Cursuri Marketing

Curs Benchmarking

Din totdeauna firmele si-au comparat propriile lor produse si servicii cu cele oferite pe piata de catre concurentii lor. Uneori, aceste comparatii au imbracat un aspect oficial, dar de cele mai multe ori, comparatiile s-au efectuat in mod...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 27 kb

Comportamentul specific in autoservire

Comportamentul specific in autoservire cumparatura impulsiva; comportamentul fata de pret; comportamentul fata de ruptura de stoc; clientii si actiunea de promovare a vanzarilor. Tipuri de cumparaturi cumparaturi planificate, cele in care...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 677 kb

Prezentarea Activitatii SC Vel Pitar SA prin Prisma Compartimentului de Marketing

Mobilitatea accentuata a fenomenelor pietei, specifica economiei moderne si concretizata in dinamism fara precedent, schimbari rapide si imprevizibile ale cererii de marfuri, ale raportului cerere-oferta si ale nivelului preturilor, obliga firmele...

Numar pagini: 51  |  Marime fisier: 117 kb

Curs Marketingul direct

Laurent Hermel si Jean- Paul Quioc - „un element al politicii de comunicare al intreprinderii…care se caracterizeaza prin faptul ca faciliteaza crearea unei relatii individualizate, personalizate si interactive cu clientul...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 20 kb

Marketingul afacerii

In limbajul si in general, in actiunile intreprinzatorilor si ale specialistilor implicati in relatiile de piata si-a facut tot mai amplu, mai ferm, simtita prezenta in secolul nostru si cu deosebire in ultima sa jumatate un nou termen cu o...

Numar pagini: 31  |  Marime fisier: 82 kb

Marketingul la inceput de secol XXI

Domeniu relativ nou in teoria si practica economica, marketingul ofera cumparatorilor posibilitatea de a alege acel produs care ii caracterizeaza cel mai bine, iar firmei producatoare oportunitatea de a cunoaste nevoile si dorintele clientilor si...

Numar pagini: 56  |  Marime fisier: 374 kb

Curs Orientarea spre client

Conditii pentru orientarea spre client a intreprinderii: 1. Angajatul potrivit la locul potrivit. 2. Angajati pregatiti profesional corespunzator. 3. Angajati motivati corespunzator. Concluzie: mentalitatea orientarii spre client nu apare de la...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 102 kb

Curs Politica de pret

Conceptul (notiunea) de pret este strans legat de conceptele (notiunile) de tranzactie sau schimb, precum si de conceptul de utilitate. Prin intermediul schimbului, un actor (agent) economic ce actioneaza pe piata comunica, intra in relatie cu un...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 269 kb

Curs Plan de marketing BCR

Planul de marketing al bancii reprezinta cadrul general de orientare, implementare si coordonare a activitatii de marketing la nivel central si teritorial, prin care sunt corelate oportunitatile de piata, cerintele clientilor si potentialul...

Numar pagini: 84  |  Marime fisier: 348 kb

Curs Marketingul international

Marketingul international, un concept multidimensional. Obiective: intelegerea conceptului de marketing international, studierea motivelor implicarii firmelor in afacerile internationale si a riscurilor specifice pietelor internationale ...

Numar pagini: 190  |  Marime fisier: 198 kb

Bazele marketingului - mediul de mk

Confruntate cu o crestere continua a complexitatii si a exigentelor pietei, intreprinderile sunt obligate sa se adapteze “regulilor de joc” ale economiei de piata, sa gaseasca noi modalitati de implicare in mecanismul pietei, pentru a...

Numar pagini: 65  |  Marime fisier: 539 kb

Bazele Teoretice ale Educatiei Etice si Spirituale

-    Etica profesionala ca stiinta si disciplina de studiu. -    Legatura eticii cu alte stiinte. -    Liniile evolutive ale eticii ca stiinta sociala. -    Functiile eticii...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 15 kb

Curs Cercetari calitative de marketing

Cercetarile calitative permit intervievarea si observarea in mod separat a unor indivizi diferiti prin abordarea realitatii intr-o maniera subiectiva si au ca scop evidentierea unor aspecte semnificative, cautand raspunsuri la intrebarile De ce-...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 24 kb

Managementul marketingului - rolul si continutul mk modern

Principala problema cu care se confrunta firmele din ziua de azi nu este deficitul de bunuri, ci deficitul de clienti. Majoritatea ofertantilor pot sa produca mult mai multe bunuri decat sunt in stare sa cumpere consumatorii. Aceasta...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 59 kb

Suport de curs Marketing direct

Marketingul relational orientat presupune construirea si dezvoltarea unor baze de date-clienti (fisiere), conceperea unor forme de comunicare adaptate clientilor si gestiunea eficienta a relatiilor cu clientela, in scopul cuceririi, pastrarii si...

