Marketingul interactiv - gestiunea contactelor

Incarcat la data: 31 Martie 2010

Autor: marian

Pret: 50 credite

Numar pagini: 20

Tip fisier: zip

Marime fisier: 16 kb

Clientul si procesul de servire:
Clientul viziteaza locul prestatiei "fabrica serviciului"
Personalul viziteaza la domiciliu sau la oficiu clientul


Deservirea la distanta prin canale fizice sau electronice
Eficienta activitatii prestatorului de servicii depinde de rolul atribuit clientului in prestatie - de la interactiuni multiple la autoprestare

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Marketingul interactiv - gestiunea contactelor". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSMARKETINGmarketing in turism
Pulover cu aspect catifelat si aplicatii cu margele Pulover cu aspect catifelat si aplicatii cu margele CaracteristiciTip: puloverGen: feteculoare: gri inchisMaterial: bumbacStil: casualCroiala:...
Rochie Black Flower Rochie Black Flower O alegere eleganta cu o nota joviala este aceasta rochie scurta, mulata cu maneci trei sferturi....