Marketing social-politic

Incarcat la data: 27 Decembrie 2010

Autor: dastiq

Pret: 100 credite

Numar pagini: 98

Tip fisier: zip

Marime fisier: 213 kb

O definitie cvasi-oficiala a marketingului este cea formulata de Asociatia Americana de Marketing - cea mai prestigioasa organizatie internationala a specialistilor in marketing - in anul 1988: Marketingul reprezinta procesul planificarii si executiei conceptului [de produs - n.n.], stabilirii pretului, promovarii si distributiei ideilor, bunurilor si serviciilor, pentru a crea schimburi care sa satisfaca obiective individuale si organizationale.

1.2. Marketingul clasic si implicarea sociala a intreprinderii

Dupa aparitia sa, in urma cu aproximativ un secol, marketingul a cunoscut un amplu proces de dezvoltare, atat in planul practicii, cat si in cel al teoriei, proces ce poate fi sintetizat in doua directii principale1:
a. dezvoltarea extensiva a marketingului, care consta in extinderea ariei de cuprindere a marketingului in noi intreprinderi, in noi spatii geografice si in noi domenii de activitate.
b. dezvoltarea intensiva a marketingului, care consta in perfectionarea permanenta a metodelor si tehnicilor de marketing utilizate in intreprinderile in care acesta era prezent, in formularea unor concepte moderne privind rolul marketingului in economie si in societate.
Continutul cursului:
1. Marketingul clasic si aspecte sociale ale dezvoltarii sale intensive
2. Particularitatile marketingului social
3. Particularitatile marketingului politic
4. Aparitia si dezvoltarea marketingului social-politic
5. Mediul extern de marketing al organizatiilor sociale si politice
6. Piata organizatiilor sociale si politice
7. Cercetarile de marketing social-politic – concept, particularitati, arie, tipologie, istoric, demers
8. Studiul documentar in marketingul social-politic
9. Cercetarile calitative in marketingul social-politic
10. Cercetarile cantitative in marketingul social-politic
11. Strategii de marketing social-politic
12. Politica de produs
13. Politica de pret
14. Politica de distributie
15. Politica de comunicatie promotionala
16. Gestiunea resurselor umane in organizatiile sociale si politice
17. Gestiunea resurselor de timp in organizatiile sociale si politice
18. Gestiunea resurselor financiare in organizatiile sociale si politice
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Marketing social-politic". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSMARKETINGcurs economie
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...