Cursuri Marketing

Marketing financiar bancar

1.1. Importanta marketingului pentru institutiile financiare Importanta activitatii de marketing este demonstrata in conditiile in care, pe de-o parte concurenta din sectorul financiar-bancar este intr-o dezvoltare continua, in ciuda unor...

Numar pagini: 53  |  Marime fisier: 381 kb

Suport Curs marketing pentru invatamantul la distanta

Acest curs are rolul de a familiariza studentii cu problematica marketingului, in contextul activitatilor derulate la nivelul agentilor economici. Marketingul presupune utilizarea unor metode si tehnici specifice privind adaptarea ofertei...

Numar pagini: 87  |  Marime fisier: 1733 kb

Teorie economica

Economia reprezinta ansamblul activitatilor economice legate de procesele de productie, circulatie, repartitie si consum a bunurilor economice. Structura economiei: a) MicroEc – include unitatile primare de activitate economica (ex:...

Numar pagini: 40  |  Marime fisier: 102 kb

Aparitia si semnificatiile marketingului

Marketingul = o noua filosofie cu privire la orientarea si realizarea activitatilor umane, indiferent de natrura lor. Esenta acestei noi conceptii=satisfacerea necesitatilor consumatorilor prin calitate, valoare si servicii. Marketingul = o...

Numar pagini: 23  |  Marime fisier: 42 kb

Datoria publica probleme

Ponderea datoriei publice in PIB este un indicator care arata masura in care este grevat PIB-ul unei tari de obligatiile privind datoria publica, insa este un indicator cu valoare teoretica, deoarece nici o tara nu-si va folosi integral PIB-ul...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 31 kb

Dimensiuni interculturale ale marketingului

Interculturalul si comportamentul organizatiei Principalele probleme de reflexie includ: - Aparenta unei relatii conflictuale intre scopul si obiectivele intreprinderii si specificitatea culturala; - Unele particularitati culturale si...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 17 kb

Grupul companiilor Efes Beverage Group

Efes Beverage Group (EBG) reprezinta un grup de companii care cuprinde unitatea Anadolu Efes Biracılık ve Malt Sanayii A.s. (Anadolu Efes), reprezentantele si filialele acesteia. EBG produce si comercializeaza bere, malt si bauturi racoritoare...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 24 kb

Logistica interna a intreprinderii

Cadrul general al problemei Conceptului cuprinzator de logistica a afacerilor, priveste atat aspectele fizice  aprovizionare, transport, depozitare, distribuire, cat mai ales cele de conducere, de abordare sistemica incluzand prelucrarea...

Numar pagini: 63  |  Marime fisier: 123 kb

Mamagement si marketing in relatiile publice si publicitate

Managerul este persoana care are puterea sa ia o decizie (coordonatorul).     Motivatiile managerului -    nevoia de putere; -    nevoia muncii in echipa; -    cautarea respectului...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 47 kb

Marca - definitii si tipologii

Deciziile cu privire la marca ocupa astazi un loc important in strategia de comunicare si, implicit, in strategia de marketing a organizatiilor. Utilizarea marcilor de catre agentii economici reprezinta o necesitate din cel putin doua motive: pe...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 16 kb

Marketing direct

Comunicarea reprezinta actiunea de a face cunoscut, a informa, da de stire, a spune, a instiinta. in economie si in afaceri, comunicarea este foarte importanta prin aparitia in ultimele decenii a unor noi tehnologii informatice si de comunicatii,...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 163 kb

Marketing forestier

 Proprietarul padurii sau partii de padure care va fi inclusa in reteaua Natura 2000 are nevoie de o referinta in acord cu principiile economice generale si valida in instanta pentru a putea cere si primi compensatiile adecvate scoaterii din...

Numar pagini: 74  |  Marime fisier: 476 kb

Marketing in sfera internet

Multe din afacerile de astazi se desfasoara prin retele care conecteaza oameni si companii. Intranetul este o retea care conecteaza oamenii dintr-o companie unul cu celalalt si cu reteaua companiei. Extranetul leaga o companie de furnizorii si...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 16 kb

Merceologie nealimentara

Agentii de spalarea -> sapunuri si detergenti -> agenti activi de suprafata (AAS) -> prezinta proprietati tensioactive: - putere de udare -  de emulsionare - de spumare - de spalare Agenti activi de suprafata (AAS)...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 67 kb

Organizarea si gestiunea marketingului

Organizarea activitatii de marketing la intreprinderi. Intreprinderile au nevoie de noi concepte referitoare la modul in care trebuie sa-si organizeze activitatea in general si cea de marketing in special, pentru a se putea adapta cu succes la...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 64 kb

