Maeketing bancar

Incarcat la data: 31 Ianuarie 2011

Autor: IONICA MARIUS

Pret: 100 credite

Numar pagini: 90

Tip fisier: zip

Marime fisier: 461 kb

5 (1 review)

Termenul de marketing este foarte utilizat si are semnificatii diferite. La modul general, marketingul este un ansamblu de actiuni vizand adaptarea ofertei unei intreprinderi la nevoile agentilor, ce exprima cererea.


Marketingul bancar se refera, deci la actiunile intreprinse de banci pentru a satisface nevoile clientelei lor. Nu trebuie totusi sa se inteleaga ca marketingul bancar este o transformare pur si simplu a metodelor de marketing ale intreprinderilor industriale si comerciale catre firmele bancare.

 

Marketingul bancar constituie un element original al marketingului general si, desi obiectivele sunt identice, demersul si metodele sunt diferite: nu se poate concepe in acelasi mod marketingul produselor alimentare si cel al produselor bancare pentru ca, comportamentul consumatorilor fata de aceste produse este diferit.

 

1. Fundamentele teoretice ale marketingului bancar    3
1.1. Conceptul de marketing bancar    3
1.2. Evolutia marketingului bancar    4
1.3. Analiza mediului concurential    8
1.3.1.Furnizorii    8
1.3.2. Clientii    9
1.3.3. Concurentii potentiali    10
1.3.4. Produsele de substitutie (concurentii indirecti)    11
1.3.5. Concurenta in sector. Rivalitatea între bancile existente.    13
1.4. Sistemul financiar-bancar romanesc    13
2.  Mixul de marketing    29
2.1. Politica de produs    29
2.2. Politica de pret    33
2.3. Politica de distributie    39
2.3.1.Crearea sau extinderea unei retele de ghisee    39
2.3.2. Restructurarea retelei    40
AGENTIA - MAMA    40
2.4. Politica de promovare (de comunicare)    42
2.4.1. Continutul politicii de comunicare    42
2.4.2. Mijloacele de realizare a unei politici de comunicare    44
3. Piata cardurilor bancare    46
3.1. Schimbari ale sistemului de plati în Romania    47
3.2. Clasificarea cardurilor    49
3.3. Structura pietei  ATM - urilor în Romania    54
4. Serviciile bancare electronice    64
4.1. Factori de influenta     64
4.2. Home banking, internet banking, mobile banking si self  banking    69
Chestionar    75
Teste de verificare    87
Bibliografie    90

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Maeketing bancar". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGBANCARConceptul
Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Negri) Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Negri) Pantofii ECCO Lisbon conbina stilul elegant si contemporan cu masculinitatea si confortul....
Pantofi business barbati ECCO Lisbon ( Maro/Cognac) Pantofi business barbati ECCO Lisbon ( Maro/Cognac) Pantofi business ECCO Lisbon combina stilul elegant cu accente moderne. Potriviti pentru birou...
Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Black) Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Black) Pantofii ECCO Lisbon eleganti, sunt o declaratie de stil atemporala. Sunt combinatia pefecta...