Cursuri Marketing

Curs Cercetari de marketing

Situand la baza oricarei activitati economice, cerintele pietei, respectiv a nevoilor de consum a caror satisfacere se urmareste, marketingul este de neconceput fara investigarea acestora, fara existenta unui flux sistematic de informatii intre...

Numar pagini: 35  |  Marime fisier: 107 kb

Marketingul relational sau interactiv

Marketingul pentru clientii existenti include actiunile care se desfasoara in momentul contactului dintre prestator si consumator, abordate in viziunea de marketing. Componenta centrala este produsul creat si livrat(ambianta, personal in contact,...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 19 kb

Simulari de Marketing

Simularile de marketing reprezinta metode active de pregatire a studentilor de la specializarea Marketing, precum si a managerilor de marketing ai firmelor care doresc sa-si imbunatateasca abilitatile in luarea deciziilor intr-un mediu de afaceri...

Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 793 kb

Marketing politic si electoral - curs id

Cuvantul propaganda, asa cum a fost folosit in ultimele secole, provine din denumirea Congregatiei pentru Propagarea Credintei (Congregatio de Propaganda Fide), o organizatie a cardinalilor romano-catolici fondata in 1622. Confruntata cu trei...

Numar pagini: 134  |  Marime fisier: 852 kb

Marketingul serviciilor

Definitiile formulate de majoritatea specialistilor in domeniul serviciilor pun un accent deosebit pe faptul ca acestea constituie "o activitate al carei rezultat este nematerial si, in consecinta, nestocabil". Prin urmare, prestarea...

Numar pagini: 55  |  Marime fisier: 552 kb

Marketing Financiar - Bancar

Marketingul este considerat astazi factorul esential al succesului unei organizatii, instrument indispensabil pentru atingerea marilor performante, dar si pentru evitarea riscului. Acceptiunile date marketingului de-a lungul timpului pot fi...

Numar pagini: 76  |  Marime fisier: 413 kb

Marketing

In conditiile economiei de piata orice unitate economica nu poate activa si evolua decat daca se afla intr-un sistem de relatii eficiente cu toti factorii mediului in care actioneaza, in primul rand cu publicul consumator al produselor si...

Numar pagini: 95  |  Marime fisier: 172 kb

Marketingul si evolutia sa

O etapizare evolutiva ar trebui sa tina cont de evolutia istorica a economiei in ansamblul sau: 1. Pana la primul razboi mondial (anii ‘30) are loc conceptualizarea sa, definirea teoretica si totodata integrarea sa in practica firmelor, ca...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 243 kb

Piata Intreprinderii in viziunea de marketing

Piata reprezinta mai multe intreprinderi, care isi asigura vinzarea marfurilor sau se asociaza cu “totalitatea cumparatorilor actuali si potentiali ai unei intreprinderi”. Prin prisma acestui concept se pot desprinde notiunile de:...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 15 kb

Curs Marketingul Mix

Mijloacele de care dispune o intreprindere pentru a actiona pe piata se dovedesc a fi eterogene,acoperind o diversitate de activitati:fabricarea de produse,fixarea de bareme ale conditiilor de vanzare,alegerea retelelor de distributie,conceperea...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 18 kb

Managementul agentiei de publicitate

Acest curs isi propune familiarizarea studentilor cu specificul proceselor de gestionare, coordonare si evaluare specifice domeniului publicitatii siactivitatii desfasurate intr-o agentie de publicitate. Notiunile si cunostintele dobandite in...

Numar pagini: 86  |  Marime fisier: 323 kb

Curs Marketingul - proces managerial

Marketingul este: procesul managerial care asigura identificarea, anticiparea si satisfacerea, in mod profitabil, a cerintelor consumatorului; activitatea umana indreptata spre satisfacerea nevoilor si dorintelor prin intermediul proceselor de...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 35 kb

Marketingul serviciilor

Serviciul este o activitate sau un grup de activitati mai mult sau mai putin tangibile, care au de obicei loc in momentul interactiunii dintre cumparator si prestator. Serviciile - reprezinta - domeniul de activitate  economica, - care...

