Marketing general si industrial

Incarcat la data: 25 Ianuarie 2013

Autor: Ioana Raluca

Pret: Gratuit

Numar pagini: 111

Tip fisier: zip

Marime fisier: 983 kb

„Marketingul este procesul managerial prin care se identifica, se anticipeaza si se satisfac in mod profitabil cerintele consumatorului.” (Chartered Institute of Marketing)

Marketingul - procesul de planificare si de concepere a unor idei, bunuri si servicii.

Procesul poate fi redus la urmatoarele intrebari:

  • Cine este clientul nostru ?
  • Cum se face concurenta ?


Mixul de marketing = principalele variabile de operare aflate la dispozitia firmei care desfasoara activitati de marketing.

“cei 4  P“:

  • Produs
  • Pret
  • Promovare
  • Pozitie

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Marketing general si industrial". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: Cursuricurs marketinmarketing general si industrial
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...