Marketingul in Micile Afaceri

Incarcat la data: 15 Iunie 2010

Autor: Fratila Ionut

Pret: 80 credite

Numar pagini: 80

Tip fisier: zip

Marime fisier: 170 kb

Originea afacerilor se pierde in negura timpului. Acestea au avut o evolutie sinuoasa, cu perioade de glorie si decadere. Cauza acestei evolutii o constituie modul in care ele au fost percepute de-a lungul timpului. in continuare, prezentam cateva repere mai importante din aceasta evolutie.
   
Antichitate. in vechiul Regat babilonian afacerile erau in floare. Cu doua milenii inainte de Cristos a aparut Codul lui Hammurabi, care prevedea principiile de comportament  si conduita ale comerciantilor si vanzatorilor ambulanti. in Grecia antica, afacerile si indeosebi comertul s-au dezvoltat. Totusi, filozofii greci priveau comertul cu dispret. in Roma antica desi comertul a fost tolerat, nu era vazut nimic nobil in aceasta activitate.

Evul mediu. Aceasta perioada este una de stagnare. Sistemul feudal si biserica catolica au inhibat dezvoltarea economica. Doar in ultima parte Evului mediu s-a inregistrat o modificare importanta, in special in orasele-republica italiene. Comertul fiind considerat o activitate degradanta, clerul, nobilii, militarii nu puteau face acte de comert. in schimb, negustorii nu aveau bani pentru a-si desfasura normal activitatea lor. Solutia gasita a fost aparitia formei de asociere “societa en comandita semplice” – societatea in comandita simpla, existenta si astazi in unele tari. in felul acesta, se unea capitalul nobililor, militarilor si clerului cu priceperea negustorilor – oamenii fara de odihna - pentru a obtine satisfactii ambele parti.

Capitalismul etic. Dezvoltarea urbanismului si comertul de peste mari au schimbat atitudinea fata de afaceri in general si fata de comert in special. Un rol important in schimbarea opticii despre afaceri a avut si religia.
Exista doua explicatii interesante cu privire la modificarile in valorile religiei si a atitudinii acesteia fata de afaceri.

Cuprins
PARTEA I
Capitolul 1 Antreprenorul-promotorul afacerilor
1.1.Istoricul afacerilor
1.2.Conceptul de intreprinzator
1.3. Antreprenoriatul si factorii care-l influenteaza
1.4.Scoli de gandire privind antreprenoriatului

Capitolul 2 Initierea afacerilor
2.1.Analiza unei potentiale afaceri
2.2.Identificarea ideilor de afaceri
2.3.Evaluarea oportunitatilor de afaceri

Capitolul 3 Lansarea in afaceri
3.1. Metode de intrare in afaceri
3.2 Alegerea formei juridice
3.3.Finantarea afacerii
3.4.Alegerea amplasamentului
3.5.Alegerea si amenajarea facilitatilor fizice
3.6.Proiectarea organizarii si gestiunea personalului
3.7 Gestiunea riscului

PARTEA II
Continutul Manualului Marketing(autori: Olimpia Neagu, Mircea Teodoru, Daniela Duma), incepand cu capitolul 2

Anexa Structura orientativa a studiului de fezabilitate a ideii unei afaceri

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Marketingul in Micile Afaceri". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGINTREPRINZATORANTREPRENORafaceri mici
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...