Numar pagini: 53  |  Marime fisier: 154 kb

Marketingul interactiv - gestiunea contactelor

Clientul si procesul de servire: Clientul viziteaza locul prestatiei "fabrica serviciului" Personalul viziteaza la domiciliu sau la oficiu clientul Deservirea la distanta prin canale fizice sau electronice Eficienta activitatii...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 16 kb

Decizii de calitate

Indicatorii calitatii serviciilor: Prestare corecta - onorarea promisiunilor de timp, plata, calitate Responsabilitate maxima - receptivitate la solicitarile consumatorilor Competenta - cunostinte de specialitate etc. Accesibilitate - orar de...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 15 kb

Politica de produs - serviciu

Un produs-serviciu este: - un set de atribute tangibile si intangibile, ce includ utilitati sau beneficii functionale, sociale si psihologice. - totalitatea satisfactiilor si insatisfactiilor primite de consumator în timpul experientei...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 25 kb

Particularitatile pietei serviciilor

1. Politica de Produs Atributele Produsului Elemente suplimentare Utilitatea Avantajele asteptate de clienti Avantajele competitive 2. Politica de plasament (Loc, spatiu cibernetic, timp) Alegerea locului Determinarea timpului prestatiei...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 13 kb

Organizarea si reglementarea turismului international

Este singura organizatie interguvernamentala care isi exercita la scara universala atributii turistice generale; in cadrul ei functioneaza 200 de membrii afiliati (organisme neguvernamentale nationale si internationale) alaturi de statele membre...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 18 kb

Marketing

Tranzactia spre economia de piata, proces aflat in plina derulare in romania contemporana, a generat si continua sa genereze schimbari substantiale ale cadrului de desfasurate a activitatii intreprinderilor. In conditiile promovarii ferme a...

Numar pagini: 392  |  Marime fisier: 4260 kb

Politica de Promovare a Produselor Industriale

Intr-o economie de piata dinamica, in care tot mai multi competitori asimileaza filosofia de marketing, intr-o societate in care oamenii doresc sa fie tot mai mult si mai bine informati in legatura cu noile descoperiri, cu noile si vechile produse...

Numar pagini: 45  |  Marime fisier: 513 kb

Curs Marketing Sportiv

Notiunea de marketing - participiul prezent al verbului “to market” care inseamna a cumpara, a vinde. Prin esenta lui, marketingul incearca sa trateze lumea si sa o inteleaga prin problemele, necesitatile, standardele ei de viata....

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 18 kb

Curs Marketing international

Secolul 20 si in special ultimele decenii ale acestuia au marcat, din perspectiva economica, o redefinire radicala a conceptului de teritorialitate. Pe fondul expansiunii pietelor si a intereselor financiare  tlobale,  precum ...

Numar pagini: 121  |  Marime fisier: 1176 kb

Curs Tehnici de vanzare

In acest capitol vor fi prezentate metodele si stilurile pe care vanzatorii le utilizeaza pentru a convinge clientii de calitatea produselor oferite. in esenta, intreprinderea trebuie sa puna la dispozitia echipei de vanzare toate tehnicile care...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 185 kb

Participantii in Afaceri

Conform Codului comercial roman, parti al raportului juridic de drept comercial pot sa fie atat  comerciantii cat si necomerciantii (concluzie ce rezulta din instituirea, prin art. 3 Cod comercial, sistemului obiectiv al faptelor de comert)....

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 37 kb

Strategii de Negociere in Activitatea de Achizitii

Este recunoscut faptul ca una dintre principalele competente ale unui responsabil de achizitii se refera la capacitatea sa de a negocia. Negocierea permite crearea, mentinerea sau dezvoltarea unei relatii interumane sau sociale, in general, ca si...

Numar pagini: 35  |  Marime fisier: 429 kb

Metodele de Cercetare in Marketing

Exista 5 metode de cercetare utilizate in marketing, inclusiv o metoda bazata pe datele secundare (documentarea) si 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul si simularea). 1. Documentarea ca metoda de cercetare in marketing...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 53 kb

Marketing

Tranzitia spre economia de piata, proces aflat in plina derulare in Romania contemporana, a generat si continua sa genereze schimbari substantiale ale cadrului de desfasurare a activitatii intreprinderilor. In conditiile promovarii ferme a liberei...

Numar pagini: 392  |  Marime fisier: 4260 kb

Controlul sanitar veterinar al mierii de albine

Mierea de albine este un aliment natural produs de albine, la obtinerea careia acestea folosesc  “ materia prima“ furnizata direct de plante si, intr-o masura mai mica, de animale. Ca materie prima vegetala folosesc in cea mai...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 8 kb

Curs Elemente de Marketing

Optica productiei – intreprinderea este centrata pe produs; preocuparea majora este fabricatia si cresterea capacitatilor de productie, diminuarea costurilor si cresterea productivitatii. Optica vanzarii – se considera ca nu se...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 641 kb

Strategii si Tehnici de Comunicare in Vanzari

Strategii si tehnici de comunicare in vanzari. Comunicarea in relatiile cu clientii. Clientii nu vor inceta niciodata sa cumpere! O fac de la tine sau de la principalii tai competitori? Ajuta-ma! Ex.: Cat costa? As avea nevoie de …? M-ati...

Numar pagini: 27  |  Marime fisier: 282 kb

Rezultate 61 - 90 din 336
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...