Cursuri Marketing

Suport de curs: Marketing in turism

Pentru o fundamentare riguroasa a politicii de marketing a firmei turistice se impune realizarea unei cercetari a pietei de referinta. Studiul trebuie sa vizeze urmatoarele componente ale acesteia: 1.Ofertantii turistici - intreprinderi de o...

Numar pagini: 97  |  Marime fisier: 396 kb

Marketingul comertului, turismului si serviciilor

Multiplele nevoi ale societatii contemporane pot fi satisfacute la nivel superior, numai daca in procesul evolutiei economiei nationale se asigura un raport optim intre ramurile productiei materiale si cele ale productiei de servicii. Termenul...

Numar pagini: 45  |  Marime fisier: 93 kb

Curs marketing: teorie si practica

Ultimele decenii ale acestui secol au impus un nou concept ? MARKETING ? ce se vehiculeaza cu mare frecventa atat in teorie cat si in practica social-economica. Marketingul modern este considerat astazi factorul esential al succesului unei...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 71 kb

Curs marketing: concept, mediu, piata, comportament consumator

Termenul marketing este de origine anglo-saxona si provine din verbul to market care inseamna a desfasura tranzactii de piata, a cumpara si a vinde. In literatura de specialitate, termenului marketing ii sunt atasate mai multe acceptiuni. in linii...

Numar pagini: 48  |  Marime fisier: 132 kb

Crearea de produse noi

Produsul este orice lucru care satisface o nevoie sau o dorinta si care este oferit pe piata. Un produs poate fi oferit sub forma de bun material, serviciu, idee, persoana sau sub forma unei combinatii a acestora. In timp ce producatorii vad...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 43 kb

Conceptul de marketing: elemente generale

Marketingul de baza se ocupa de piata, de schimb. Primul soc al vechilor relatii comerciale (targuri) il reprezinta era industriala cand productia a atins cote imense. Astfel, s-a ridicat problema distributiei de masa datorita cresterii marimii...

Numar pagini: 64  |  Marime fisier: 86 kb

Template lucrare de licenta

Lucrarea de licenta va avea 40 - 50 pagini (fara paginile de cuprins si fara anexe), format A4 standard, Times New Roman 12, cu spatiere la 1,3 linii si margini 2,5 cm stanga si 2 cm sus, dreapta si jos (similar acestui template). Anexele se...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 30 kb

Comunicarea integrata de marketing

Numar pagini: 50  |  Marime fisier: 538 kb

Cercetari de Marketing

Marketingul este de neconceput fara un flux continuu si sistematic de informatii cu privire la mediul intern si extern al unitatii economice. Informatia reprezinta una dintre resursele primare pentru realizarea conducerii pe baze stiintifice a...

Numar pagini: 88  |  Marime fisier: 815 kb

Conceptul si obiectul de activitate al marketingului serviciilor

Istoria marketingului este caracterizata printr-o generalizare progresiva in toate sectoarele vietii economice si sociale incepand cu bunurile de larg consum si extinzandu-se la bunurile industriale si servicii si patrunzand in do-meniul...

Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 201 kb

Organizarea activitatilor publicitare

Agentia sau departamentul de publicitate. Agentia de publicitate este o firma sau o companie independenta, gandita de oameni care stapanesc, in egala masura, parghiile economice (de cercetare a pietei, financiar-contabile etc.) si secretele...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 35 kb

Diversitatea si rolul activitatilor publicitare

Orice agent economic, inainte de initia sau comanda o campanie de publicitate, trebuie sa stabileasca masura in care unele dintre problemele de marketing ale firmei pot fi rezolvate printr-o campanie de publicitate; altfel spus, trebuie stranse...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 25 kb

Publicitatea si activitatea economica

Produsul si modul in care este perceput. in prima instanta, suntem tentati sa credem ca initierea si derularea unei afaceri presupune doar rezolvarea unor probleme cum ar fi: identificarea unei idei de afacere ce poate sa conduca, in cele din...

Numar pagini: 23  |  Marime fisier: 38 kb

Marketing de la A la Z

In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului in care actioneaza, in primul rand cu publicul consumator al produselor si...