Numar pagini: 75  |  Marime fisier: 394 kb

Strategii de Marketing Direct

Premisele elaborarii strategiilor de marketing direct sunt oferite, intocmai ca si in sfera marketingului „traditional”, de realizarea unei analize profunde a mediului de marketing al organizatiei. Obiectivele majore ale acestei...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 21 kb

Conceptul si functiile agromarketingului

Nevoia de a intelege, prezice si satisface cererea de produse agroalimentare a consumatorului este atat de importanta incat eforturile de satisfacere a ei au dat nastere unei activitati speciale numite agromarketing sau marketing agroalimentar....

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 307 kb

Analiza Activitatii de Marketing la Kandia

Romanii mananca din ce in ce mai putina ciocolata, in ciuda eforturilor firmelor din domeniu de a diversifica produsele oferite si a campaniilor publicitare agresive. Desi incontestabil foarte apreciata, ciocolata ramane un produs greu de vindut....

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 395 kb

Curs Marketing turistic

Piata reprezinta astfel o sursa de informare, un teren de confruntare si un barometru al realizarilor efective si al sanselor viitoare.  Piata turistica este o componenta a pietei in general si a pietei serviciilor in mod particular. O prima...

Numar pagini: 97  |  Marime fisier: 119 kb

Marketing Turistic

Societatea Inter-Tour S.R.L. a fost infiintata in anul 1994 si este inmatriculata in Registrul comertului cu nr. J 04 317 1994, avand forma juridica de constituire  societate cu raspundere limitata si un capital privat de 100 %. Societatile...

Numar pagini: 35  |  Marime fisier: 129 kb

Piata intreprinderii. Studierea pietei

CAPITOLUL 3 PIATA INTREPRINDERII. STUDIEREA PIETEI 1. Continutul pietei intreprinderii 2. Analiza pietelor de consum 3. Dimensiunile pietei intreprinderii. Cercetarea dimensiunilor pietei 4. Studierea cererii de marfuri a populatiei 5....

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 128 kb

Tehnici promotionale

Politica de produs si politica de pret au ca obiective esentiale satisfacerea intereselor cumparatorilor si maximizarea castigului vanzatorului intr-un mediu economico-social existent sau anticipat. Interesele cumparatorilor sunt satisfacute prin...

Numar pagini: 31  |  Marime fisier: 234 kb

Sistemul logistic al comertului electronic

In contextul noii economii, in care se opereaza cu noi concepte si teorii, dezvoltarea comertului electronic este o realitate pe cale sa devina mit. Desi nu exista inca o definitie universal acceptata a comertului electronic, acesta poate fi...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 36 kb

Ghid CSR

Ce este CSR (in viziunea institutiilor internationale) CSR (Corporate Social Responsibility) este o conceptie referitoare la contributia pe care trebuie sa o aiba companiile la dezvoltarea societatii moderne. Deoarece adoptarea principiilor de...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 113 kb

Marketing - conceptul de mk

Termenul de marketing provine de la conceptul de origine anglo-saxona “to market” (care inseamna “ a comercializa”) sau “market” (care inseamna “piata”). Desi originile sale se situeaza la inceputul...

Numar pagini: 79  |  Marime fisier: 72 kb

Curs Cybermarketing

Ce este marketingul? Kotler: un proces  social si managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obtin ceea ce le este necesar si doresc prin crearea, oferirea si schimbul de produse si servicii avand o anumita valoare AMA (2004): o...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 55 kb

Marketing si afaceri globale

Analiza comparativa a pietelor vest-europene, asiatice, arabe din perspectiva mediului cultural. Influenta culturii asupra negocierilor internationale. Germanii se caracterizeaza printr-un nivel ridicat de evitare a incertitudinii, printr-un...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 33 kb

Strategia de marketing intercultural

Marketingul intercultural ia in considerare atitudinile consumatorilor, preferintele si stilurile de viata care sunt legate de varsta, clasa sociala, etnie si ocupatie. De exemplu, tinerii intre 15 si 20 de ani din Japonia, Europa si SUA formeaza...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 33 kb

Marketing in Agroturism

Conceptul de produs turistic Definitie. Produsul turistic cuprinde un ansamblu de produse si servicii valorificate in cadrul unei ambiante  specifice create de factori naturali intr-o anumita regiune. Rolul produsului turistic este sa...

Numar pagini: 38  |  Marime fisier: 81 kb

Comportamentul consumatorului - caracteristici ale potencialilor clienti

Caracteristici  relevante  ale  clientilor  potentiali Cele doua categorii mari de clienti, clientii individuali si clientii organizationali, vor fi influentati in achizitionarea produselor de caracteristicile lor relevante de...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 14 kb

Rezultate 121 - 150 din 336
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...