Previziuni de marketing

Continutul, functiile si obiectivele previziunilor de marketing. Previziunea de marketing reprezinta estimari in anumite conditii probabile,  a nivelurilor variabilelor  de marketing pentru o anumita perioada de timp. Astfel, ele sunt...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 37 kb

Relatiile publice si marketingul in muzeologie

Cuvinte cheie in definitia relatiilor publice: caracter organizational (activitatea organizatiilor in spatiul public), functie principala a conducerii, reputatie, incredere, efort sistematic, continuu si plaificat, promovarea unei imagini proprii...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 12 kb

Scalarea si aesantionarea in cercetarile de marketing

Masurarea si scalarea. Tipurile de scale Masurarea - reprezinta o exprimare simbolica, numerica sau nenumerica a gradului in care un obiect sau fenomen poseda o anumita caracteristica sau proprietate. Aceasta expresie simbolica ne permite sa...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 33 kb

Submixul publicitar

Publicitatea above the line - publicitatea clasica - relatiile publice - utilizeaza ca si suport spotul pt televiziune, rodio si cinematograf, macheta de presa pt presa scrisa, afisul publicitar pt publicitatea outdoor. Publicitatea below...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 21 kb

Tehnici de vanzare

In acest capitol vor fi prezentate metodele si stilurile pe care vanzatorii le utilizeaza pentru a convinge clientii de calitatea produselor oferite. In esenta, intreprinderea trebuie sa puna la dispozitia echipei de vanzare toate tehnicile care...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 177 kb

Piata Intreprinderii in Marketing

6.1.Continutul si sfera pietei intreprinderii. 6.2.Tipologia pietelor intreprinderii si caracteristica lor. 6.3.Dimensiunile pietei intreprinderii. 6.4. Dinamica pietei intreprinderii si raportarea la piata produsului. 6.5. Factorii si caile...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 49 kb

Conceptul de marketing

Definitii clasice (inguste) – se axeaza in principal pe activitatea comerciala si pe miscarea fizica a bu/serv ; definitii moderne (largite) – extind aria de influenta a marketingului si asupra diverselor organizatii non profit,...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 9 kb

Previziuni de Marketing

Previziunea de marketing reprezinta estimari in anumite conditii probabile,  a nivelurilor variabilelor  de marketing pentru o anumita perioada de timp. Astfel, ele sunt incercari de prevedere a viitorului variabilelor de marketing....

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 38 kb

Organizarea si Gestiunea Marketingului

Intreprinderile au nevoie de noi concepte referitoare la modul in care trebuie sa-si organizeze activitatea in general si cea de marketing in special, pentru a se putea adapta cu succes la schimbarile semnificative care au avut loc in ultimii ani...

Numar pagini: 25  |  Marime fisier: 65 kb

Impactul Serviciilor de Catering asupra Stilului de Viata in Societatea Moderna

Dezvoltarea si diversificarea serviciilor este expresia necesitatii satisfacerii unor nevoi sociale. Integrate in structurile si mecanismul procesului social al productiei, serviciile sunt oferite colectivitatilor de oameni, unitatilor economice,...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 59 kb

Standardizarea marfurilor

Definitia standardizarii:activitate de elaborare si implementare a unor documente de referinta solutii ale problemelor tehnice si comerciale referitoare la procese si rezultatele lor.Au un caracter repetitiv in relatiile dintre parteneri....

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 220 kb

Ciclul de viata al produselor

Curba ciclului de viata al produselor reflecta evolutia cifrei de afaceri aferente produsului respectiv. Curbele profitului si a volumului vanzarilor pot cunoaste variatii, uneori profitul poate fi important chiar daca volumul vanzarilor intra in...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 18 kb

Achizitiile - factor determinant al activitatii intreprinderii

Nu toate intreprinderile acorda achizitiilor aceeasi importanta. Acest lucru depinde de ponderea pe care o au cheltuielile totale efectuate pentru achizitia de materii prime si materiale in totalul cheltuielilor intreprinderii. Spre exemplificare...

Numar pagini: 31  |  Marime fisier: 84 kb

Alcatuirea gamei de produse

Gama de prodese reprezinta totalitatea produselor legate intre ele prin modul de functionalitate,prin faptul ca se adreseaza acelorasi clienti sau sunt vandute in puncte de vanzare sau zone de pret similare. Marimea si gradul de omogenitate al...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 9 kb

Atractia unui produs aflat pe raft

Descoperirea treptata a unui produs pe raft; La o distanta de la 10m la 4m; primul contact vizual este reprezentat de culoare:  intai apare imaginea generala a produsului si mai apoi forma ambalajului; Descoperirea treptata a unui produs pe...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 18 kb

Rezultate 91 - 120 din 336
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...