Numar pagini: 195  |  Marime fisier: 396 kb

Viziunea strategica in deschiderea unei afaceri

Actiunea eficienta este de regula precedata de pasi logici, care pot fi elaborati documentat sau urmati intuitiv. Acestia sunt obiectivele, strategia si planul. 1.Obiectivele descriu destinatiile (unde mergem?). Ele sunt stabilite de regula in...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 32 kb

Elaborarea Strategiilor de Succes in Marketingul Micilor Intreprinderi

Strategiile de succes au un caracter ofensiv. Scopul marketingul ofensiv este de a castiga. Pe masura ce mediul devine tot mai concurential este din ce mai dificil de a castiga. Asa cum scrie in Coran, “Daca nu stii unde sa mergi, orice drum...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 30 kb

Curs Sondajele

Cercetarea intregii populatii de consumatori sau utilizatori care formeaza o piata este, de cele mai multe ori o imposibilitate practica. Numarul subiectilor care constituie populatia cercetata poate fi de ordinul sutelor de mii sau al...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 45 kb

Problema calitatii in conceptia dezvoltarii produselor

Termenul de calitate provine din latinescul qualitas, cu semnificatia de fel de a fi, atribut, caracteristica, proprietate. Fiind o notiune foarte larg utilizata, in multe domenii, exista mai multe moduri de definire a calitatii, functie de...

Numar pagini: 69  |  Marime fisier: 593 kb

Aspecte ale dreptului de proprietate industriala cu aplicatii in activitatea intreprinderii

La cercetarea calitatii loturilor de marfuri, de exemplu la analiza calitatii produselor noi, si nu numai a acestora, una din etape o constituie analiza respectarea legalitatii. intre aspectele legale de cercetat, un loc important il ocupa cele...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 28 kb

Abordari privind cercetarea si dezvoltarea produselor

Economia cercetarii dezvoltarii se refera la un ansamblu structurat si integrat de activitati specifice ca rezultat al diviziunii sociale a muncii in care cu ajutorul unor metode si tehnici corespunzatoare domeniului se realizeaza obiective...

Numar pagini: 23  |  Marime fisier: 205 kb

Politica de distributie

Politica de distributie cuprinde totalitatea deciziilor care se refera la o asigurare a treptelor de desfacere subordonate cu performantele intreprinderii. Conceptul de distributie poate fi definit drept totalitatea activitatilor economice si...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 10 kb

Cercetarea de piata. Segmentarea

Cercetarea de piata consta in culegerea,inregistrarea si analizarea datelor,informatiilor ce se refera la o gama variata de variabile care pot afecta mixul de marketing.  Cercetarea de marketing poate fi utilizata pentru investigarea...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 14 kb

Tehnici si tactici de negociere

Am aratat ca un mod important de influentare a partenerului in negociere se bazeaza pe comunicare, prin argumentare si chiar prin comunicarea de informare. Influentarea partenerului se realizeaza si prin alte mijloace decat cele exclusiv...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 42 kb

Impactul mesajului transmis de mijloacele de publicitate asupra pietei tinta

Un buget de publicitate consistent nu garanteaza reusita unei campanii de publicitate. Doua firme pot cheltui aceeasi suma cu activitatea respectiva si sa obtina rezultate complet diferite.Cercetarile demonstreaza faptul ca mesajele creative pot...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 19 kb

Istoria gandirii economice

Adam Smith - creatorul avantajului absolut- a studiat problematica schimburilor economice internationale in cadrul conceptiei sale generale referitoare la liberalism, maximizarea eficientei si diviziunea muncii Premisele intelegerii teoriei...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 1024 kb

Dezvoltarea durabila a comertului

Constituit prin intermediul acordului international exprimat in cadrul Conferintei de la Rio de Janeiro (1992) si prin adoptarea Agendei 21, ca optiune strategica globala pentru secolul urmator. Capacitatea de a satisface cerintele generatiei...

Numar pagini: 35  |  Marime fisier: 60 kb

Strategia si planul de marketing in intreprinderea agroalimentara

Importanta planificarii activitatii de agromarketing. Cea mai buna modalitate de a prezice viitorul este aceea de a-l inventa. Unii autori considera ca la intocmirea Planului de afaceri trebuie avut in vedere si un Plan de marketing, prin care se...

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 44 kb

Organizarea functiei de marketing

Locul activitatii de marketing in activitatea economica a intreprinderii agroalimentare Teoria economica a identificat cinci functiuni ale intreprinderii: cercetare-dezvoltare, productie, comerciala, financiar-contabila si de personal. Functiunea...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 21 kb

Politici si strategii de marketing

Politica de marketing reprezinta un ansamblu coerent de componente specifice care pot fi politici de productie, de dezvoltare, de aprovizionare, politici financiare, comerciale de cercetare etc, fiecare din  acestea inscriindu-se intr-un...

Numar pagini: 48  |  Marime fisier: 100 kb

Cercetarea de Marketing - Continut, Rol, Tipuri

Cercetarea de marketing este functia care leaga cumparatorul, consumatorul si publicul larg cu specialistul de marketing prin intermediul informatiilor - informatii prin care se identifica si se definesc oportunitatile si problemele, se genereaza,...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 10 kb

Rezultate 31 - 60 din 336
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...