sisteme informatice de marketing

Sistemele informatice de marketing reprezinta instrumente manageriale utilizate pentru obtinerea informatiei de marketing, absolut indispensabila procesului de fundamentare a deciziei la nivelul agentilor economici.   Activitatea cotidiana...

Numar pagini: 194  |  Marime fisier: 2348431 kb

Piata cu concurenta imperfecta de tip oligopol

Piata cu concurenta imperfecta de tip oligopol (Gheorghe Oprescu, Microeconomie, Editura Economica, Bucuresti, 2005) Oligopolul este unul dintre tipurile de piata existente in prezent in economie. Caracteristica principala care defineste o...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 197389 kb

Curs management si marketing

Marketingul este un mecanism economic si social prin care indivizi si grupuri de indivizi satisfac nevoile si dorintele semenilor lor ca mijloc de creatie respectiv schimb de produse cu alte entitati de valori. 1.1.Conceptul de nevoie,...

Numar pagini: 47  |  Marime fisier: 77 kb

Maeketing bancar

Termenul de marketing este foarte utilizat si are semnificatii diferite. La modul general, marketingul este un ansamblu de actiuni vizand adaptarea ofertei unei intreprinderi la nevoile agentilor, ce exprima cererea. Marketingul bancar se...

Numar pagini: 90  |  Marime fisier: 461 kb

Marketing social-politic

O definitie cvasi-oficiala a marketingului este cea formulata de Asociatia Americana de Marketing - cea mai prestigioasa organizatie internationala a specialistilor in marketing - in anul 1988: Marketingul reprezinta procesul planificarii si...

Numar pagini: 98  |  Marime fisier: 213 kb

Mixul de marketing - politica de produs

In general un produs este ceva ce poate fi oferit unei piete pentru a atrage atentia, a fi cumparat si folosit cu scopul de a satisface o nevoie,cerinta sau o preferinta. Din perspectiva marketingului, conceptul are o arie de cuprindere mai larga...

Numar pagini: 54  |  Marime fisier: 145 kb

Comportamentul consumatorului - note de curs

Denumirea obiectului de studiu comportamentului consumatorului este oarecum un lucru inedit si particular in cadrul disciplinelor studiate in domeniul economic si cu precadere a celor de la specializarea marketing. Mare parte din cartea de fata...

Numar pagini: 130  |  Marime fisier: 4983 kb

Marketing international - note de curs

Chiar daca despre marketingul international se vorbeste incepand cu secolul al XX-lea, practicile care tin de acesta sunt mult mai vechi, ele regasindu-se inca din primele acte de comert international. Una dintre primele carti care abordeaza...

Numar pagini: 173  |  Marime fisier: 582 kb

Curs Marketing

Potrivit A.M.A, marketingul vizeaza „realizarea activitatilor economice care dirijeaza fluxul de bunuri si servicii de la producator la consumator sau utilizator”. Marketingul=  se refera la un complex de activitati economice;...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 28 kb

Curs Analiza de Marketing in Domeniul Productiei de Mola SC Cariquans Prod SRbilier L

Mediul de marketing al unei firme consta in ansamblul de factori si forte care scapa controlului imediat al firmei si care influenteaza mentinerea sau dezvoltarea relatiei sale cu clientii profitabili. Dupa natura actiunii acestor factori si forte...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 38 kb

Tehnici de vanzare

In acest capitol vor fi prezentate metodele si stilurile pe care vanzatorii le utilizeaza pentru a convinge clientii de calitatea produselor oferite. in esenta, intreprinderea trebuie sa puna la dispozitia echipei de vanzare toate tehnicile care...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 185 kb

Campaniile de Direct Mail

De ce direct mail? Pentru ca: implica un efort financiar convenabil asigura un grad inalt de orientare are un caracter masurabil permite comunicarea cu acuratete este (auto)eficient este flexibil are un fundament istoric solid Prin noi insine sau...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 14 kb

Marketing - satisfacerea cererii si obtinerea profitului

Conceptul de marketing sustine ca solutia atingerii de catre o organizatie a  obiectivelor proprii consta in determinarea nevoilor si dorintelor consumatorilor vizati si in furnizarea satisfactiei asteptate intr-un mod mai eficient si mai...

Numar pagini: 34  |  Marime fisier: 1387 kb

Conceptul si componentele unui sistem informational de marketing

Fiecare firma trebuie sa directioneze fluxul informatiilor de marketing catre directorii sai de specialitate. Companiile analizeaza nevoile de informatie ale directorilor, in functie de care se elaboreaza sisteme informationale de marketing (SIMK)...

Numar pagini: 49  |  Marime fisier: 355 kb

Marketing in asigurari - suport de curs

Din perspectiva etimologica, cuvantul marketin reprezinta participiul prezent al verbului to market care, in limba engleza, are semnificatia de a desfasura tranzactii de piata, a vinde si a cumpara. Din primele decenii ale secolului XX, acest...

Numar pagini: 76  |  Marime fisier: 391 kb

Marketing

Definitia conceptului de marketing Dupa unii autori,  termenul de marketing cuprinde trei acceptiuni obisnuite. Marketingul inseamna publicitate, promovarea si vanzarea sub presiune, adica folosirea unui arsenal de mijloace de vanzare...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 379 kb

Curs marketing: analiza companiei

Analiza mediului intern se realizeaza pentru a identifica punctele tari si punctele slabe ale companiei – repartizarea resurselor companiei pe diverse domenii de activitate, pe diverse functiuni, eforturile intreprinse si rezultatele...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 15 kb

Marketingul Financiar-Bancar. Delimitari conceptuale

Termenul de marketing este foarte utilizat si are semnificatii diferite. La modul general, marketingul este un ansamblu de actiuni vizand adaptarea ofertei unei intreprinderi la nevoile agentilor, ce exprima cererea. Marketingul bancar se refera,...

Numar pagini: 43  |  Marime fisier: 129 kb

Marketingul in Micile Afaceri

Originea afacerilor se pierde in negura timpului. Acestea au avut o evolutie sinuoasa, cu perioade de glorie si decadere. Cauza acestei evolutii o constituie modul in care ele au fost percepute de-a lungul timpului. in continuare, prezentam cateva...

Numar pagini: 80  |  Marime fisier: 170 kb

Rezultate 1 - 30 din 336
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook