Politici si strategii de marketing - curs 1

Incarcat la data: 27 Ianuarie 2010

Autor: Grigore Cristiana

Pret: 50 credite

Numar pagini: 2

Tip fisier: zip

Marime fisier: 16 kb

1. Continut: Pentru ca o intreprindere sa isi desfasoare activitatea de piata in conditii optime trebuie pe de o parte sa analizeze piata pe care actioneaza, iar pe de alta parte sa isi adapteze activitatea astfel incat sa poata fructifica oportunitatile pietei si sa evite eventualele dificultati. In acest context apar oportunitatile de politica de marketing, strategie si tactica de marketing.


Politica de markeing este un ansamblu coerent de componente specifice activitatii firmei. (de produs, de pret, de distributie, de promovare)
Caracteristici:
1.    Un efort rational de evaluare realista a obiectivelor firmei si a caracteristicilor pietei.
2.    Presupune o buna ierarhizare a deciziilor de marketing
3.    Cunoasterea cadrului de actiune a oricarei firme si de aici strategiile ce trebuie adoptate
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Politici si strategii de marketing - curs 1". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSMARKETINGPolitica